bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- her kadın güzeldir3
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- erkekler neden erken ölür2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- genç görünmeye çalışmak3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- rakı sevmemek7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- şafak çak3
- kadir inanır22
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- aşure yapan sözlük kızları7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- dümbelettin efendi2
- daha relax3
- sosyal medya aranmaktır2
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- insan olmaya ceyrek kala3
- çok güzel ama manyak kadın7
- true'nun çaylak olması16
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
mustafa sandal bir zamanlar ne guzel sarkilar yapiyormus dedirten hos parca.. sozleri asigadaki gibidir :
ah sen ne guzel ne guzel guluyorsun
kiz sen ne guzel ne guzel bakiyorsun
karsinda duramaz inan hic kimse
bakislarinla sen herkesi goruyorsun
o tatli dilin guler yuzun
inan ki yurek hoplatiyor
farkinda degilmisin
herkes pesinden kosuyor
kiz seni alan yasadi
dertlerini de bosadi
mest oldu vallahi jest oldu
ah sen ne guzel ne guzel guluyorsun
kiz sen ne guzel ne guzel bakiyorsun
karsinda duramaz inan hic kimse
bakislarinla sen herkesi goruyorsun
o tatli dilin guler yuzun
inan ki yurek hoplatiyor
farkinda degilmisin
herkes pesinden kosuyor
kiz seni alan yasadi
dertlerini de bosadi
mest oldu vallahi jest oldu
klibinde çok tatlı bir hatunun oynadığı musti şarkısı
(bkz: duygu dikmenoğlu)
bu sarkıyı kime soylesen asık olur.* sozleri gercekten cok guzeldir her biri birer iltifattır.
klibi ile turk gencliginde ki kapali alanda gune$ gozlugu ve $apka ile resim cektirme akimini ba$latmi$ $arki.
hele o ibrahim uzulmez'in rakipten top almaya cali$irken yaptigi enteresan el kol hareketlerinden derlenmi$ dans yok mu? hastasiyim.
ho$ bir $arkidir ayrica. dinlerdik bir donem. *
hele o ibrahim uzulmez'in rakipten top almaya cali$irken yaptigi enteresan el kol hareketlerinden derlenmi$ dans yok mu? hastasiyim.
ho$ bir $arkidir ayrica. dinlerdik bir donem. *
duygu dikmenoğlu'nun 16 yaşındayken oynadığı klibe sahip şarkıdır. ne acıdır ki kendisi hayatı boyunca yapabileceği en kötü dansları burada icra etmiştir, ortaokulda bira içip de diskoda saçmalayan ergen rituelinden bile beterdir.
ne zaman 90 lı yılları o güzel yılları hatırlamak istesem bu şarkıyı dinleyerek başlarım.
çocukken mustafa sandal'a aşık olmamın tek nedeni olan bir klibe sahiptir bu şarkı.
klipteki kızın yerinde olup o podyumda dans edeyim, mustafa sandal bana söylesin şarkıyı isterdim. (çok utanıyorum sözlük evet.)
ama yıl 1996'ydı ve ben daha küçücük bi çocuktum sözlük. utandırma beni daha fazla. *
(bkz: 90 larda çocuk olmak)
https://www.youtube.com/watch?v=SkPMcwIj85s
klipteki kızın yerinde olup o podyumda dans edeyim, mustafa sandal bana söylesin şarkıyı isterdim. (çok utanıyorum sözlük evet.)
ama yıl 1996'ydı ve ben daha küçücük bi çocuktum sözlük. utandırma beni daha fazla. *
(bkz: 90 larda çocuk olmak)
https://www.youtube.com/watch?v=SkPMcwIj85s
klibinde oynayan inanılmaz sevimli hatunla hafızamda yer eden klibe sahip mustafa sandal şarkısı. ah doksanlar ah!
"kız senin anan yaşadı" şeklinde yanlış anlaşılmış şarkı sözünün geçtiği, çok güzel bir mustafa sandal şarkısı.
bu şarkının nakaratı benim için hala:
"kız senin anan yaşadı, dertlerini de boşadı, mest oldum, vallahi jest oldu"dur...
bu şarkının nakaratı benim için hala:
"kız senin anan yaşadı, dertlerini de boşadı, mest oldum, vallahi jest oldu"dur...
aninda duymamla 96 yazini aklima getiren sarki, araba albumu ve albumle kasilip kavrulan o yazdan akilda kalan mustafa sandal parcasi. duygu dikmenoglu icin de ciddi dusunurduk tabii o zamanlar.
dinleyenleri mest eden, mustafa sandal parcasi.
ara geçişlerine hasta olduğum mustafa sandal parçası.
çok güzel şarkı.
Mustinin en güzel şarkıları arasında olan bir şarkısıdır şimdiki saçma sapan şarkılardan kat ve kat daha güzel ve değerlidir şarkının adandığı kıza saf bir aşk beslenmektedir
"Ah sen ne güzel, ne güzel gülüyorsun
Kız sen ne güzel, ne güzel bakıyorsun
Karşında duramaz inan hiç kimse bakışlarınla sen herkesi görüyorsun
O tatlı dilin güler yüzün inan yürek hoplatıyor
Farkında değilmisin herkes peşinden koşuyor
Kız seni alan yaşadı dertlerinide boşadı mest oldu vallahi jest oldu.
"Ah sen ne güzel, ne güzel gülüyorsun
Kız sen ne güzel, ne güzel bakıyorsun
Karşında duramaz inan hiç kimse bakışlarınla sen herkesi görüyorsun
O tatlı dilin güler yüzün inan yürek hoplatıyor
Farkında değilmisin herkes peşinden koşuyor
Kız seni alan yaşadı dertlerinide boşadı mest oldu vallahi jest oldu.
Güzel bir şarkı ismi.
mustafa sandal'ın en sevdiğim şarkısı.
Önceden sevdiğim, Karsu Dönmez yorumundan sonra daha çok sevdiğim Mustafa Sandal şarkısıdır.
Karsu dönmez versiyonuna son günlerde acayip taktığım sımsıcak bir şarkı.
kiz seni alan yasadi
dertlerini de bosadi
mest oldu vallahi jest oldu.
https://www.youtube.com/watch?v=1hG7R4JIeik
dertlerini de bosadi
mest oldu vallahi jest oldu.
https://www.youtube.com/watch?v=1hG7R4JIeik
Aklıma aptalca dans hareketleri geliyor. merdivenden çapraz iniş falan.
karsu dönmez'in de yorumladığı mustafa sandal'ın klasik şarkısı.
kız seni alan yaşadı dertlerini de boşadı mest oldu vallahi jest oldu aaa..
anneke van giersbergen yorumu ile adeta yeniden doğan şarkı. o nedenden olsa gerek, bu yorumunun youtube'daki videosu telif şikayeti nedeniyle erişime kapatılmış.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar