bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
https://www.uludagsozluk.com/e/40317034/
chp li değilim ama senin bediüzzaman dediğin adam deli lan oğlum deli. kendine hayrı olmayan bir zavallı lan.
ona tıp dilinde (bkz: paranoid şizofreni) diyoruz. yobazlarda çok sık görülüyor.
chp li değilim ama senin bediüzzaman dediğin adam deli lan oğlum deli. kendine hayrı olmayan bir zavallı lan.
ona tıp dilinde (bkz: paranoid şizofreni) diyoruz. yobazlarda çok sık görülüyor.
(bkz: fedöcü)
Birkaç ay önce Fetö den kaçak olan bir doktorun oğlu babasının lüks mersosunu kullanırken gözaltına alınmıştı. Nedendir bilinmez hemen aklıma ışınkılıcı geldi. Ehe.
(bkz: #41128130)
bu elemanın da bu "ben çok büyük adamım" tripleri beni benden alıyor. ulan danışmanlık verdiğimiz, hukuki ihtilaflarını çözdüğümüz yerli yabancı firmaların adını duysa hazırola geçer ama gelip burada çoluğa çocuğa efeleniyor işte allahın fetullahçısı.allah akıl fikir versin. buna da bunun tasmasını elinde tutanlara da.
bu elemanın da bu "ben çok büyük adamım" tripleri beni benden alıyor. ulan danışmanlık verdiğimiz, hukuki ihtilaflarını çözdüğümüz yerli yabancı firmaların adını duysa hazırola geçer ama gelip burada çoluğa çocuğa efeleniyor işte allahın fetullahçısı.allah akıl fikir versin. buna da bunun tasmasını elinde tutanlara da.
http://www.uludagsozluk.com/e/41326131/
diğer taraf kazanmış olsaydı kimin oylarıyla kazanmış olacaktı fındık beyinli?
esenyurttaki kürtler buharlaştıktan sonra aynı oyu mu alacaktı?
fındık beyinli fetöcü..
diğer taraf kazanmış olsaydı kimin oylarıyla kazanmış olacaktı fındık beyinli?
esenyurttaki kürtler buharlaştıktan sonra aynı oyu mu alacaktı?
fındık beyinli fetöcü..
doğruları söyleyince, terorist oylarıyla seçim kazananların zoruna gitmiş belli.
(bkz: vatandaş gözüyle akepe nin kaybetme nedenleri/#41355753)
"hdp olmasa"
bakın burası çokomelli. hdp olmasa bir sallamadır. mabad sallaması. hdp bana oy verse diyememenin kıvırmacasıdır.
HDP SANA OY VERiNCE KRAL, rakibe oy verince hain.
bırakın bu işleri artık.
"hdp olmasa"
bakın burası çokomelli. hdp olmasa bir sallamadır. mabad sallaması. hdp bana oy verse diyememenin kıvırmacasıdır.
HDP SANA OY VERiNCE KRAL, rakibe oy verince hain.
bırakın bu işleri artık.
yüzsüz ve fetöcü, evet.
Pensilvanya ve barzani ye selam çaktiginiz günler o kadar uzakta degil gerçi sen hala çakiyorsun ara ara selamini.
fetö'den döndü dönmesine de nereye döndü? şuraya:
hdp akp'ye oy verince: analar ağlamasın! megri megri!
başkasına oy verince: pkk olmasa kazanamazdınız!
peki gerçekten oy verdiler mi? asla bilemeyiz. ama sırf akp vesayetinden kurtulmak istemiş olabilirler. genel başkanları (gecikmiş bir kararla da olsa) hapiste.
neden düşman chp? çünkü o kazandı. arpaları epey bir kesilecek şimdi.
döne döne buna dönmüş yazar. ben kendisini gülerek okuyorum.
hdp akp'ye oy verince: analar ağlamasın! megri megri!
başkasına oy verince: pkk olmasa kazanamazdınız!
peki gerçekten oy verdiler mi? asla bilemeyiz. ama sırf akp vesayetinden kurtulmak istemiş olabilirler. genel başkanları (gecikmiş bir kararla da olsa) hapiste.
neden düşman chp? çünkü o kazandı. arpaları epey bir kesilecek şimdi.
döne döne buna dönmüş yazar. ben kendisini gülerek okuyorum.
yüzsüz, fetöcü ve embesil..
hadi pilavlına git, abilerinin evlerine kapan, yeter bu kadar pislik saçtığın..
defol..
edit: ibb iştiraklerinden birinde çalıştığı için ortalardan kaybolmak istiyor sanırım, yazık..
edi tiki: ibb’nin kaybedilmesi en çok buna dokunmuş herhalde.. 3 vakte kadar, tutuklananlardan birisi de bu olabilir..
sözlükten daha önemli işleri vuku bulduysa demek ki..
hadi pilavlına git, abilerinin evlerine kapan, yeter bu kadar pislik saçtığın..
defol..
edit: ibb iştiraklerinden birinde çalıştığı için ortalardan kaybolmak istiyor sanırım, yazık..
edi tiki: ibb’nin kaybedilmesi en çok buna dokunmuş herhalde.. 3 vakte kadar, tutuklananlardan birisi de bu olabilir..
sözlükten daha önemli işleri vuku bulduysa demek ki..
kafası var, izni kalmış yazar.
ben "kafa izni" hususunda o kadar emin değilim. kafası olan ilkokul mezunu bir imam tarafından kandırılabilir mi yahu?
git canımın içi. git ve sakın gelme.
yallah pensilvanya'ya! yallah dergahına.
ben "kafa izni" hususunda o kadar emin değilim. kafası olan ilkokul mezunu bir imam tarafından kandırılabilir mi yahu?
git canımın içi. git ve sakın gelme.
yallah pensilvanya'ya! yallah dergahına.
Bunun fetullahı yaladığı entrylerini bilirim ben... hoş hala inkar etmiyor ya neyse.
vurdu yüze ifadesi ışık hızıyla silik oldu bir tanesi.
dedim ya güldüğüm bir yazardı.
sakın gelmesin.
dedim ya güldüğüm bir yazardı.
sakın gelmesin.
Nereye gittin daha karpuz kesecektik.
oha silik olmuş.
silik yememiş kendi hesabını silmiştir efendim. sözlüğe koyduğu görseller kalacaktır ama.
başını ağrıtacak bir sürü görsel paylaşmışlığıda vardır zaten.
başını ağrıtacak bir sürü görsel paylaşmışlığıda vardır zaten.
Gündemdeki Haberler