bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
okunuşu "ayfon" olan cihaz.
4 gigabyte'lik modeli 499, 8 gigabyte'lik modeli ise 599 dolar olan icat.
almak icin minimum aylik 60$ lik hat almak gereken telefon. is boyleyken ben neden t-mobile ile cok daha ucuza yaptigim konusmalardan vazgeceyim. 40$ gibi bir fiyata cok daha fazla bedava dakika alabilecekken neden bir ekranindan yonetilen bir telefon alayim. ayrica mesaj yazmak icin ekranda beliren klavyeyi kullanmak cok zor ayni anda iki harfe basmak isten bile degil.
gittigidiyorda uçuk fiyatlara satışa çıkacak telefon.
edit: hatta çıkmış bile http://urun.gittigidiyor....AHIP-OLUN_W0QQidZZ5302416
edit: hatta çıkmış bile http://urun.gittigidiyor....AHIP-OLUN_W0QQidZZ5302416
bu touchscreen olayi nedense bana cok acayip geldi. ayrica telefonlar surekli kuculurken neden su anda mevcut telefonumdan daha buyuk bir telefon alayim ki! cok gereksiz. ayrica at&t den minimum aylik 60$ dan baslayan hatlari da almaya hic niyetim yok.
apple in at&t ile yaptigi anlasma sonucunda avrupa'nin daha 5 sene bekleyecegi telefon.
her "all in one" tabir ettiğimiz hepsi birarada aletlerde olduğu gibi birçok özelliğin kırpılmasının sözkonusu olduğu alet. Bence 600 euroya daha faydalı işler yapılır trendleri takip edeyim diye ülke ekonomisine zarar vermenin anlamı yoktur.
başka işi gücü olmayan malların günler öncesinden almak için sıraya girip, yarıştığı telefon.
karaborsaya düşmesin diye herkese en fazla 2 tane satılacağı açıklanan telefon ötesi zıbohuma. reklam için apple'ın parayla adam tutup dükkan önlerine yolladığı söylenir. amerika insanı sever yeniliği..
http://www.apple.com/iphone/
http://www.apple.com/iphone/
iphone almamak için 10 neden.
http://shiftdelete.net/site/content/view/1684/1/
http://shiftdelete.net/site/content/view/1684/1/
halka dusmustur. Buyrun efendim sozlukcu kardeslerime feda olsun.*
http://online.wsj.com/art...echnology_main_promo_left
http://www.usatoday.com/t...06-26-iphone-review_N.htm
http://online.wsj.com/art...echnology_main_promo_left
http://www.usatoday.com/t...06-26-iphone-review_N.htm
Ruyamda bile gordugum super otesi cihaz. ama maalesef bu sabah husrana ugradım yıkıldım coktum. turkiye'de asla ve asla kullanamıyoruz bu aleti.
http://www.apple.com/ipho...one/activation_small.html
http://www.apple.com/ipho...one/activation_small.html
pili ve ekranı guncellenmiştir. pil suresi uzamıs ekranda ise plastik yerine cizilmeyen optik cam tercih edilmiştir.
bu ay sonu satisa cikacak icat.
(bkz: hayvan)
(bkz: hayvan)
29 haziranda abd'de piyasada olacak.
her turlu zirvaligi aynı anda yapabilecek icat.
(bkz: gavur yapiyor)
(bkz: gavur yapiyor)
Ekranına hasta olunacak chaz keske her urun bu ekrana sahip olsa denilen cihaz.MUhtemelen apple bu ekranı daha cok cihazda kullanacaktır.Cunku oyle bir teknolojiki mause dan daha rahat zaten bu herifler bulduydu mause u da.Simdi bir devri kapatıyorlar cok kalmaz iphonedan biraz daha buyuk bir sekilde imac everywhere gibi bir sey cıkar da ben yine soylemiştim derim.
http://www.apple.com/iphone'dan videoları izleyince daha da hayran kalınan, insanları sabırsızlığa sürükleyen harika ötesi şey.
(bkz: bunu yapan insan olamaz)
(bkz: bunu yapan insan olamaz)
akıllara zarar bir ürün. şaka gibi. sadece tüketici olarak yaklaşabileceğimizi bilmek üzücü olsa da görmeye değer. dokunmatik ekranla scroll(kaydırma) özelliğini kullanabiliyorsunuz ve ekranı yan yatırdığınızda özel bir sensör bu hareketi algılayarak görüntüyü çeviriyor, ben de kullanmak istiyorumdan çok bunu üretebilmek istiyorum demek isterim. süper bir şey.
https://www.youtube.com/watch?v=YgW7or1TuFk
https://www.youtube.com/watch?v=YgW7or1TuFk
getirdiği birkaç yenilik:
- multitouch screen.. iki parmakla zoom in yapabilme.. patentini almışlar * (microsoft.a gönderme yapan steve amca)
- çevirme sensörü.. anında portrait olarak tekrar düzenlio görüntüyü yan tutunca..
- gelişmiş ipod özellikleri.. windows vista gibi görüntüleme..
- kolaylaştırılmış konfrens görüşmeleri
- sesli voicemail
- chat görünümlü sms mesajlaşma
- bir telefondaki en gelişmiş internet browser (pda.lerden de daha iyi)
- mac os x platformunda çalışan ilk taşınabilir cihaz
- multitouch screen.. iki parmakla zoom in yapabilme.. patentini almışlar * (microsoft.a gönderme yapan steve amca)
- çevirme sensörü.. anında portrait olarak tekrar düzenlio görüntüyü yan tutunca..
- gelişmiş ipod özellikleri.. windows vista gibi görüntüleme..
- kolaylaştırılmış konfrens görüşmeleri
- sesli voicemail
- chat görünümlü sms mesajlaşma
- bir telefondaki en gelişmiş internet browser (pda.lerden de daha iyi)
- mac os x platformunda çalışan ilk taşınabilir cihaz
Amerikada bu haziranda avrupa da 2008 de satısa sunulacak telefon.ciSCO iSiMLi BiR FiRMAYLA DAVASI DA DEVAM ETMEKTE.Muhtemelen ismi apple iphone koyulacak iş kolay yoldan halledilecektir.
nerden edinsek diye yerimizde zıplattıran enfes eser.
Sonucta bir ipod olmayan telefon keske 30 40 gb hd tasısa dedigim cihaz.Mac os on the go yu bize tanıtacak olan ilk cihaz.Apple multi touch screen gibi manyak bir teknolojiyi bize tanıtmıs ilk cihaz.cepte safari keyfini yasatacak ilk cihaz.Steve jobs un kopyalanıp tum sirketlere ceo olması gerektiğinin kanıtı adam duyurur duyurmaz sirketini %10 degerlendirdi.Ha bu arada iphone apple.inc in ilk urettigi cihaz.Turkiye de belki vodafone un destegi ile sabit ucret tarifesi uygulamasıyla gelir catur cutur kullanırız hayalleri kurduran cihaz.Efsane degil gerceklesen teknoloji mucizesi patent manyagı ilklerin telefonu.
apple'ın son atağı. hem telefon, hem internet gezgini, hem fotoğraf makinesi, hem de ileri teknoloji ürünü bir müzikçalar. sadece hafızası biraz düşük olmuş ve bence bir diğer eksiği de pil ömrü olacaktır. hele bir piyasaya çıksın da görelim bakalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar