bugün

kemalist

baş örtülülere "görüntü kirliliği yaratıyor, siyasi simge" deyip sonra da muhafazakar insanlara "gerici, dinci, örümcek beyinli" diyen korkak zevat.

ulan hangisi gericilik, hangisi yobazlık?
© copyright 2005 - 2026