bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
popo çıkarımlarının viskozite sorunu.
kötü, kötü, kötü, ishal kötü... gelme komutanım gelme...
Götün kusmasıdır. Evet.
Sık şekilde sulu dışkı ile belirgin defekasyon şekli.
Götten işeme eylemidir. En ufak kıvılcım ile paçadan dökülebillir.
Ayakları üsütünce basıma gelendir.
Kıslıkla memlekette kalınca burda da birden yağmurlar bastırınca gidim bi bot kazak falan alim üsütmeyim dedim. Tabii gidene kadar ayakkabı sırılsıklam oldu. Şu an muzdan bi ıssırık alıp, iki leblebi atıp üstüne su içiyorum. Bu üçlüyle geçiyor gün. Umarım bu sefer de kabız olmam.
Ah doktor olaydım keske, bilirdim ne yapacağımı.
Kıslıkla memlekette kalınca burda da birden yağmurlar bastırınca gidim bi bot kazak falan alim üsütmeyim dedim. Tabii gidene kadar ayakkabı sırılsıklam oldu. Şu an muzdan bi ıssırık alıp, iki leblebi atıp üstüne su içiyorum. Bu üçlüyle geçiyor gün. Umarım bu sefer de kabız olmam.
Ah doktor olaydım keske, bilirdim ne yapacağımı.
An itibari ile işemeli sıçmalı yaptığım ayin.
Kalın bağırsağın ibneligidir. işini yapmadığı için, su sıçarsin.
zayıflatır.
motor arızası. sekmanların yağ kaçırma olayıdır.
Bir got tipasi olan reflorun 2 gundur etki etmedigi hastalik.
Osurmaya korkuyorum aq.
Osurmaya korkuyorum aq.
lomotil için reflor ani tedavi yapmaz, uzun vadede işe yarar.
Bir hastalık değil, semptomdur ve başa gelebilecek en kötü semptomlardan biridir çünkü muzdarip olanı eve kapanmak ve gündelik hayatını iptal ettirmek durumunda bırakır.
Şükür ki başıma çok sık gelmez ama böyle bir şey ama bende halsizlik gibi diğer etkiler bırakmamıştır, zira normal haldeki enerjim neyse oydum yani.
Şükür ki başıma çok sık gelmez ama böyle bir şey ama bende halsizlik gibi diğer etkiler bırakmamıştır, zira normal haldeki enerjim neyse oydum yani.
(bkz: boktan muhabetlerde bugün)
Bomba gibi patlıyor ve insanı zor duruma sokuyor.
Bağırsak florasının bozulmasıyla, kontrolü yitirdiğiniz hadisedir.
Şuursuz kamyon gibidir, deli gibi yol almaktadır, nerde, ne zaman, ne yapacağı bilinmez.
Evden çıkmamak, patates haşlaması, muz, prinç lapası yemek, yapılacak en mantıklı hareketlerdir.
Şuursuz kamyon gibidir, deli gibi yol almaktadır, nerde, ne zaman, ne yapacağı bilinmez.
Evden çıkmamak, patates haşlaması, muz, prinç lapası yemek, yapılacak en mantıklı hareketlerdir.
bugünlerde yine popüler olan mini hastalık!
Inatciysa s.çtinız. evet bildiginız s.cma.
bagirsaklarim fiyonk oldu dun butun geceyi hemen hemen wc de gecirdim.
misafirim de vardi iste sen dizi falan izle dedim saat 4te artik pes ettim ciktim.
kadin toz falan almis lan evi toplamis.
flagy falan ictim umarim amip falan degilimdir.
hicbir sey yemedim karnim enseme yapisti arkadaslar.
kim beddua ettiyse memesi kopsun.
misafirim de vardi iste sen dizi falan izle dedim saat 4te artik pes ettim ciktim.
kadin toz falan almis lan evi toplamis.
flagy falan ictim umarim amip falan degilimdir.
hicbir sey yemedim karnim enseme yapisti arkadaslar.
kim beddua ettiyse memesi kopsun.
Ekmek yiyerek veya kahve içerek çözülebilecek hastalık.
Bu yazı bana zehir etmiş olan bağırsak enfeksiyonu sonucu 10 kilo vermeme sebep olmuş lanet şey.doktora gittim tahliller iyi geldi doktor senin bağırsaklar hassas heralde olur öyle diyip yollamıştı ama neler çektiğimi ben biliyorum iyileştikten 1 ay sonra bile yediğim şey yaramayınca direk ishale çevirip(1 saatte 5 kez büyük tuvalete çıktıktan sonra)dayak yemişe çeviriyordu beni.
bu aralar sozlukte bol bol oral olarak gorulen hadise.
Zararlılarla birlikte zararsizlar da çıkar der bir yahudi atasözü.
ananem emel der bu terime .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar