bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
Buram buram kapitalizm kokan site.
genel itibariyle faydalı bir ortam olsada bağlantılarınızı "seçerek" ekleyiniz. sırf bağlantım artsın diye herkese istek atmayınız.
ben linkedin'i bir süre kullandım ve en sonunda, makam ve mevki manyaklarının kendinlerini çok zeki sanmaları sonucu linkedin'de bulunmanın gereksiz olduğunu ve beni sinir hastası yapacağını farkettiğimden hesabımı sildim.
iş bulma konusunda pek de yararlı olmadığını söyleyenler oluyor zaman zaman, siz yine de bir kaydolun görün ortamı.
ben linkedin'i bir süre kullandım ve en sonunda, makam ve mevki manyaklarının kendinlerini çok zeki sanmaları sonucu linkedin'de bulunmanın gereksiz olduğunu ve beni sinir hastası yapacağını farkettiğimden hesabımı sildim.
iş bulma konusunda pek de yararlı olmadığını söyleyenler oluyor zaman zaman, siz yine de bir kaydolun görün ortamı.
Ülkemizde is bulma amaçlı kullanılan, aslında iş dünyasındaki ağınızı genişletmek için kullanabileceğiniz sosyal ortam. Paylaşımlar genelde ufuk açıcı, fikir verici. Yediği yemeği, son tatilini paylaşan hemen sırıtır. internette geçirdiğim zaman biraz kaliteli olsun diyen, facebook yerine bunu kullanır.
Ha birde bir ünvan karmaşası var, ne kadar uzun o kadar kötü, yalın şeyler güzeldir.
Ha birde bir ünvan karmaşası var, ne kadar uzun o kadar kötü, yalın şeyler güzeldir.
sırf ibneligine bende bilgilerimi bırakcam bakalım nolcak.
Kariyer net gibi artık kapatıp kullanmadığım platform. Buradan adam gibi bir iş bulan yok, hiç duymadım. Her zaman olduğu gibi Türklerin bulunma amacı belli. Ucuz insanlar, ucuz ilişkiler.
Etkin kullanımında güzel iş bağlantıları olabiliyor.
Son işimde şirket buradan bana ulaştı ve iş teklifinde bulundu.
Halihazırda ben de proje bazlı bağlantılar için kullanıyorum.
"Kendi işinde patron"lar da bazen ulaşmaya çalışıyor, evet. Ama kiminle iletişimde olmak istediğinize göre kabul edersiniz ya da etmezsiniz. Bu kadar basit.
Son işimde şirket buradan bana ulaştı ve iş teklifinde bulundu.
Halihazırda ben de proje bazlı bağlantılar için kullanıyorum.
"Kendi işinde patron"lar da bazen ulaşmaya çalışıyor, evet. Ama kiminle iletişimde olmak istediğinize göre kabul edersiniz ya da etmezsiniz. Bu kadar basit.
buraya girince de karspersky web kamerası erişimi engellendi uyarısı verdi. vay aminyum. hangi siteye girerseniz girin önce web kamerasını bi yokluyor ipneler.
Nedense hiç sevmediğim site. Reel hayatta tofaşların kendini ferrari etiketiyle lanse ettiği. Kimin ne pozisyonda olduğu belirsiz iş ve cv sitesi. Ancak genel müdür diye aradığınız adam çaycı çıkabilir adam tea manager yazıyor adamı hasta ediyor. (Mahalle çaycılığından plaza çaycılığı umuduyla yola çıkan heriften örnekle ) yani bu sitede çoğu profil yalan. Bakıpta aldanmayın on numara cnc kullanırım diyen adam matkapla bile delik açamıyor, ingilizce anadili gibi yazmış tipler konuş hadi diyince "merhaba benim adım name "diyor varın gerisini siz düşünün.
herkesin uzman olduğu vasıfsızlar sürüsü.
herkes bilmemneyin specialist'i aq. mesela iclerinde hic sekreter yazan yok. bakiyorsun top management assistant yaziyor. calistigim sirketteki kadinlari da takip ediyorum. sanirsin ki acayip kalifiye, tuttugu her kusu sikmeden birakmayan turden. ingilizce anadili olarak secilmis. gecen yabanci misafir geldi kendilerini tanitip da adamla iletisime gecemediler bile. buradan ego tatmin etme diye bir kavram aldi basini yurudu gitti aq.
iş dünyasının facebook u. her türlü iş bağlantıları ve ilanlara diğer sitelerden daha verimli bir şekilde ulaşabiliyorsunuz. umut taciri kariyer.net tarzı değil yani.
saygın ve düzeyli bir yer olarak görüyorum. ama tahminim üç beş sene içerisinde oranın da boku çıkacaktır.
saygın ve düzeyli bir yer olarak görüyorum. ama tahminim üç beş sene içerisinde oranın da boku çıkacaktır.
Geniş bir platform, seviştiğim managerler var. Hepsi rakip firma. *
Linkedin şeklinde okunmaz.
Üye olan herkesin, co-founder, general manager, director vs gibi ünvanlara sahip olduğu sitedir. Hayır lan merak ediyorum da, bu kodumun yerinde 2-3 bin maaş alan kimse yok mu?
iletişim kanallarından biridir, "yürümeye"pek elverişli olduğu söylenemez. ancak kişinin "cemaz-ül evvel"ini görebilirsiniz.
Manili şiirli paylaşımlar görüyorum.
hesapta professional business platformu..
ağırlıkla türkler olarak anasını siktiğimiz bir platform daha..
elin çinlisi, hintlisi ile cayır cayır yazışabiliyorsun, kimse mırın kırın yapmıyor..
bizim yerli öküz karı kız peşinde, zengin adam düşürme derdinde..
allah aşkına ne zaman tarih sahnesinden silineceğiz biz ya..
dünyanın kanseriyiz amk yayılmasak bari..
ağırlıkla türkler olarak anasını siktiğimiz bir platform daha..
elin çinlisi, hintlisi ile cayır cayır yazışabiliyorsun, kimse mırın kırın yapmıyor..
bizim yerli öküz karı kız peşinde, zengin adam düşürme derdinde..
allah aşkına ne zaman tarih sahnesinden silineceğiz biz ya..
dünyanın kanseriyiz amk yayılmasak bari..
profile bakanları gösterdiğinden dolayı stalk için yanlış uygulama.
Profil görüntülenince bildirim gidiyor aman dikkat.
yurt dışında iş aranmıyorsa gereksiz gördüğüm uygulama, tabi iş bazında konuşuyorum. yoksa koyduğu cv ile o siteden dahi karı kız götüren arkadaşlarım oldu, o işe yarıyor.
işe alacağım saha adamını hayatta buradan seçmem ben, hatta kariyerden bile seçmem. eleman.net diye site var, her türlü ucuz saha elemanı bulabiliyorum. hem sosyal medya ile alakası yüksek olan çalışanın iş verimliliği de düşük oluyor, neden çalışmak yerine sosyal medyada cirit atan birini işe alayım ki? keriz miyim?
işe alacağım saha adamını hayatta buradan seçmem ben, hatta kariyerden bile seçmem. eleman.net diye site var, her türlü ucuz saha elemanı bulabiliyorum. hem sosyal medya ile alakası yüksek olan çalışanın iş verimliliği de düşük oluyor, neden çalışmak yerine sosyal medyada cirit atan birini işe alayım ki? keriz miyim?
Buradaki tartışmalara hastayım. Biri bir şirketi/hizmet bokluyor yorumun altında hiçbir fikri olmamasına rağmen “çok haklısınız x hanım” cılar mı dersin, aynı şirkette çalışıp da ik inceler diye yalaklanma amacı güden şirket çalışanları mı dersin, konuyla alakası olmayan yorumlar yapanlar mı dersin. Mekan sırf kravatlı trol dolu.
zengin koca isteyenler için yürünecek en iyi yer. hem ayak altından çekilmiş olurlar.
bu ortamda herkes ya ceo ya da founder. acayip kasıntılı tipler mevcut. işiniz düşerse içeriye bir bakıp arkanıza bakmadan kaçınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar