bugün

lg

G5 kullanıcısı olarak kamerası dışında bir numarası yok diyorum. * sobadan yeni çıkmış kestane mi yiyorum yazışma mı yapıyorum belli değil. Bir daha asla almam. Alana da kesinlikle alma demem. Al da gör ebeninkini.
© copyright 2005 - 2026