1. 1.
    istanbul'da yaşayanlar için hafta sonu kafa dinlemelik ideal mekan.

    yer şile tarafında. 3-4 sene kadar önce yazın yıllık izin dışında kaçmalık mekanımızdı. 4-5 arkadaş arabaya atlar giderdik. en son sanırım 2013 civarında o taraflara gitmiştik. işletmecisi oldukça kötü ve yüzsüzdü. bize kötü bir tutum sergileyemedi ama akşam dondurma ikram edeyim diyerek dondurma başı 20'şer tl almaya çalışmıştı. verdiğide algida max yani magnum falan olsa hadi neyse diyeceksin. o sırada işletmeci biraz atarlandı ama bizim arkadaş bıçak çekince "şaka yaptığını" * anladık. sonrasında iletişim fena sayılmazdı ama burası yerine iğne ada'ya gitmeye başladık. oranın yolları biraz daha nispeten kötü ama yapacak bir şey yoktu o zamanlar.

    bu arada geçen ağustos ayında en son 2 günlüğüne gittik 4 arkadaş. araba deposuna yiyecek, içecek falan ne bulduysak doluşturup gittik kazıklanmamak için. ancak işletme el değiştirmiş. mehmet diye bir abi işletiyordu. hiçte çakallık peşinde değildi. önceki yaşadığımız olayı anlattık. adamda yılmış her gelen onları şikayet ediyor falan diye.

    kafa dinlemelik, bungalovlu, çadırlı güzel bir yer. eski çakal işletmeci yoksa iyidir.
    ... simdi banabi bak lan