bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- clydeless bonnie2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- krista allen2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupası17
- pazar günü aktiviteleri4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- nervio'nun memleketi3
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kulak arkasını keselemek3
Kes lan fetöcü adnanci badeci gavsçi gavas.
çok basit ifade etmek gerekirse herhangi bir medeni devlet sınır ve kuralları içerisinde vatan hainidir..
kendisi dedeleri gibi vatan hainliği yapmakla beraber akla istiklal mahkemelerini getirmektedir..
hem zekasız, hem hadsiz ve doğal olarak da cahil..
(bkz: vadan hayini)
kendisi dedeleri gibi vatan hainliği yapmakla beraber akla istiklal mahkemelerini getirmektedir..
hem zekasız, hem hadsiz ve doğal olarak da cahil..
(bkz: vadan hayini)
kemotroll kudurtucu.
http://www.uludagsozluk.com/e/39926774/
karakteri bozuk bir şahsiyet..
kötülük istiyorsa islam coğrafyasına baksın komple..
islam coğrafyasındaki yalan, gıybet, ahlaksızlık, tecavüz, insan öldürme ve benzeri bütün kötülüklere bir bakıversin..
onlar da mı alkol alıyormuş söylesin bize..
vazgeçtim.. tez elden bu dünyayı terketse en hayırlısı olur..
karakteri bozuk bir şahsiyet..
kötülük istiyorsa islam coğrafyasına baksın komple..
islam coğrafyasındaki yalan, gıybet, ahlaksızlık, tecavüz, insan öldürme ve benzeri bütün kötülüklere bir bakıversin..
onlar da mı alkol alıyormuş söylesin bize..
vazgeçtim.. tez elden bu dünyayı terketse en hayırlısı olur..
Günde onlarca kaza oluyor, aralarında türbanlılar, sakallılar. hacılar, hocalar, bebeler hayatını kaybediyor, bu kazmalar aralarından bir tanesini cımbızla çekip alkol kotodor diye propaganda yapmaya çalışıyorlar.
Geçen gün karaman'da adam durup dururken köprü ayağına tosladı. altı aylık bebek babasıyla öldü. Aile otomobili (tofaş kartal), kadınlar kapalı, belli ki muhafazakar bir Anadolu ailesi. Hayatlarında Alkolün a'sı değmemiş bile olabilir dudaklarına. Ama aynı aileden üç kişi ölüyor. Ararsa linki bulur.
Ben tüm iyi niyetimle bu adamları anlamaya, konuşmaya çalışıyorum ama hakikaten gerizekalılar. Bi de mühendisim yöneticiyim diye sallıyorlar. beyhude çabalıyoruz.
Geçen gün karaman'da adam durup dururken köprü ayağına tosladı. altı aylık bebek babasıyla öldü. Aile otomobili (tofaş kartal), kadınlar kapalı, belli ki muhafazakar bir Anadolu ailesi. Hayatlarında Alkolün a'sı değmemiş bile olabilir dudaklarına. Ama aynı aileden üç kişi ölüyor. Ararsa linki bulur.
Ben tüm iyi niyetimle bu adamları anlamaya, konuşmaya çalışıyorum ama hakikaten gerizekalılar. Bi de mühendisim yöneticiyim diye sallıyorlar. beyhude çabalıyoruz.
"aman içeri almasınlar" diye akp'ye habire yağ yakan fetöcüdür.
suphesiz ki hamam boceklerine tepki olarak dogdu.
kafasiz bir omur nasil gecer onu tum sozluk ahalisine gosteriyor.
helal olsun karsim, bir ornegin daha ne yok.
kafasiz bir omur nasil gecer onu tum sozluk ahalisine gosteriyor.
helal olsun karsim, bir ornegin daha ne yok.
Dünyadan bihaber, lay lay lom yaşayan zat. Yine sıçmış türkiye tarihinin en iyi noktasıdır diye.
2003-2016 arası dönemde AKP büyüme ortalaması: 4.7
Akp'nin iktidar olduğu döneme kadar Türkiye ortalaması: 4.9
Kıbrıs harekatının yapıldığı ve en büyük ambargoya tabi tutulduğumuz 1970-1979 arasında bile büyüme yüzde 4.7 olmuş. AKP, bunca imkan, bolluk, sıcak para akışı ve halk desteğinde bile bunun sadece aynısını yapabilmiş. diğer göstergeleri açmıyorum bile anlamayacaktır nasılsa.
Yukarıdaki arkadaşların yazdığı gibi ya a) fetöcü diye içeri alınacağım korkusundan Cem Küçük, Nagihan Alçı vb kimileri gibi yusuf yusuf sürekli yalıyor veya b) hiçbir şeyden anlamıyor.
Bence ikisi de fifty-fifty.
2003-2016 arası dönemde AKP büyüme ortalaması: 4.7
Akp'nin iktidar olduğu döneme kadar Türkiye ortalaması: 4.9
Kıbrıs harekatının yapıldığı ve en büyük ambargoya tabi tutulduğumuz 1970-1979 arasında bile büyüme yüzde 4.7 olmuş. AKP, bunca imkan, bolluk, sıcak para akışı ve halk desteğinde bile bunun sadece aynısını yapabilmiş. diğer göstergeleri açmıyorum bile anlamayacaktır nasılsa.
Yukarıdaki arkadaşların yazdığı gibi ya a) fetöcü diye içeri alınacağım korkusundan Cem Küçük, Nagihan Alçı vb kimileri gibi yusuf yusuf sürekli yalıyor veya b) hiçbir şeyden anlamıyor.
Bence ikisi de fifty-fifty.
risale-i nur okuyana kadar kur-an okumasını tavsiye ettiğim şakirt. kur-an ın içeriğini bilmeden hangi şartlarda yazıldığı belli olmayan bir külliyatı okumak saçmalık.
istisnasız her gün belli aralıklarla risale i nur başlığı altında görsel paylaşan kullanıcı.
https://www.uludagsozluk....ale-i-nur/@lightsaber/11/
tam 260 entry girmiş şu ana dek başlığa.
15 temmuz hain darbe girişimine dek sadece 30 entry girmiş bu başlığa.
ama 15 temmuz darbe girişiminden sonra coşmuş adeta.
bu başlıkta görseller paylaşarak bir yerlere birtakım mesajlar gönderiyor adeta.
darbenin ilk şaşkınlığını üzerinden atar atmaz hocaefendisini öven şu paylaşımı yapmış;
(bkz: risale i nur/#33379930)
2017'nin 17 temmuzunda da; "zaman islamiyet fedaisi olma zamanıdır..." şeklinde bir paylaşım yapmış;
(bkz: risale i nur/#37230486)
16 temmuz'da paylaştığı ise çok manidar;
(bkz: risale i nur/#39862848)
hep bir mesaj verme çabası. hep bir yerlere mesaj gönderme taktikleri bunlar.
vay be lightsaber...
demek ki "geceleriniz çok karardı ve kararan gecelerin sabahları pek yakın olur" öyle mi?
senin kararan geceni kimse aydınlatamaz.
benim ömrüm senin gibi şakirtlerle uğraşmakla geçti.
hadi götünüz yiyorsa aydınlatın bakalım o geceyi...
sen vallahi de billahi de fetöcünün daniskasısın.
seni bulmak tengir'in boynunun borcudur...
moderasyona not: sevgili moderasyon, bu şahıs uludağ sözlüğü fetö hücreleri ile haberleşmek için, bylock gibi kullanmaktadır.
bunun ortaya çıkarılması da sizin vazifenizdir. şayet bu durumu ilgili mercilere bildirmiyorsanız siz de bu suça ortak olursunuz.
https://www.uludagsozluk....ale-i-nur/@lightsaber/11/
tam 260 entry girmiş şu ana dek başlığa.
15 temmuz hain darbe girişimine dek sadece 30 entry girmiş bu başlığa.
ama 15 temmuz darbe girişiminden sonra coşmuş adeta.
bu başlıkta görseller paylaşarak bir yerlere birtakım mesajlar gönderiyor adeta.
darbenin ilk şaşkınlığını üzerinden atar atmaz hocaefendisini öven şu paylaşımı yapmış;
(bkz: risale i nur/#33379930)
2017'nin 17 temmuzunda da; "zaman islamiyet fedaisi olma zamanıdır..." şeklinde bir paylaşım yapmış;
(bkz: risale i nur/#37230486)
16 temmuz'da paylaştığı ise çok manidar;
(bkz: risale i nur/#39862848)
hep bir mesaj verme çabası. hep bir yerlere mesaj gönderme taktikleri bunlar.
vay be lightsaber...
demek ki "geceleriniz çok karardı ve kararan gecelerin sabahları pek yakın olur" öyle mi?
senin kararan geceni kimse aydınlatamaz.
benim ömrüm senin gibi şakirtlerle uğraşmakla geçti.
hadi götünüz yiyorsa aydınlatın bakalım o geceyi...
sen vallahi de billahi de fetöcünün daniskasısın.
seni bulmak tengir'in boynunun borcudur...
moderasyona not: sevgili moderasyon, bu şahıs uludağ sözlüğü fetö hücreleri ile haberleşmek için, bylock gibi kullanmaktadır.
bunun ortaya çıkarılması da sizin vazifenizdir. şayet bu durumu ilgili mercilere bildirmiyorsanız siz de bu suça ortak olursunuz.
Tengir reis istihbaratçi gibi çalismis ve kripto fetöcünün sifrelerini çözmüs gibi.
Hardcore nurcu şahıs. Çabaları takdire şayan. Yani kendi açısından. Ben çok bulaşmamayı tercih ederim dini tarikat ve gruplara ama neyse.....
para bok gibi olunca akpli olmak da kolay di mi lan?
altıncı nesil çomar.
herkese özel mesaj atıp; "ben çift mühendisim", "siz cahilsiniz" vb içerikli ezber konuşmalar sarf etmektedir. (siyasi entrylere cevaben bile yapıyor bunu. ne alaka değil mi?)
1-2 uzun girdisi bulunmakta ve her mesajında onları yolluyor. oku diyor...
"jargon kullanıyorum, zekiyim, kültürlüyüm" görüşünde olsa da, yanlış terimleri yanlış yerlerde kullanması kendisini komik duruma düşürüyor.
kanımca aşağılık kompleksi var. çocukken çok ezmişler, yazık.
herkese özel mesaj atıp; "ben çift mühendisim", "siz cahilsiniz" vb içerikli ezber konuşmalar sarf etmektedir. (siyasi entrylere cevaben bile yapıyor bunu. ne alaka değil mi?)
1-2 uzun girdisi bulunmakta ve her mesajında onları yolluyor. oku diyor...
"jargon kullanıyorum, zekiyim, kültürlüyüm" görüşünde olsa da, yanlış terimleri yanlış yerlerde kullanması kendisini komik duruma düşürüyor.
kanımca aşağılık kompleksi var. çocukken çok ezmişler, yazık.
saçma sapan sofi menkıbelerine inanan tuhaf yazar.
Yakinda badelerler bunu at fava bekle.
https://m.uludagsozluk.com/e/40271066/
Sabah sabah vazifesini yerine getirmiştir. Ne vazifesi derseniz ;
görsel
Sabah sabah vazifesini yerine getirmiştir. Ne vazifesi derseniz ;
görsel
Yazdıklarımı ağlaya ağlaya şikayet edip sildirten exfeto mensubu.
Ha ex kısmı tartışılır ama öyle diyelim çok ağlıyor aynı eski hocası.
Ha ex kısmı tartışılır ama öyle diyelim çok ağlıyor aynı eski hocası.
eski fetöcülerdendir kendisi fakat cemaatin arası akp ile bozulunca tarafını akp den yana seçmiştir. gerçi biliyoruz ki gönlü hala sevgili cemaatiyledir. bugünlerde ise sözlükte bol bol akp yalakalığı yapıp kendini sağlama almaya çalışıyor herhalde.
haksız kazanımları elinden alınmasın diye düzenin devamı adına her şart altında yılmaz savunucusudur..
olur da türkiye cumhuriyetine sadık insanlar yönetime gelirse ülkesinden çalarak elde ettiği bütün kazanımlarından olabilir..
öyle ya da böyle fetö ile yolu kesişen herkes onun kazanımlarına ortak olmuş, ülkesinden çalmış ve de terör suçlusudur..
olur da türkiye cumhuriyetine sadık insanlar yönetime gelirse ülkesinden çalarak elde ettiği bütün kazanımlarından olabilir..
öyle ya da böyle fetö ile yolu kesişen herkes onun kazanımlarına ortak olmuş, ülkesinden çalmış ve de terör suçlusudur..
Yazıştığı bazı kişilere "ay yüzlüm" diye hitap ettiği iddia edilen fetöcüdür.
Yobazların ve özellikle nurcu yobazların ne mal olduğunu bin kere yazmadım mı? işte bir ispat daha!
Anlaşılan bu da ömrü boyunca evlenmeyen Kürt Sait gibi "rahatsız"!
Yobazların ve özellikle nurcu yobazların ne mal olduğunu bin kere yazmadım mı? işte bir ispat daha!
Anlaşılan bu da ömrü boyunca evlenmeyen Kürt Sait gibi "rahatsız"!
fetö'ye hala "fetö" diyemeyen, "f tipi yapılanma" diyen kripto fetöcüdür.
akp ile fetö'nün arası bozulunca akp'den yana saf tuttuğu da yalandır. 17/25 aralık'tan sonra ve hatta darbe girişiminin yaşandığı günlerde yazdıklarının büyük kısmını sildiği halde, bir kısmı hala duruyor.
ha, görünüşte akp'den yana saf tutuyor tabi. neden? inkar ediyor ama kendisini sağlama almak için. efendim sözlükte şunu bunu yazmakla sağlama almak olur muymuş! bal gibi olur. çok kişi şurada burada yazdıkları yüzünden göt altına gitti, çok kişi de yırttı. tabi yırtmak için en sağlam yol üstüne gelindiğinde fetö borsasına yatırılacak paran olması, o ayrı...
akp ile fetö'nün arası bozulunca akp'den yana saf tuttuğu da yalandır. 17/25 aralık'tan sonra ve hatta darbe girişiminin yaşandığı günlerde yazdıklarının büyük kısmını sildiği halde, bir kısmı hala duruyor.
ha, görünüşte akp'den yana saf tutuyor tabi. neden? inkar ediyor ama kendisini sağlama almak için. efendim sözlükte şunu bunu yazmakla sağlama almak olur muymuş! bal gibi olur. çok kişi şurada burada yazdıkları yüzünden göt altına gitti, çok kişi de yırttı. tabi yırtmak için en sağlam yol üstüne gelindiğinde fetö borsasına yatırılacak paran olması, o ayrı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar