bugün

/93
karadeniz'den gelenlerin beğenmediği şehirmiş. ulan büyük ve gelişmiş dediğiniz samsun ve trabzon'u toplasan bu metropolün yarısı etmiyor amk. ha illa yeşiller içinde yaşarım derseniz bak sizin orada il olacak seviye ve yeşillikte akşehir var orayı da görün.

ha yok beğenmiyorsanız da siktirin gidin, merkezinde 1.5 milyon insan yaşıyor çok lazım değilsiniz.

insanlar yeşile denize gelseydi karadeniz kadar geri kalmış ve halen göç veriyor olmazdı...
Başı açık gezen bayanlara..... Diyorlar mış ta 94 te duydum.
Türkiyedeki en dışı güzel içi rezil şehir.. En düzenli yaşanılabilir ama en berbat zihniyeti barındıran şehir.. Tüekiyenin ironisi modeli.
yine bir fuhuş operasyonuna konu olan güzide ilimiz. iddia ediyorum konyada yapılan fuhuş operasyonu kadar başımı yastığa koymadım.

http://www.gazetevatan.co...&utm_campaign=1071955
konyaspor'un aldığı ziraat türkiye kupası ile birlikte gururlanan şehir.

(bkz: konyaspor)
şampiyon şehir. 6 ağustosta da süper kupa finali için bir göç daha yaparlar.
aykut kocaman'ın ayrıldığı ve şu an hüzne boğduğu şehir...

bir yanda yaşanan o güzel günler
bir yanda aykut'la kocaman düşler
seni yaşatacak neler var neler
bir gün gitsen bile hatıran yeter hatıran yeter...

(bkz: nalçacılılar)
beyşehir'in çok güzel olduğu şehir. merkezi de çok devasa ayrıca. metronun da gelmesiyle harbi metropol oldu.
bu yıl ülkedeki ilk 500 sanayi kuruluşuna 9 firma sokan şehir.

http://konhaber.com/haber...a_dan_9_firma-713314.html
mustafa reşit akçay'ın yeni durağı. şehrimize hoşgeldin hocam.

https://youtu.be/L9cWKw3gV6A
Atatürk e günde 5 defa sövüldüğüne inandığım şehir.
maalesef yine bir fuhuş operasyonuna konu olmuş güzide ilimiz.

"Konya'da para karşılığı erkeklerle ilişkiye girdikleri öne sürülen 10 kadın, polis tarafından gözaltına alındı"

http://www.gazetevatan.co...m&utm_content=1074715
aykut kocaman yüzünden bir nebze severdim. neyse ki artık sevmek için bir sebebim kalmadı.
Ne aradigina bağlı pislik ariyorsan öldürür.
türkiyenin en büyük ili.
yüzölçümünü 40.813.52 km2 dir.
büyüklüğü isviçre nin yüzölçümününe eşittir.
üni öğrencilerine sarkan.

kendisi dışında kim varsa gavur sayan.

karılarında habersiz antalya ve alanya da tatil yapan.

içki içene söven, kendisi içerken bu da birşey mi diye hava atan.

tepside avrat oynatan.
(bkz: bozkır çumra)

alfabeden k harfini çıkaran.
Selçuk universitesinde derslere mesnevi giriyormus dmdkdkkd.
otobüs ve tramvay seferleri yaz tarifesine göre değişmiştir. geceden sabaha kadarki tramvay seferleri artmış.

http://konhaber.com/haber...ferleri_artti-715588.html
bayramdan sonraki ilk cuma astral seyehat yapacağım şehir.
arkadaş ortamında kenya denilen şehir.

niye bilmiyorum, kenyalı diyoruz konyalılara.

soramıyorum da niye kenya diyoruz diye.
6 senemi yemiş 6 milyon yaramın sahibi şehir.
dönem dönem çekip gitmek istedigim bazen gidip dayanamayıp geri döndügüm yaşarken nefret ettigim gittigimde özledigim,sosyalıst yapım dolasıyla alışamadıgım insanların çogunlukta oldugu,insanların aslında modern yapıyı son zamanlarda oldukça benimsedigi,yüzölçümü ve yerleşim yerlerine bakıldıgında metronun şart oldugu ama bir türlü yapımına başlanmadıgı mevlana müzesinin ve etliekmegin yogun ilgi gördügü ve insanların bu dönemlerde gözlemlerimle bir arayış içinde oldugunu farkettigim son olarakta konyasporun giderek hastalık haline geldigi memleketim.
Atatürk ve Cumhuriyet sevgisi olmayan insanlar şehri.
Ucuz bile olsa ürün ü torku yu almam.
Memleketim olan şehirdir.
© copyright 2005 - 2026