bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
dokunmatik ekran dönemini başlatan ve taklitleri ile yakında adından daha da çok söz ettirecek unix işletim sistemi barındıran alet edevat.
fiyatı ile yalnızca elit kesime hitap eden süper telefon. yalnızca kendisi değil, uygulamaları da her insanın bütçesi ile kaldırılamayacak cinsten. fakat geniş yazılım desteği, gps, ivmeölçer gibi özellikler insanın gönlünü mestediyor.
metin uca'ya entry yazip yazmadigimi kontrol eden, yazmadigimi gorunce de hesap soran yazar.
tanimiyorum kendisini, sadece kova burcu erkegi. bunu bilir bunu derim.
asil tanim: cok uzun sureden beri yazmayip okuyan yazar.
tanimiyorum kendisini, sadece kova burcu erkegi. bunu bilir bunu derim.
asil tanim: cok uzun sureden beri yazmayip okuyan yazar.
5. nesil yazar.
neden bu kadar heyecan yarattığı youtube daki videoları izledikçe açıklığa kavuşan teknoloji.
alem aya biz yaya derler ya... cep telefonu ne lan! adamlar uçmuş gitmiş.
ahanda adam gitar çalıyor iphone'la,
sevenlere iphone'dan geliyor, nothing else matters;
https://www.youtube.com/watch?v=51cWRrZdkwk&feature=related
bu da ayrılık rüzgarları esenlere gelsin, hotel california;
http://www.youtube.com/wa...qrP0I&feature=related
alem aya biz yaya derler ya... cep telefonu ne lan! adamlar uçmuş gitmiş.
ahanda adam gitar çalıyor iphone'la,
sevenlere iphone'dan geliyor, nothing else matters;
https://www.youtube.com/watch?v=51cWRrZdkwk&feature=related
bu da ayrılık rüzgarları esenlere gelsin, hotel california;
http://www.youtube.com/wa...qrP0I&feature=related
bana kalırsa tüketim çılgınlığından öteye gidemeyecek üründür. çok bir bilgim yok ama fiyatının 1500 ytl civarı olduğu söyleniyor, küçük bir hesapla iyi kameralı bir cep telefonu ve bir ipod alırsak sanki iphonedan daha ucuza gelir gibimegeliyor. ha ekstra özellikleri var mıdır elbette vardır ama kanımca değmez. alanlara hayırlı olsun ama beni açmadı bu yeni cep telefonu.
bagımlılık yapan cihaz. *
efendim bu aletin pili bozulduğunda pilini çıkarıp, yerine yenisini takamazsınız. zira iphone'da piller cihaza sabitlenmiş durumda. satıcı firma apple, pil yerine iphone'u değiştirmenizi öneriyor.apple kendisinin izin vermedigi hiçbir uygulamanın yüklenmesini kabul etmiyor ayrıca.
hayatımın hatası olarak tanımlayacağım ve kullanımından iğrendiğim gps ve youtube harici hiç bi halta yaramayan özellikleriyle canımı haylı sıkmış cihaz , gerçek anlamda kurcalama durumunda üç saat içerinde pili biten ,hangi cebe koyacağım diye düşündüren hayli luzumsuz cihaz .
bluetooth ile veri aktarimı yapılamayan alt marka.
telefon mu uzay gemisi mi belli olmayan araç. anlaşılan o ki, adından çok söz ettirecek.
telefonda devrim olan alettir. oturup keyifle film izlediğim tek cepte taşınabilen mobil araçtır.
yere düşürme şansınızın olmadığı alettir. zira düşürüldüğünde o büyük ekranı anında kıralabilir.
gün içerisinde simitçi, kahveci ve gazozcu triosunda görünen elektronik cihazımsıdır.
an itibariyle itusozluk temasına benzer bir temaynan sözlüğümüze reklam vermiştir.
(bkz: bunlar reklam kokan haraketler zall)
(bkz: bunlar reklam kokan haraketler zall)
3 gb bizde
turkcell bayiilerde
hayır bizde
artık türkiye' de!!!
ilanlarından beni bıktıran telefon hariç her türlü amaca hizmet eden cihaz.
turkcell bayiilerde
hayır bizde
artık türkiye' de!!!
ilanlarından beni bıktıran telefon hariç her türlü amaca hizmet eden cihaz.
(bkz: samsung i900 omnia)
her boka maydonoz çinlilerin gecikmeden taklidini* çıkarttığı telefon. çin malı olanın adında i yok, sadece phone*.
http://www.realhaber.com/news_detail.php?id=45998
http://www.realhaber.com/news_detail.php?id=45998
turk insaninin yeni eglencesidir. dort bes aya kalmaz otoparkcilarin ellerinde bile gormeye baslariz.
telefon özellikli ipod touch.
basit ve şık arayüze sahip, kullanıcı dostu olan cihaz.
basit ve şık arayüze sahip, kullanıcı dostu olan cihaz.
(bkz: burjuva telefonu)
şahsen fiyatını öyle aman da aman pahalı bulmadığım ürün.
anlatımım yanlış oldu, şöyle açıklayayım: evet, fiyatı terbiyesizce pahalı, ancak bu ülke daha önce nokia'nin 1800 liraya satılan telefonlarını da gördü, görmedi mi? eh bu cihazin hastalarının nokia 8800'dan çok daha fazla olduğunu göz önünde bulundurursak, şahsen ben kontratsız halini 2000 lira dolaylarında beklemekteydim ki an itibariyle fiyatı 1300 lira dolaylarında seyretmekte. motorola v3 de ilk çıktığı dönem bu fiyattan satılıyordu zaten. bu yüzden, iphone fiyatı yurtdışına kıyasla anormal pahalı olmakla beraber, nokia 8800 ve v3 karşılaştırmaları yapıldığında benim türkiye tahminimin oldukça altında kalıyor.
anlatımım yanlış oldu, şöyle açıklayayım: evet, fiyatı terbiyesizce pahalı, ancak bu ülke daha önce nokia'nin 1800 liraya satılan telefonlarını da gördü, görmedi mi? eh bu cihazin hastalarının nokia 8800'dan çok daha fazla olduğunu göz önünde bulundurursak, şahsen ben kontratsız halini 2000 lira dolaylarında beklemekteydim ki an itibariyle fiyatı 1300 lira dolaylarında seyretmekte. motorola v3 de ilk çıktığı dönem bu fiyattan satılıyordu zaten. bu yüzden, iphone fiyatı yurtdışına kıyasla anormal pahalı olmakla beraber, nokia 8800 ve v3 karşılaştırmaları yapıldığında benim türkiye tahminimin oldukça altında kalıyor.
çok pahalı ürün. yani inanılmaz derecede pahalı. hele ki türkiye şartlarında. ama alanlar varmış, acımamak elde değil.
iyi kazanıyor olmalı adamlar. anca bakıyoruz işte. hem alırken zarar hem de ihraç edemiyoruz. ve sanırım bu sadece i-phone için geçerli olmayan bir hede. üzüldüm şimdi.
iyi kazanıyor olmalı adamlar. anca bakıyoruz işte. hem alırken zarar hem de ihraç edemiyoruz. ve sanırım bu sadece i-phone için geçerli olmayan bir hede. üzüldüm şimdi.
(bkz: iphone alan insan)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar