bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
iş dünyasının yapay mı terimleri ?
adam sana kurumsal kaynak planlamayı nasıl anlatsın ?
adam sana entegrasyonu, deadline'ı, agileyi scrumı, proje yönetimini nasıl anlatsın ?
lan olum bari emdiğiniz süt ağzınızda kokarken zikir de bulunmayın..
bizim de bilmediğimiz zamanlar oldu sustuk bi etrafa bakındık..
adam sana kurumsal kaynak planlamayı nasıl anlatsın ?
adam sana entegrasyonu, deadline'ı, agileyi scrumı, proje yönetimini nasıl anlatsın ?
lan olum bari emdiğiniz süt ağzınızda kokarken zikir de bulunmayın..
bizim de bilmediğimiz zamanlar oldu sustuk bi etrafa bakındık..
kariyer platformu olduğunu üstteki yazar sayesinde öğrendiğimiz platform. acaba iş dünyasının yapay terimlerini itici buluyor olabilir miyiz? bu da onun bir yansıması olduğu için dile getirilmiş olabilir mi? neyse itici gelmiyor artık. tebrikler üstteki yazar aydınlandık.
itici gelmesinin sebebi kurumsal biyer olması bi zahmet orda kendiniz gibi davranmayacaksınız amk..
iş profili ? adı üstünde iş profili..
instagram değil ? facebook ya da bazı puştların kullandığını sandığı üzere tinder değil.
iş profili ? adı üstünde iş profili..
instagram değil ? facebook ya da bazı puştların kullandığını sandığı üzere tinder değil.
itim itim itici gelen bir platform. herkesin kusursuz yetkinliğe sahip imajı vermek zorunda kaldığı kariyer platformu. bakkal profil oluştursa "ticaret uzmanı" falan yazacak profiline. insanları öyle bir zorunluluğa itiyor ortamı. samimi değil ama yapısı bu maalesef.
Bı işe yaramıyor. Bende öyle yani.
burada takılan insan var mı lan?
2020 yılında merak ettiğimden ötürü açmıştım. aynı sene sildim. hesabım hala duruyordur.
açık olmak gerekirse hesabımın ismini dahi unuttum.
2020 yılında merak ettiğimden ötürü açmıştım. aynı sene sildim. hesabım hala duruyordur.
açık olmak gerekirse hesabımın ismini dahi unuttum.
instagramda ictigi kahveyi paylasip uyuz oldugu tipleri kiskandirmaya calisan issizlerin, silikon vadisinde yasiyormus gibi embesil taklidi yaptigi sosyal medya platformudur.
iş bulmak için aç, evsiz ya da sakat olmanız gereken platform. Diğer türlü open to work bi işe yaramıyor. Ayrıca sanki işe alacakmış gibi cv isteyen havuz firmalara aldanmayın. Taşeron mantık çalışıyorlar.
içeriğin değil, kiminle aynı kaba tükürdüğünün önemli olduğu adres pazarıdır.
nedense hiç loser bulamazsın burada.
hayatında bir kere de mi başarısız olmazsın?
hayatında bir kere de mi başarısız olmazsın?
çoktan ölmüş, hiç bir kesim tarafından sıklıkla kullanılmayan sosyal medya platformu.
insanda kusma isteği uyandıran politik doğruculuk merkezi, körler sağırlar birbirini ağırlar ortamı.
Metrekareye beş özgür demirtaş düşüyor, savunulan fikirler öylesine sığ, öylesine yavan.
Metrekareye beş özgür demirtaş düşüyor, savunulan fikirler öylesine sığ, öylesine yavan.
Haftada bir iş gorusmesi teklifi aldığım uygulama.periyodik zamanlarda görüşüp piyasa değerimi ölçüp suanki kazandığımdan %20 fazlasını teklif ederlerse patrondan zam istiyorum.
Edit: vasifsizlar seri eksiliyor.
Edit: vasifsizlar seri eksiliyor.
güzel bir platform. bazı ufuk açıcı şeyler görebiliyorum. türk şirketlerinin pek çalışmadığını görüyorum. gençler amatör projelerini tanıtıyor. bizim bir dönemde ödev olarak tasarladığımız işlemcinin az gelişmişini yüzde yüz yerli ve milli işlemci diye tanıtmış çocuk. buna güldüm doğrusu. onun dışında çalışma kültürüyle ilgili şeyler paylaşılıyor. bunlardan pek hazetmiyorum.
bunu da patlatmışlar.
kullanıcı bilgileri deep web'de satışa çıkarılmış.
kullanıcı bilgileri deep web'de satışa çıkarılmış.
Memeniz varsa ve azcık yüzüne bakılıyorsa taciz ve iş ilanlarının gırla döneceği platformdur.
iş arayanların, öğrencilerin, yeni mezunların ve staj yapanların yok sayıldığı platform.
asıl dikkat çekenler zaten yıllardır çalışma hayatında olan ve çok iyi şirketlerde çok iyi konumlara gelmiş kişiler. ki bence böyle insanlarında bu platformda dikkat çekmeye, yalancıktan tebriklere veya teşekkürlere ihtiyaçları yok.
biz de işte dikkat çekmek için bir gıdımcık bilgimizle bir şeyler karalıyoruz.
asıl dikkat çekenler zaten yıllardır çalışma hayatında olan ve çok iyi şirketlerde çok iyi konumlara gelmiş kişiler. ki bence böyle insanlarında bu platformda dikkat çekmeye, yalancıktan tebriklere veya teşekkürlere ihtiyaçları yok.
biz de işte dikkat çekmek için bir gıdımcık bilgimizle bir şeyler karalıyoruz.
insanların birbirlerine yürüdüğü bir platform.
Şuan şaşırtan bir iş teklifinin geldiği iş ve kariyer platformu. Yapilacak iş ve şartlar hakkında bilgi istedim bakalım geri dönüş yaparsa detaylı görüşeceğiz.
ilk kayıt olduğumda merak edip bazı tanıdıklarımın profiline baktım. Sonra teker teker bildirim geldi. Benim baktığım kişiler profilime bakmış. Diyorum ki nasıl mümkün olabilir böyle bir şey.
Gerçeği öğrenince başımdan kaynar sular indi.
Gerçeği öğrenince başımdan kaynar sular indi.
facebooktan da erken kurulan , ve büyük ihtimalle önümüzde ki uzun yıllar boyunca da işlevine devam etmesi muhtemel olan sosyal ağ sitesidir (2003 de kurulmuştur)
Türkiye'de network için kullanılabilecek en büyük platform.
özlü sözler, karikatürler, işle alakası olmayan paylaşımlar gitgide artmakta. işin ilginci rabet de görüyor. Bir bakıyorsun 1000 beğeni almış. Facebook diye bir uygulama var hali hazırda eğer haberiniz yoksa.
Soranlar olur belki, e böyle paylaşım yapanları ekleme o zaman diye. işin profesyoneli diye eklemişiz, kendisi paylaşım yapmamış ama böyle bir şey beğenmiş yine düşüyor anasayfanıza. Belli bir noktadan sonra temizlenemiyor da.
Linkedin temsilcisi mi bulunduruyorlar, algoritmayla mı hallediyorlar bilmiyorum ama acilen bu problemi çözmeleri gerektiğini düşünüyorum.
özlü sözler, karikatürler, işle alakası olmayan paylaşımlar gitgide artmakta. işin ilginci rabet de görüyor. Bir bakıyorsun 1000 beğeni almış. Facebook diye bir uygulama var hali hazırda eğer haberiniz yoksa.
Soranlar olur belki, e böyle paylaşım yapanları ekleme o zaman diye. işin profesyoneli diye eklemişiz, kendisi paylaşım yapmamış ama böyle bir şey beğenmiş yine düşüyor anasayfanıza. Belli bir noktadan sonra temizlenemiyor da.
Linkedin temsilcisi mi bulunduruyorlar, algoritmayla mı hallediyorlar bilmiyorum ama acilen bu problemi çözmeleri gerektiğini düşünüyorum.
2003 de yani facebooktan da önce kurularak. ilk sosyal medya uygulaması olma ünvanını elinde tutuyor.
linkedin profilini götünden türlü türlü uzmanlıklar sallayarak dolduran ve gün boyu "günde 8 km koşun, 4 dil öğrenin, yurt dışında deneyim kazanın, evinizde bir odayı mutlaka robot kodlama atölyesine çevirin, iş hayatında başarılı olmanın 78 yolu" vb gibi paylaşımlar yapan tiplerin oluşturduğu yeni din "kişisel gelişim" zırvalığıdır.
hayatı bir at yarışı zanneden ve her şeye ama her şeye başarı/para kazanma gözüyle bakan beyaz yakalılar bu dinin en sıkı müritleridir. bu çılgın tarikatın imkansızı teşvik eden tüm önerilerine uysanız dahi şeyma subaşı'nın yaşadığı hayatın onda birini, şeyma subaşı'nın takıldığı adamların hayatının ise milyonda birini yaşayamayacaksınız. kendinizi kandırmayı bırakın.
işçinin, köylünün, çiftçinin çocuğu doktor, avukat, mühendis, müdür, ceo olabilir. ama hiçbir zaman sınıf atlayamaz. çünkü içinde yaşamakta olduğumuz kapitalist düzende sadece iki sınıf vardır, emekçiler ve birilerinin emeğini sömürenler. bu bağlamda sınıfsal olarak çiftçi ve doktor arasında bir fark yoktur. çünkü ikisi de emeğini/vücudunu/beynini kullanarak birilerini zengin etmek için nefes alıp vermektedir.
ne yaparsan yap, emekçi sınıfından sömüren sınıfa geçme ihtimalin yok gibi bir şey. bu yüzden hobilerine/ailene/hayvanlarına veya para kazanmak ve başarmakla alakalı olmayan şeylere zaman ayırman 8 dil öğrenmenden de aptal saptal kurslardan işlevsiz sertifikalar kovalamandan da çok daha önemli. çünkü liberalizm sana her şeyi satabilir; ev, araba, insan, hayal ve hatta rüya.. ama zamanı satamaz..
hayatı bir at yarışı zanneden ve her şeye ama her şeye başarı/para kazanma gözüyle bakan beyaz yakalılar bu dinin en sıkı müritleridir. bu çılgın tarikatın imkansızı teşvik eden tüm önerilerine uysanız dahi şeyma subaşı'nın yaşadığı hayatın onda birini, şeyma subaşı'nın takıldığı adamların hayatının ise milyonda birini yaşayamayacaksınız. kendinizi kandırmayı bırakın.
işçinin, köylünün, çiftçinin çocuğu doktor, avukat, mühendis, müdür, ceo olabilir. ama hiçbir zaman sınıf atlayamaz. çünkü içinde yaşamakta olduğumuz kapitalist düzende sadece iki sınıf vardır, emekçiler ve birilerinin emeğini sömürenler. bu bağlamda sınıfsal olarak çiftçi ve doktor arasında bir fark yoktur. çünkü ikisi de emeğini/vücudunu/beynini kullanarak birilerini zengin etmek için nefes alıp vermektedir.
ne yaparsan yap, emekçi sınıfından sömüren sınıfa geçme ihtimalin yok gibi bir şey. bu yüzden hobilerine/ailene/hayvanlarına veya para kazanmak ve başarmakla alakalı olmayan şeylere zaman ayırman 8 dil öğrenmenden de aptal saptal kurslardan işlevsiz sertifikalar kovalamandan da çok daha önemli. çünkü liberalizm sana her şeyi satabilir; ev, araba, insan, hayal ve hatta rüya.. ama zamanı satamaz..
Düzenli olarak kullandigim ve takip ettiğim iş dünyası platformu. Zamanında oradan iş bile bulmuştum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar