bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
boşuna beklemişiz arkadaşlar, boşuna hayaller kurmuşuz.
oyunu biraz önce bitirdim ve açıkçası beklentilerimi hiç karşılamadı. ilk oyunu yaklaşık 12 kez bitirmiş olan ben * aradığımı bulamadım yani bu oyunu sildikten sonra tekrar yükleyip oynayacağımı sanmıyorum ayrı bir patch çıkarsa belki. zaten yapımcılarda bu senaryodan bi bok olmayacağını anlamış oyun çıktıktan 1 ay sonra patch çıkarmaya uğraşıyorlar. ayrıca skidrow crackinde ve diğer cracklerde sorun var ,chapter 7 de arabaya binerken hata raporu veriyor ama biraz araştırmayla sağlam crack bulabilir arkadaşlar, bulamayan varsa özel mesaj atsın hallederiz.
grafiklerinden söz etmek gerekirse hayatımda oynadığım oyunlar arasında en güzel deniz grafiklerine sahip oyun; karşısında otur sigara iç oderece güzel lan, işte caps : http://img411.imageshack.us/img411/6563/maf
birde oyunun başlarındaki bölümlerde kar yağmış şehirde araba sürmek mükemmel ancak grafik olarak max payne 2 den bi artısı olduğunu düşünmüyorum ki max payne 2 yaklaşık 5 yıl önce çıkmıştı.
karakter olarak ele alırsak eski tommy bence vitoyu döver. mafia 2, senaryosuna bakılırsa ilk oyunun yanından bile geçemez o havayı asla yakalayamaz baştan söyliyim. alacaklar büyük beklentilere girmesin zaten oyunu aldıklarında anlayacaklar oyundan akıllarında kalacak 4 şey var : vito uyur, vito uyanır, telefon çalar, joe nun evine gidilir burda ki sinir bozucu nokta ise gerizekalı joe kör değil topal değil ama her seferinde beyefendiyi evinden biz almak zorundayız, arabasını biz kullanmak zorundayız.
8 yıl beklemek belki benim beklentilerimi çok yüksek tuttu ama bu kadar çabuk bitmemeliydi, bu kadar boktan bir senaryo olmamalıydı, ben en iyisi ilk oyunu bir daha bitireyim *
oyunu biraz önce bitirdim ve açıkçası beklentilerimi hiç karşılamadı. ilk oyunu yaklaşık 12 kez bitirmiş olan ben * aradığımı bulamadım yani bu oyunu sildikten sonra tekrar yükleyip oynayacağımı sanmıyorum ayrı bir patch çıkarsa belki. zaten yapımcılarda bu senaryodan bi bok olmayacağını anlamış oyun çıktıktan 1 ay sonra patch çıkarmaya uğraşıyorlar. ayrıca skidrow crackinde ve diğer cracklerde sorun var ,chapter 7 de arabaya binerken hata raporu veriyor ama biraz araştırmayla sağlam crack bulabilir arkadaşlar, bulamayan varsa özel mesaj atsın hallederiz.
grafiklerinden söz etmek gerekirse hayatımda oynadığım oyunlar arasında en güzel deniz grafiklerine sahip oyun; karşısında otur sigara iç oderece güzel lan, işte caps : http://img411.imageshack.us/img411/6563/maf
birde oyunun başlarındaki bölümlerde kar yağmış şehirde araba sürmek mükemmel ancak grafik olarak max payne 2 den bi artısı olduğunu düşünmüyorum ki max payne 2 yaklaşık 5 yıl önce çıkmıştı.
karakter olarak ele alırsak eski tommy bence vitoyu döver. mafia 2, senaryosuna bakılırsa ilk oyunun yanından bile geçemez o havayı asla yakalayamaz baştan söyliyim. alacaklar büyük beklentilere girmesin zaten oyunu aldıklarında anlayacaklar oyundan akıllarında kalacak 4 şey var : vito uyur, vito uyanır, telefon çalar, joe nun evine gidilir burda ki sinir bozucu nokta ise gerizekalı joe kör değil topal değil ama her seferinde beyefendiyi evinden biz almak zorundayız, arabasını biz kullanmak zorundayız.
8 yıl beklemek belki benim beklentilerimi çok yüksek tuttu ama bu kadar çabuk bitmemeliydi, bu kadar boktan bir senaryo olmamalıydı, ben en iyisi ilk oyunu bir daha bitireyim *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar