bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı12
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz11
- sedat pekmez15
- tarot falına inanan salak4
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- türk telekom port zammı4
- helal olsun be2
- alan greenspan2
- lionel messi11
- ithal et2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sürekli esnemek6
- buddy dude4
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- iremga2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- kıskançlık5
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kimyon4
- eşek sucuğu14
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
tommy hilfigerin pantolonunun 20 dolar oldugu amerıkada, jack jones pantolonları 100 dolardır.
geçen annemle pazara gittim, oğlum çok güzel kızlar geliyor, görmelisin mutlaka deyip kandırdı beni, aldı yanına. bende de evlat yüreği vardır işte, kıramayıp gittim. tabii bir de ben piyasa adamıyımdır. her şeyi inceledim bu yüzden. domatesinden kazağına, bulgurundan pirincine her şeye baktım. ne yalan diyeyim. jack jones'in ürünlerini tezgaha koyup satsam sırıtmaz yemin ediyorum. gözümde budur işte.
t-shirtleri on numaradır, bedeni sarar...
ismi dizi oyuncusunu andıran marka. hırkalarını kullanan insanlara saygı duyuyorum ayrıca. *
tsört dizaynları oldukça başarılıdır.
Bestseller grubun Avrupa'da ki giyim markası, farklı kademelerinde farklı kaliteleri var. Kesim olarak çok başarılı.
vasata düşmeyen malzeme kalitesi ise çok cazip kılıyor. Genel olarak ortalama üstü fiyatlara sahip marka ancak indirimleri sanki zararına...
vasata düşmeyen malzeme kalitesi ise çok cazip kılıyor. Genel olarak ortalama üstü fiyatlara sahip marka ancak indirimleri sanki zararına...
6 adet tişörtü 3 adet lakostu ve 2 adet kotu vardır, bir lee cooper birde jack jones her bakımdan mükemmel ürünleri olan markalardır.
3 adet boxer'a 50 lira verdiğim giyim mağazası. gayette kaliteli.
Dayanıklı ve şık ürünleri olan marka.
Tişört tasarımları şahane, indirimleri ansızın ve mükemmel olan marka.
Yalnız kep çeşidi çok az ve renk uyumunu yakalayamamışlar.
Yalnız kep çeşidi çok az ve renk uyumunu yakalayamamışlar.
Benim kullandığım montun içi elyaf olmasına rağmen (yani kaz tüyü falan bile değil) mont daha bir haftasını bile doldurmadan elyafları dışına çıkmaktadır.
boyner grubunun mağazaları ve internet sitelerinde satılması, fırsat ürünü olarak kullanılmasıyla ele ayağa düşürülmüştür.
yeni bi konseptle spordan klasiğe doğru adım atmıştır.
fiyatlar da buna bağlı olarak artmıştır, kalitede bariz değişiklikler göze çarpmıyor. talep mi? onu ilerleyen zamanlarda göreceğiz.
fiyatlar da buna bağlı olarak artmıştır, kalitede bariz değişiklikler göze çarpmıyor. talep mi? onu ilerleyen zamanlarda göreceğiz.
deri montları kaliteli ve güzel olan markadır.
kaban ve montlarınının şeklini ve dikimini beğendiğim marka. diğer ürünlerini bilmiyorum açıkçası.
indirimde yakalayıp sezonluk kot ihtiyacımı karşıladığım marka.
hakkında olumsuz yorum göremediğim kaliteli giyim markası.
kısmetse tamamen bu markaya geçiş yapayım bari.
kısmetse tamamen bu markaya geçiş yapayım bari.
Baskıları kötü ucuz giyim markası 10 tl ye terlik satıyorlar.
mont konusunda üzerine tanımadığım giyim markası.
ayakkabıları hakkında olumlu olumsuz her türlü yoruma ihtiyaç duyulan markadır.
özelden lütfen.
özelden lütfen.
Kot pantolları çok kaliteli ve pahalı olan marka. Fakirler giyemez.
Sevdigim markalar arasinda, hatta en son uzun ugraslar sonucu kar kamuflajli bir capini aldim. Montlari, kot pantalonlari gayet iyidir tavsiye ediyorum...
Kot pantulları şahsıma 10 numara yakışan markadır.
Kendilerini takdir ediyorum sonunda beni anladıkları için.
Comes from denmark eh tabiisi
Kendilerini takdir ediyorum sonunda beni anladıkları için.
Comes from denmark eh tabiisi
Yıllar önce giydiğim marka. Kot pantolonları güzeldi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar