bugün

mafia 2

hakkinda o kadar kötü yorumlar okudum ki, oyunu aldigima pisman olmustum, taa ki kendim oynayana kadar... oyun gercekten güzel ve hikaye gayet sürükleyici. bildigin mafya kliseleri'nin disinda, hikayede gayet sürpriz gelismeler de var. oynanabilirlik de gayet güzel, kisacasi güzel oyun.

hikaye ikinci dünya savasi sirasinda gectiginden, zencilerin bir barinda duvarda bir afis asili. afiste yazan ise beni gayet güldürmüstür. ikinci dünya savasina propaganda yapmak icin, üzerinde asker resmi olan afis'in altinda "above and beyond the call of duty" yazarak, kanaatimce call of duty'e laf sokmaya calismislar.

http://galeri.uludagsozluk.com/29/mafia-2_20291.jpg

ayrica jor barbaro karakteri'nin gercegini buldum.

joe barbaro:
http://gamersland.persian...Mafia2/Joe_Barbaro_01.jpg

semino rossi:
http://midiblog.net/pics/...m/semino-rossi-1-high.jpg
© copyright 2005 - 2026