bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
flash player mevcut olmayan ve asla olmayacağı açıklanan telefon. adobe bu eksikliği bi nebze olsun gidermek için iphone için medya oynatıcı geliştiriyormuş.
appleın ilk çıkardığı ürünlerin hep deneme amaçlı olduğu, bir çok hatayı barındırdığı ve bu protiplerin kullanıcılar üzerinde denenip para kazanıldığı teorisine çok önemli bir katkı sağlamıştır.
türkiye de 1.400.000 ytl ye satılan abd de kırılmış bütün sistemlerle çalışan versiyonunun 500-550 ytl olduğu bambaşka bir dünya.
ama henüz türkiye de satın almak için akıllıca değil.
ama henüz türkiye de satın almak için akıllıca değil.
büyük, kocaman ekrana sahip, incecik hassktr lan bozarım fikri uyandıran * bi aletmi$.
dokunmatik olması dolma parmaklı insanlar için sadece yazı yazarken sorun olabiliyor. ama sonra hemen alı$ılıyor.
sim kartındaki numaraları kaydetmemesi ise büyük ayıp.
6 ya$ından beri bilgisayar kullanan neslin bile hayal gücünü zorluyor.
okuyan araştıran bilen karde$imiz iphone her seferinde yeni sürümlerle karşımıza çıkıyor, sürekli eklentiler çıkıyor.
ke$ke pil olayına da bi çözüm bulsalarmı$. sim kart giri$i tepedeymiş, açmak için ataç itin, pıt diye açılıveriyor.
edit: 1.14 ile bluetooth hemen geliyor,mms için de eklentiler var
dokunmatik olması dolma parmaklı insanlar için sadece yazı yazarken sorun olabiliyor. ama sonra hemen alı$ılıyor.
sim kartındaki numaraları kaydetmemesi ise büyük ayıp.
6 ya$ından beri bilgisayar kullanan neslin bile hayal gücünü zorluyor.
okuyan araştıran bilen karde$imiz iphone her seferinde yeni sürümlerle karşımıza çıkıyor, sürekli eklentiler çıkıyor.
ke$ke pil olayına da bi çözüm bulsalarmı$. sim kart giri$i tepedeymiş, açmak için ataç itin, pıt diye açılıveriyor.
edit: 1.14 ile bluetooth hemen geliyor,mms için de eklentiler var
daha indirilmeye sunulmayan firmware 2.0 sürümü hacklenmiş cihaz.
http://www.ceplab.com/hab...e-20-firmware-de-kirildi/
http://www.ceplab.com/hab...e-20-firmware-de-kirildi/
journey man dizisinin resmi telefonu.
görüntüsü kusursuzdur lakin bluetooth, mms gibi özellikleri yoktur.
yeni nesil büyük çocuklar için oyuncak. kullanılamayan özelliklerinin yanında kullanılabilen özellikleri insanda tutku haline getiriyor. adeta kopamıyorsun.
1.14 firmware ı (165 mb) indirilmeye sunulmuş ürün. itunes üzerinden ulaşılabilir.
cep telefonu mezarlığı olan sevgili ülkemde bir hafta içerisinde milyonlarca satabilecek ve aynı hafta içerisinde ayağa düşecek multimedya manyağı şey.
artık sarkılarda lyrics, çok kişiye mesaj, gps tarzı çalısan google maps ve değiştirilebilir menu ile geliyor.
yeri geldiğinde bira bardağı, yeri geldiğinde popcorn makinası, yeri geldiğinde de traş makinası olabilen alettir. bir kısmı için:
http://www.hottrix.com
http://www.hottrix.com
ingiltere de 289 * paund tan satilan dehset ul vahset bir alet. ipode un tum ozelliklerinin yani sira internet ve telefon ozelligi vardir. youtube a kisa yoldan baglantilidir. fotograf makinesi oldukca kalitelidir. kisacasi asrin aleti diyebiliriz.
ingiltere de sadece o2 ile kullanilabilmektedir su an, bunun icin de telefonu aldiktan sonra 02 ile en az bir yillik antlasma yapaniz gerekiyor, bunun da maliyeti en az ayda 30 paund, tabi bedava konusma suresi veriyorlar. eger bu yola basvurmak istemiyorsaniz telefonunuzu unlock yaptirmanin yollarini aramaniz gerekir.
ingiltere de sadece o2 ile kullanilabilmektedir su an, bunun icin de telefonu aldiktan sonra 02 ile en az bir yillik antlasma yapaniz gerekiyor, bunun da maliyeti en az ayda 30 paund, tabi bedava konusma suresi veriyorlar. eger bu yola basvurmak istemiyorsaniz telefonunuzu unlock yaptirmanin yollarini aramaniz gerekir.
bugün simfree'si t mobile ile almanya'da duyurulmuş alet. ancak kaç kişiye satmayı umdular bilemiyorum, lakin fiyatı 1000 euro. evet yaklaşık bir macbook fiyatı. peki özetle ne demek istemişler? simfree olanı da var demek için çıkardık arkadaşım...
2 yıldır gecemi gündüzüme katarak dinlediğim aygıt. öyle mutluyuz ki kelimeler kiyafetsiz kalıyor. ikimiz bir fidanın güller açan dalıyız adeta.
1 ayi askin suredir kullandigim inanilmaz keyifli aygit.
Telefon degil adeta bir hobi.
Telefon degil adeta bir hobi.
bugün itibariyle ingiltere ve almanya'da da satışa sunulan alet.
avrupa'ya duyurulan cihaz. 9 kasım'Da ingilterde 02 ile sozleşmeli cıkıyor.
iki ayda 1 milyon adet satılan tüketim malzemesi.
http://www.haber10.com/haber/91723/
http://www.haber10.com/haber/91723/
iphone shuffle modeli beni benden alan telefondur.
her seferinde başka birini arayın sloganıyla yola çıkmışlar.
her seferinde başka birini arayın sloganıyla yola çıkmışlar.
tamamiyle balon çıkan apple ürünüdür. kaç aydır hayalini kuruyordum, gerçekler su yüzüne çıktı. mp3 player olarak da zen alcam zaten.
(bkz: tekelciliğe hayır)
(bkz: tekelciliğe hayır)
bir cok iyi ozelliği olan telefon:
-zil sesi tonu vardır. zil sesi olmayan telefon nasıl olur anlamadım.
-oyun safari uzerinde web 2.0 ile developers arkadaslara kalmıstır. olur.
-java'ya ne gerek var demek istiyorum. aleete her program vr zaten. e yine web de cabası.
-burda abd faktoru giriyor. herifler zaten wireless neeti radyo gibin kullanıyorlar. bizim beyoglu misali.email varken yemisim mms'i.10 saniye videoyu paylassam ne olur email varken.
-klasik apple tavrı bu. belki bir yazılım ile halledilir. ama muhtemelen halledilir.
-wireless ve bluetooh tabi ki var.
-Apple zımbırtısı işte. ama sarj suresi ve kullanım omru uzun. ipod da boyle işte. ona da dediler yok soyle yok boyle pili gayet iyi. 2 ay sonra acılıyor. cosuyor.
-avrupa için kotu.
-8-4 gb neyimize yetmiyor?
Bu haliyle abd'De yasıyor olsam gozum kapalı alırdım. ama turkiye'de asla.
-zil sesi tonu vardır. zil sesi olmayan telefon nasıl olur anlamadım.
-oyun safari uzerinde web 2.0 ile developers arkadaslara kalmıstır. olur.
-java'ya ne gerek var demek istiyorum. aleete her program vr zaten. e yine web de cabası.
-burda abd faktoru giriyor. herifler zaten wireless neeti radyo gibin kullanıyorlar. bizim beyoglu misali.email varken yemisim mms'i.10 saniye videoyu paylassam ne olur email varken.
-klasik apple tavrı bu. belki bir yazılım ile halledilir. ama muhtemelen halledilir.
-wireless ve bluetooh tabi ki var.
-Apple zımbırtısı işte. ama sarj suresi ve kullanım omru uzun. ipod da boyle işte. ona da dediler yok soyle yok boyle pili gayet iyi. 2 ay sonra acılıyor. cosuyor.
-avrupa için kotu.
-8-4 gb neyimize yetmiyor?
Bu haliyle abd'De yasıyor olsam gozum kapalı alırdım. ama turkiye'de asla.
amerikada musterilerine ucretsiz internet saglayan, lakin avrupada basta vodafone olmak üzere bir sürü telekomun kucagina dusen ve "hayır benim musterilerim bu telefonda interneti ucretsiz kullanacak" diye dava acmaya hazirlanan sirketin telefonumsu icadi. * merak konusu şu, bizim ülkemizde de aynısı olacak mı ?
kullanmadan yorum yapanlardan duyulup aynı dez-avantajları sayarak çıkmadan kötülenen yeni bir cihaz.tek kötü yanı böylesi elden düşmeyecek bir aletin şarjının kısa olmasıdır.
türkiye'de 1.000 ytl seviyesinde satılan (ve satın alınan) nokia telefonlar göz önüne alındığında ucuz telefon.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar