bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- milletin anasına küfretmek2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- pkk nasıl biter5
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- biat kültürü3
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- futbol17
- halil ergün2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
bağımsızlığımızın simgesi olan bu kutlu günü en çok birlik ve beraberlik içinde olmamız gereken bu günde hakkıyla kutlayabilseydik. hala bayramlarımız varken kıymetini bilelim kutlu olsun günün benim güzel ve yalnız ülkem!
sonucunda cümle olumluda bitse olumsuzda bitse hiç bir zaman güzel bir anlamı olmaz.keşke yapsaydım desende pişman olmuşsundur,keşke yapmasaydım desende.iyi ki demek varken,sık sık keşke der insan işte..
her insanın fazlaca kullandığı, onunla başlayan cümlelerden ders alınması gereken, mazisindeki derin yaraları deşen sözcüktür.
"keşke demek pişmanlıktır."
keşke sadece geçmiş için kullanılmaz aslında, şimdiki zamanın, gelecek için temennisi de olabilir:
keşke saçlarım şimdi değil de yaşlandığımda dökülseydi mesela; beyaz olurdular, döküldükleri belli olmazdı fazla. daha az üzülürdüm, "yaşlılık ne de olsa" der geçerdim.
keşke evleneceğim kadına erişebilsem; gönül meselesinden dolayı birini üzdüğümü/üzüldüğümü görmeden...
"keşke hiç keşke demesem"
en büyük klişe de bu olsa gerek.
insan pişman olmadan nasıl anlar kaçan fırsatları? pişman olmak aklın başa gelmesidir, akıllı insanın yapacağı iştir. ama asıl önemli olan, aklı kullanabilmektir, yani pişmanlık konusunda tecrübe kazanmamaktır, ikinci kez fırsatı kaçırmamaktır.
son bir not:
keşke pişman kelimesini bu kadar çok kullanmasaydım, kelimeye yabancılaştım.
keşke sadece geçmiş için kullanılmaz aslında, şimdiki zamanın, gelecek için temennisi de olabilir:
keşke saçlarım şimdi değil de yaşlandığımda dökülseydi mesela; beyaz olurdular, döküldükleri belli olmazdı fazla. daha az üzülürdüm, "yaşlılık ne de olsa" der geçerdim.
keşke evleneceğim kadına erişebilsem; gönül meselesinden dolayı birini üzdüğümü/üzüldüğümü görmeden...
"keşke hiç keşke demesem"
en büyük klişe de bu olsa gerek.
insan pişman olmadan nasıl anlar kaçan fırsatları? pişman olmak aklın başa gelmesidir, akıllı insanın yapacağı iştir. ama asıl önemli olan, aklı kullanabilmektir, yani pişmanlık konusunda tecrübe kazanmamaktır, ikinci kez fırsatı kaçırmamaktır.
son bir not:
keşke pişman kelimesini bu kadar çok kullanmasaydım, kelimeye yabancılaştım.
keşke keşke diye bi sözcük olmasaydı.
yaşamı boktanlaştıran kavram. siktir et keşke deme.
yaptığınız yanlışları, hataları sürekli hatırlamanıza ve her seferin iç çekmenize neden olup geleceğinizi de tehlikeye atmaya neden olabilecek bir kelimedir.keşkeleri hayatınızdan çıkarmak istiyorsanız hayatınıza yön verin, değişin. geçmişe takılmayın.
keşke, keşkelerim olmasa... şeklinde bir paradoksa konu olabilecek pişmanlık hali.
keşke, bazı gerçekleri değiştirebilsem.
en acıklı kelime.
bağımlılık halinde ölüme yaklaştırır.
bağımlılık halinde ölüme yaklaştırır.
keşke, pişmanlık sözcüğüne giriş sinyalidir. ve keşgeler güzeldir insana yaptıgı hataların farkına varıp asıl yapmaları gereken unsurlara sevk ederler. her hata yapan kişi keşke, keşkeleyebilse belki bu denli seri hatalar vuku bulmazdı.
bir itiraf veya pişmanlık cümlesine başlangıç kelimesi.
hande yener'in 'bir gideni mi var' adlı şarkısındaki '... görebilseydim herkes daha mutluyken' dizesinin başında bulunan kelime.
Gözlerini kapatıp geçmişini düşündüğünde yanıldığı noktalarda ya da pişman olduğu noktalarda bir an durup söylediği kelimedir.
hayata dair dile pelesenk yapılmaması gereken deyişlerden. aynı zamanda şukela bir aylin aslım şarkısı. tabii ki gelgit'ten. tabii bunu alan bunu da aldı zamanında büyük bir şevkle:
(bkz: dört gün dört gece)
''artık seni öldürsem!''
(bkz: dört gün dört gece)
''artık seni öldürsem!''
bugün beni derinden etkileyen şarkıdır.
keşke oyunlar oynamasaydık
üzülmeseydi şarkılar
hala sana yazılıyorlar
hala buram buram sen kokuyorlar...
keşke oyunlar oynamasaydık
üzülmeseydi şarkılar
hala sana yazılıyorlar
hala buram buram sen kokuyorlar...
insan gelecek zamanlar için bolca pişmanlık yatırımı yapıyor.
Söylenir ya hep , keşke dememek lazım hiçbir şey için diye.,
Yalan tam burada başlıyor. Çünkü biriktirilen., keşke ler ne kadar unutulmak istense de oracıkta duruyor,
bir gün ortaya teker teker çıkmayı beklercesine.
Yapılan hataların ortak noktaları ., keşke lerdir.
Aynı hata yapılmasa bile aynı ., keşke ler gelir insanın önüne hep.
Söylenir ya hep , keşke dememek lazım hiçbir şey için diye.,
Yalan tam burada başlıyor. Çünkü biriktirilen., keşke ler ne kadar unutulmak istense de oracıkta duruyor,
bir gün ortaya teker teker çıkmayı beklercesine.
Yapılan hataların ortak noktaları ., keşke lerdir.
Aynı hata yapılmasa bile aynı ., keşke ler gelir insanın önüne hep.
hayattaki en hüzünlü kelime.
güzel bi yalın şarkısı. evet yalın dinliyorum. 2002 veya 2003 den beri. since 1453. evet.
yaşlandıkça artan histir.
Sonuna K harfi eklenince leziz bir yemeğin ismi olan kelime.
söylemek istemediğimiz ama sölemek zorunda kaldığımız bir kavramdır.
Bütün bu eylemleri yapmanın da getirdiği sihirli bir kelime ortaya çıkıyor. Hayatı boyunca tekrar ettiği,etmekten bıkmadığı,sevindiğinde-üzüldüğünde farklı anlamlarda kullandığı ; "keşke". http://www.bekowsky.com/2012/05/keske.html
keşke, hiç keşke demeseydim, demesem, demeyecek olsam...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar