bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- şemsiyenin ters dönmesi3
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 65 şut çekip gol atamamak3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
Gebertiyoruz gebertiyoruz bir bitmiyorlar şerefsiz itler. tam bitecek derken herifler ot gibi bitiyor bir yerlereden. irak ve suriyenin yarısı bunların elinde. Bi bitmediniz amk...
Arkalarında 40 devlet var nasıl bitsin şerrefsizler.
Yeryüzüne yecüc mecüc misali yayılacaktır. Daha ortada hiçbir esamesi okunmazken rüyada onları görmüştüm.
Bütün dünyayı kaplıyorlardı.
Bütün dünyayı kaplıyorlardı.
Sosyal antropoloji biliminde bunun bir teknik terimi olacaktı da, geçmiş gün, "acculturation" mu derlerdi "enculturation" mu, şimdi unuttum.
Hani canım, bir yaya geçidinde hem trafik ışığı hem de trafik polisi bulunması gibi... Biri varsa ötekine gerek yok ama ikisini de koyup "her anlama düzeyine" sesleniyorlar. Banyo küvetinin içine tabure koyup oturmak ve ahizeden suyu leğene aktarıp tasla dökünmek gibi...
"Ne köylü ne şehirli" lumpen kültürünün mükemmel örnekleridir. Ne o ne bu, hem o hem bu...
Bu tür çelişkiler, aslında "varoş islam'ı" göstergeleri, diyelim Mercedes kullanan sarıklı adam, ya da sinemada yiyişen çember sakallı oğlanla türbanlı kız gibi tuhaflıklar "mizaha yatkın" malzemedir.
"gayrimüslim fenninden yararlanmak" gibi bir alaturka kurnazlık belirtisidir. Henry Ford ya da Gottlieb Daimler ile Karl Benz gibi mühendislerin, Edison ya da Lumiere "biraderler" gibi mucitlerin sağladıkları olanaklardır... Aslında, "gavur çalışır Müslüman yer" felsefesinin bir uzantısıdır.
"Ezan okuyan müzik seti", "kıbleyi gösteren kol saati", "fırdönen ışıklı seccade" gibi çakallıklar beni hep eğlendirmişlerdir bu açıdan.
Şu işid örgütü de beni çok eğlendiriyor. O da gayrimüslim fenninden yararlanmayı seviyor. Örneğin Ebubekir El Bağdadi dağ başında mağaranın içinden "kaset yapıp" gönderiyordu. Artık CD teknolojisine geçse iyi olacak ya, uzun süredir insan içine çıkmadığından gelişmeleri izleyememiş, VHS düzeyinde kalmış. Belki de, El Cezire televizyonunun teknik görevlilerine yardımcı olmak amacıyla Beta kullanıyordur. (Yok, DAT bilmez, o kadar uzun boylu değil. Şehire inerse HD-DVD ve Blue Ray de öğrenecek inşallah.)
Üstelik Kalaşnikov'la ateş ediyor, Allahsız komünist icadı. AK-47 desen, o da emperyalist Amerikan gavurunun malı.
Hizbullah örgütü nasıl ok ve yay yerine roketatar ve havan topu kullanmayı tercih ediyorsa (kulaklarınız çınlasın Uhud ve Bedr'in arslanları), işid de bu son eyleminde 'iPod' kullanmayı planlamış!
evet haber bu, bunu yazacaktım aslında, buraya kadar giriş yapmış oldum...
Powerade, Gatorade gibilerden bir "enerji içeceği" şişesinin içine patlayıcı "jel" koyuyorlarmış, sonra da onu iPod ya da cep telefonuyla "aktive" ediyorlarmış...
Pet şişeyi üreten teknoloji ve petro-kimya tesisleri gayrimüslimin, onu sağlayan organik kimya bilimi gayrimüslimin, patlayıcı da gayrimüslimin, patlatan elektronik araç da gayrimüslimin, gayrimüslimi öldüren de bizim din kardeşi. Arada Müslüman da gidecek eylemi nerede yaptığına bağlı olarak ama o kadarcık zayiat olur. Zaten onlara "eceli gelmiş" denir, eski Suudi Arabistan kralı Fahd'ın hac tünelinde Niyazi olanlar için söylediği gibi.
Arkadaşlar, bu size yakışmıyor. Seyyid Battal Gazi, Zaloğlu Rüstem, Yusuf Zülyezen, Vakkas bin Rakkas gibi her bıyığına bir adam asılır islam pehlivanlarının kemikleri sızlıyor.
Ben sizin yerinizde olsam, yüzde yüz islama özgü bir bomba tasarımı üzerinde kafa yorarım. Nasıl olsa "uzaya" falan gideceğimiz yok, bari bununla uğraşalım.
Hani gübreden "gariban bombası" ürettiğimiz gibi... Bunu bir adım daha ileri götürsek, örneğin yayık ayranıyla musluk suyunu karıştırarak bir testiye koysak, içine güherçile katıp hacı yağı, davul tozu ve minare gölgesi de eklesek, sonra da üzerine osursak, acaba gayrimüslime bağımlı kalmadan bir "helal bomba" yaratabilir miyiz?
Osuruk "katalizör", içindeki sarmısak "detonatör" görevini üstleniyor... Muhtaç olduğun sarmısak da Ali Nazik kebabında mevcuttur.
Hani canım, bir yaya geçidinde hem trafik ışığı hem de trafik polisi bulunması gibi... Biri varsa ötekine gerek yok ama ikisini de koyup "her anlama düzeyine" sesleniyorlar. Banyo küvetinin içine tabure koyup oturmak ve ahizeden suyu leğene aktarıp tasla dökünmek gibi...
"Ne köylü ne şehirli" lumpen kültürünün mükemmel örnekleridir. Ne o ne bu, hem o hem bu...
Bu tür çelişkiler, aslında "varoş islam'ı" göstergeleri, diyelim Mercedes kullanan sarıklı adam, ya da sinemada yiyişen çember sakallı oğlanla türbanlı kız gibi tuhaflıklar "mizaha yatkın" malzemedir.
"gayrimüslim fenninden yararlanmak" gibi bir alaturka kurnazlık belirtisidir. Henry Ford ya da Gottlieb Daimler ile Karl Benz gibi mühendislerin, Edison ya da Lumiere "biraderler" gibi mucitlerin sağladıkları olanaklardır... Aslında, "gavur çalışır Müslüman yer" felsefesinin bir uzantısıdır.
"Ezan okuyan müzik seti", "kıbleyi gösteren kol saati", "fırdönen ışıklı seccade" gibi çakallıklar beni hep eğlendirmişlerdir bu açıdan.
Şu işid örgütü de beni çok eğlendiriyor. O da gayrimüslim fenninden yararlanmayı seviyor. Örneğin Ebubekir El Bağdadi dağ başında mağaranın içinden "kaset yapıp" gönderiyordu. Artık CD teknolojisine geçse iyi olacak ya, uzun süredir insan içine çıkmadığından gelişmeleri izleyememiş, VHS düzeyinde kalmış. Belki de, El Cezire televizyonunun teknik görevlilerine yardımcı olmak amacıyla Beta kullanıyordur. (Yok, DAT bilmez, o kadar uzun boylu değil. Şehire inerse HD-DVD ve Blue Ray de öğrenecek inşallah.)
Üstelik Kalaşnikov'la ateş ediyor, Allahsız komünist icadı. AK-47 desen, o da emperyalist Amerikan gavurunun malı.
Hizbullah örgütü nasıl ok ve yay yerine roketatar ve havan topu kullanmayı tercih ediyorsa (kulaklarınız çınlasın Uhud ve Bedr'in arslanları), işid de bu son eyleminde 'iPod' kullanmayı planlamış!
evet haber bu, bunu yazacaktım aslında, buraya kadar giriş yapmış oldum...
Powerade, Gatorade gibilerden bir "enerji içeceği" şişesinin içine patlayıcı "jel" koyuyorlarmış, sonra da onu iPod ya da cep telefonuyla "aktive" ediyorlarmış...
Pet şişeyi üreten teknoloji ve petro-kimya tesisleri gayrimüslimin, onu sağlayan organik kimya bilimi gayrimüslimin, patlayıcı da gayrimüslimin, patlatan elektronik araç da gayrimüslimin, gayrimüslimi öldüren de bizim din kardeşi. Arada Müslüman da gidecek eylemi nerede yaptığına bağlı olarak ama o kadarcık zayiat olur. Zaten onlara "eceli gelmiş" denir, eski Suudi Arabistan kralı Fahd'ın hac tünelinde Niyazi olanlar için söylediği gibi.
Arkadaşlar, bu size yakışmıyor. Seyyid Battal Gazi, Zaloğlu Rüstem, Yusuf Zülyezen, Vakkas bin Rakkas gibi her bıyığına bir adam asılır islam pehlivanlarının kemikleri sızlıyor.
Ben sizin yerinizde olsam, yüzde yüz islama özgü bir bomba tasarımı üzerinde kafa yorarım. Nasıl olsa "uzaya" falan gideceğimiz yok, bari bununla uğraşalım.
Hani gübreden "gariban bombası" ürettiğimiz gibi... Bunu bir adım daha ileri götürsek, örneğin yayık ayranıyla musluk suyunu karıştırarak bir testiye koysak, içine güherçile katıp hacı yağı, davul tozu ve minare gölgesi de eklesek, sonra da üzerine osursak, acaba gayrimüslime bağımlı kalmadan bir "helal bomba" yaratabilir miyiz?
Osuruk "katalizör", içindeki sarmısak "detonatör" görevini üstleniyor... Muhtaç olduğun sarmısak da Ali Nazik kebabında mevcuttur.
Amerikanın Kurdugu idda edilen örgüt.
Oysa ki Namaz kılmayan öldürülür, Dinden Çıkan öldürülür Diyerek Diğer müslümanlara Saldıranların hepsi Sözde müslüman. Amerikanın bir Kıvılcım atması yetmez mi bu durama.
Sen Dinini Ebu Hureyre denen Şahsın duydukalrı sanırsan Işid de olursun Boko haram'da.
Oysa ki Namaz kılmayan öldürülür, Dinden Çıkan öldürülür Diyerek Diğer müslümanlara Saldıranların hepsi Sözde müslüman. Amerikanın bir Kıvılcım atması yetmez mi bu durama.
Sen Dinini Ebu Hureyre denen Şahsın duydukalrı sanırsan Işid de olursun Boko haram'da.
Bir Rus gazetesine göre:
"Beklenmedik bir şekilde IŞiD’in “uyuyan hücreleri” de uykudan kalkmaya başladı. Vladimir Bekiş, binlerce islamcı radikalin “tıraş olup” 20-30 bin dolar karşılığı Türkiye sınırından geçtiğini iddia etti. Yazar, “sözde mağlup olan islamcı militanlar acaba Türkiye’den nerelere sızacak ve gittiği ülkelerde ne yapacaklar? Her halde emekli oluncaya dek kebapçılıkla uğraşmayacaklar” dedi."
"Beklenmedik bir şekilde IŞiD’in “uyuyan hücreleri” de uykudan kalkmaya başladı. Vladimir Bekiş, binlerce islamcı radikalin “tıraş olup” 20-30 bin dolar karşılığı Türkiye sınırından geçtiğini iddia etti. Yazar, “sözde mağlup olan islamcı militanlar acaba Türkiye’den nerelere sızacak ve gittiği ülkelerde ne yapacaklar? Her halde emekli oluncaya dek kebapçılıkla uğraşmayacaklar” dedi."
Avrupa'dan ve amerika'dan kafa kesmek için katılan ruh hastalarını da bünyesinde barındıran boş beleş terör örgütü.
zamanın bendinde silah taşırken ,hastahanelerde tedavi ettirirken, bir avuç yaramaz çocuk derken sıkıntı yoktu. amariganız düşman kabul edince mecbur düşman oldunuz, adamlarda şaşırdı. hep samimiyetsiz emperyalist politikalarımızdan dolayı. ama doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. şimdide, işid diyemiyoruz deaş,yok deiaş, meaş, yarım yamalak ingilizce ile peynir gemisi yürütelim. yürü be türkiye kim tutar seni.
islami teror örgütü.Tanri hepsinin cezasını verecektir birgün.
Pislik bir terör örgütü.
El-Kaide'nin bir uzantısıydı zamanında şimdi kalmadı tabi.
(bkz: deaş) çünkü kendilerinin islamla alakası yok tecavüz işkence hırsızlık gibi her türlü sapkınlığa sahip taşeron bir örgüt.
https://www.milliyet.com....isidli-baba-video-4602565 çocuklarına, oyuncak ayının kafasını kestiren ruh hastalarını içerir.
islamcı terör örgütü...
hıristiyanların kurduğu terör örgütü.
yersen islamcı.
yersen islamcı.
Peki onu destekleyen binlerce insan da mı hristiyan? Yahudiler yapınca yahudi, islamcılar yapınca hristiyan...
siyasal kafirlerin katlettigi insan sayisina ulasmak icin
500 yil boyunca her gün 100er 100er insan öldürmeleri gerekiyor.
500 yil boyunca her gün 100er 100er insan öldürmeleri gerekiyor.
Temellerini ABD’nin 2 tonluk bomba atarak geberttiği ebu musab ez zerkavi’nin attığı tekfirci terör örgütü. Deaş menhecine göre kendilerine Biat etmeyen herkes kafirdir canı ve malı helaldir karıları kızları cariye yapılabilir. Bir ara o kadar zıvanadan çıkmıştır ki onlardan ayrılmış bir örgüt olmalarına rağmen el kaideyi bile tekfir etmiştir.
Amarikancı örgüt.
cihad diyerek çoğunlukla müslümanları öldüren müslümancı terör örgütü.
sankim yanlış yapıyorlardır.
sankim yanlış yapıyorlardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar