bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadir inanır22
- sabaha kadar okunacak kitap4
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- dünya12
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kuran-ı kerim3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- kemalist dünya24
- insan5
- x in memeleri3
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- almanya5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
an itibariyle beyaz show'da karadeniz türküsü söylemekte. arada da bi acaip sesler çıkarmakta. saçma sapan hareketler yapıyo bi de. haplanmış mı netmiş lan bu ?
Kubat kendisini hiç beğenmediğim bir şarkıcı ama Hayko'nun sarkıları alır götürür insanı uzaklara.
ramazan kubat isimli şarkıcıyı zaman zaman dinlerdim ancak "seni allah kadar sevdim" diye saçma sapan bir şarkısını duyunca gözümden çok fena düştü midem bulandı bu tarz sözler insanı küfre götürür allah-ü tealanın sevgisi ne anaya ne babaya ne evlada nede karı-koca arasındaki sevgiyle kısacası hiç kimseyle bir tutulamaz ayıptır. bu nedenle kubat'ı kendimce kınadım ve bundan sonra dinlemeyeceğim.
Alemin kralındaki deli karının kubatım deyişi aklıma gelir.
Neşet Ertaş tan sonra en sevdiğim erkek türkücüdur.
adam gibi adamdır. sesi de çok iyidir.
türkü iyi söyleyebilir sesine hiçbir lafım yok amma velakin bir şeyi bana çok itici geliyor. bi şeyler eksik bu adamda.
Görünce kanal değiştiriyorum amk.
Görünce kanal değiştiriyorum amk.
Son albümüne gerçekten emek harcandığı o kadar belli ki.
farklı enstrümanlarla yaptığı çalışmalar son derece başarılı türkçe albüm olarak tavsiye edilesi, gayet güzel.
farklı enstrümanlarla yaptığı çalışmalar son derece başarılı türkçe albüm olarak tavsiye edilesi, gayet güzel.
Değerli bir halk sanatçısı. Evet.
Severim.
http://youtu.be/ADBvXrB5abg
http://youtu.be/ADBvXrB5abg
Sayesinde "olm şarkı değil la o, türkü ! Türkü !" Laflarıyla bol bol karşılaştığım sanatçıdır.
Özellikle son albümündeki* soundu çok hoşuma gitmiştir. Başarılı adamdır vesselâm.
Özellikle son albümündeki* soundu çok hoşuma gitmiştir. Başarılı adamdır vesselâm.
Al ömrümü, dermanimsin, otme bülbül sarkilariyla unutulmaz ses.
Bugün(yıldız tilbe düet), bu nasıl sevdaymış, ötme bülbül, gesi bağları gibi pek çok şaheseri sesinden dinlemek çok keyifli.. karakteriyle, duruşuyla çok önemli bir sanatçı, iyi ki var..
yazın yağar kar başıma - Kubat
"Felek ne derdin var ise
Ben varım ya sal başıma
Bıkmışım senin dünyandan
Zaten gelir dar başıma
Bırakmadın benim peşim
Kurutmadın gözüm yaşın
Neyinden korkayım kışın
Yazın yağar kar başıma
Yanar gönlüm yanar bitmez
Ocak içte duman tütmez
Zalim felek sanki yetmez
Bir de vurur yar başıma"
Hışır Osman Nebioğlu
Günümüzde albüm çıkartmak maddi açıdan bir külfet haline geldi. Satılmıyor! Herkes internetten indiriyor veya dinliyor...
Albüm, günümüzde bir referans aracı veya sesini, yorumunu yarınlara yollamak kaygısı taşıyan sanatçıların 'kalıcı olmak' yollarından birisi oldu... Kubat’ın 'Türküyüz' albümü de onlardan birisi... Bu albümün yapılmakta olduğunu duyduğumdan itibaren yer alacak eserlerin hangileri olacağını merak ediyordum. Büyük Ozan Hışır Osman Nebioğlu'nun şiirinden, Nurullah Akçayırın havalandırdığı, "yazın yağar kar başıma" albümde yer alacak mıydı! Albüm çıktı. Albümde 12 eser var hepsi de birer başyapıt olan bu eserler, sesini artık ustaca kullanan Kubat'ın yorumuyla başka bir güzellik sunuyor... Özellikle de albümde yer alan, "yazın yağar kar başıma" çok etkileyici yorumlanmış...
"yazın yağar kar başıma" benim favorim olan birkaç türkünün başında gelir... Hışır Osman Nebioğlu'nun feleğe bir kahredişi vardır ki zaman zaman meydan okumaya varır;
"Bıkmışım senin dünyandan
Zaten gelir dar başıma"
Hele;
"Felek ne derdin var ise
Ben varım ya sal başıma"
mısraları, feleğe elinden geleni, bildiğini yap der!
Daha önce benim de çok beğendiğim, Cankat Erdoğan'ın cazz müziği formuna yatkın düzenlemesiyle çıkış yapan türkü, Nurullah Akçayır tarafından küçük düzenlemeler yapılmasına sebep olmuştu. Kubat'ın albümünde ise, Mehmethan Dişbudak'ın düzenlemesiyle dinliyoruz... Gereksiz sertliklerden uzak durulmuş, Kubat'ın ustalığını sergileyebileceği güzellikte olmuş...
iyi dinlemeler...
https://www.youtube.com/watch?v=mldWi2gbodk
"Felek ne derdin var ise
Ben varım ya sal başıma
Bıkmışım senin dünyandan
Zaten gelir dar başıma
Bırakmadın benim peşim
Kurutmadın gözüm yaşın
Neyinden korkayım kışın
Yazın yağar kar başıma
Yanar gönlüm yanar bitmez
Ocak içte duman tütmez
Zalim felek sanki yetmez
Bir de vurur yar başıma"
Hışır Osman Nebioğlu
Günümüzde albüm çıkartmak maddi açıdan bir külfet haline geldi. Satılmıyor! Herkes internetten indiriyor veya dinliyor...
Albüm, günümüzde bir referans aracı veya sesini, yorumunu yarınlara yollamak kaygısı taşıyan sanatçıların 'kalıcı olmak' yollarından birisi oldu... Kubat’ın 'Türküyüz' albümü de onlardan birisi... Bu albümün yapılmakta olduğunu duyduğumdan itibaren yer alacak eserlerin hangileri olacağını merak ediyordum. Büyük Ozan Hışır Osman Nebioğlu'nun şiirinden, Nurullah Akçayırın havalandırdığı, "yazın yağar kar başıma" albümde yer alacak mıydı! Albüm çıktı. Albümde 12 eser var hepsi de birer başyapıt olan bu eserler, sesini artık ustaca kullanan Kubat'ın yorumuyla başka bir güzellik sunuyor... Özellikle de albümde yer alan, "yazın yağar kar başıma" çok etkileyici yorumlanmış...
"yazın yağar kar başıma" benim favorim olan birkaç türkünün başında gelir... Hışır Osman Nebioğlu'nun feleğe bir kahredişi vardır ki zaman zaman meydan okumaya varır;
"Bıkmışım senin dünyandan
Zaten gelir dar başıma"
Hele;
"Felek ne derdin var ise
Ben varım ya sal başıma"
mısraları, feleğe elinden geleni, bildiğini yap der!
Daha önce benim de çok beğendiğim, Cankat Erdoğan'ın cazz müziği formuna yatkın düzenlemesiyle çıkış yapan türkü, Nurullah Akçayır tarafından küçük düzenlemeler yapılmasına sebep olmuştu. Kubat'ın albümünde ise, Mehmethan Dişbudak'ın düzenlemesiyle dinliyoruz... Gereksiz sertliklerden uzak durulmuş, Kubat'ın ustalığını sergileyebileceği güzellikte olmuş...
iyi dinlemeler...
https://www.youtube.com/watch?v=mldWi2gbodk
Hollanda doğumlu olarak bilirdim, belçikaymış.
Tam adı ramazan kubat olup 1974 yılında Belçika'nın Anvers kentinde Afyon'un Emirdağ ilçesinin Karacalar köyünden göçmüş bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi. Babası Alevi, annesi ise Sünni'dir. Amcası Kur'an ezberi hafız aynı zamanda Alevi dedesi olan sanatçının bir diğer amcası Şemsettin Kubat ise şairdir.
Tam adı ramazan kubat olup 1974 yılında Belçika'nın Anvers kentinde Afyon'un Emirdağ ilçesinin Karacalar köyünden göçmüş bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi. Babası Alevi, annesi ise Sünni'dir. Amcası Kur'an ezberi hafız aynı zamanda Alevi dedesi olan sanatçının bir diğer amcası Şemsettin Kubat ise şairdir.
Türkiye türkü yorumlama başkanlığının eş başkanlarından biri diğeri ise
(bkz: zara)
Zara daha tiz olduğu için her türkü iyi olmuyor ama kubat'ın yorumları ve türkü seçimleri gayet iyi.
(bkz: zara)
Zara daha tiz olduğu için her türkü iyi olmuyor ama kubat'ın yorumları ve türkü seçimleri gayet iyi.
Türkiye'nin güçlü tenor seslerindendir.
Ancak kimi türkülerin aranjesini kötü yapıyor.
Ancak kimi türkülerin aranjesini kötü yapıyor.
çörekçi gibi bağırıyo.
hakikaten iyi bir sanat erbabıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar