bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
bugün 00.00 itibariyle fiyatı belirlenip türkiye'de yasal olarak satılmaya başlanacak alet.
edit: fiyatı belli olmuş.
http://www.vodafone.com.t...one/iphone-kampanyasi.php
http://www.turkcell.com/b...iphone3G/nasilsahipolurum
edit: fiyatı belli olmuş.
http://www.vodafone.com.t...one/iphone-kampanyasi.php
http://www.turkcell.com/b...iphone3G/nasilsahipolurum
26.09.2008 saat 00.00 itibariyle türkiyede avea hariç diğer operinin satışa sunacağı apple firmasının bir ürünüdür.
kısa sureligine kullanma sansı yakaladıgım pek cok ozelligi olan hassas sık telefon.ancak fazla ısınma sorunu mevcut zira arama yaparken kulak yakmıstır.abartılacak kadar degildir ancak normalden fazla ısınmaktadır.
turkcell abone merkezlerinde 26 eylülden itibaren satılmaya başlanacağı turkcell web sitesi aracılığı ile açıklanan telefon. telefon ile ilgili bilgilere şuradan http://www.turkcell.com.t...ysel/kampanyalar/iphone3G , ön talep başvuru formuna ise buradan http://www.turkcell.com.t...ne3G/iphone3Gbasvuruformu ulaşılabilir. ancak turkcell, fiyat ve tarifeler ile ilgili herhangi bir bilgi vermiyor an itibariyle.
yakında i-tesbih uygulamasını da içereceğini düşündüğüm elle okşanarak kullanılan telefon. ekranın üzerinde tesbih taneleri sırasıyla gözükecek, ve başparmakla taneler soldan sağa doğru ekranda sürüklenecektir. apple karpuz yapsa yiyecek bu dünya halkı, eminim bunu da yapacaktır.
amerikalıların pazarlama konusundaki yeteneklerini sergiledikleri, aslında çok fazla farkı olmayan alettir.
kullanmaya başlandıktan sonra olumsuz hiçbir yanı kalmıyor. şimdiye kadar kullandığım en teknolojik en şık cihaz diyebilirim. standart bir kullanıcı için, mesaj yazarken kalan karakter sayısını göstermemesi ve kamerası dışında bir şikayet unsuru olacağını sanmıyorum. zira üretilen her cihazın bir gediği olacaktır. telefonda olabilecek tüm özellikleri barındıran bir cihaz yapıldığında "muzlu süt yapamıyor. blender olarak kullanamıyoruz" diye hayıflanmalar olmazsa terbiyesizim.
bazı alışılagelmiş ozelliklerinin olmayısı insanı bu markadan sogutmaktadır.
Bu da 'olmayanlar' listesi
* 3G desteği yok. Şebeke içi internet için GPRS/EDGE kullanılmak zorunda.
* 3. parti yazılım desteği yok kapalı sisteme sahip.
* Oyun yok.
* Java ve Flash desteği yok.
* YouTube desteği sadece 10.000 video ile sınırlı.
* Çıkarılabilir pili yok. 300-400 şarjdan sonra (1 yıl) fahiş paralar ödenerek değiştirilmek zorunda.
* MMS desteği yok.
* Tuşsuz yapısı ve dokunmatik ekranı nedeniyle tek elle kullanılamıyor.
* Fiziksel klavyesi yok.
* iki megapiksellik kamerası var fakat video kaydı yapamıyor. Zoom yok flaş yok.
* GPS yok.
* Anlık mesajlaşma (AIM Yahoo MSN) desteği yok.
* Bluetooth üzerinden diğer aletlere içerik gönderilemiyor Bluetooth sadece ve sadece kulaklık için kullanılabiliyor.
* Hafıza kartı yuvası yok.
* FM radyosu yok.
* iTunes şarkılarını melodi olarak kullanmaya izin vermiyor.
* Bilgisayar sahibi olmadan iPhone kullanmak mümkün değil. iTunes ile etkinleştirmek zorunlu.
* Excel Word ve PDF desteği görüntülemeden ibaret. Belge düzenlemeyi ve oluşturmayı desteklemiyor.
* Safari tarayıcısı var. Fakat Flash olmadığından pek çok sitede görüntüleme sorunu yaşanıyor.
* Sesli arama sesli komut ve kayıt yok.
* A2DP yani stereo Bluetooth kulaklık desteği yok.
* Kablosuz eşitleme (senkronizasyon) ya da internetten doğrudan içerik satın alma desteği yok.
* Tarayıcısı var ama internetteki resim müzik vb. dosyaları hafızaya kaydedemiyorsunuz.
* AT&T dışı SIM kartların çalışmaması bir yana her AT&T SIM kartı çıkarıp takışta bile aleti yeniden etkinleştirmek gerekiyor. Yani iPhone cep telefonu tarihinin en karmaşık SIM kilitli telefonu.
Bu da 'olmayanlar' listesi
* 3G desteği yok. Şebeke içi internet için GPRS/EDGE kullanılmak zorunda.
* 3. parti yazılım desteği yok kapalı sisteme sahip.
* Oyun yok.
* Java ve Flash desteği yok.
* YouTube desteği sadece 10.000 video ile sınırlı.
* Çıkarılabilir pili yok. 300-400 şarjdan sonra (1 yıl) fahiş paralar ödenerek değiştirilmek zorunda.
* MMS desteği yok.
* Tuşsuz yapısı ve dokunmatik ekranı nedeniyle tek elle kullanılamıyor.
* Fiziksel klavyesi yok.
* iki megapiksellik kamerası var fakat video kaydı yapamıyor. Zoom yok flaş yok.
* GPS yok.
* Anlık mesajlaşma (AIM Yahoo MSN) desteği yok.
* Bluetooth üzerinden diğer aletlere içerik gönderilemiyor Bluetooth sadece ve sadece kulaklık için kullanılabiliyor.
* Hafıza kartı yuvası yok.
* FM radyosu yok.
* iTunes şarkılarını melodi olarak kullanmaya izin vermiyor.
* Bilgisayar sahibi olmadan iPhone kullanmak mümkün değil. iTunes ile etkinleştirmek zorunlu.
* Excel Word ve PDF desteği görüntülemeden ibaret. Belge düzenlemeyi ve oluşturmayı desteklemiyor.
* Safari tarayıcısı var. Fakat Flash olmadığından pek çok sitede görüntüleme sorunu yaşanıyor.
* Sesli arama sesli komut ve kayıt yok.
* A2DP yani stereo Bluetooth kulaklık desteği yok.
* Kablosuz eşitleme (senkronizasyon) ya da internetten doğrudan içerik satın alma desteği yok.
* Tarayıcısı var ama internetteki resim müzik vb. dosyaları hafızaya kaydedemiyorsunuz.
* AT&T dışı SIM kartların çalışmaması bir yana her AT&T SIM kartı çıkarıp takışta bile aleti yeniden etkinleştirmek gerekiyor. Yani iPhone cep telefonu tarihinin en karmaşık SIM kilitli telefonu.
sadece nickinden dolayı entry'lerini kötülemek istediğim, ama kötülemediğim yazar.
beni büyük bir hatadan döndüren ama bunu yaparken sağlam bir ayar veren yazar
vodafone un türkiye için açtığı kayıt-form sitesi:
http://www.vodafone.com.tr/iPhone/iphone_form.php
''3G hizmeti veren operatörlerde 3G özelliğini destekler.''
''Tüm özellikler ve servisler mevcut olmayabilir.''
''Stoklarla sınırlıdır, stoku aşan talepler karşılanmaz.''
kaynak:pclabs
http://www.vodafone.com.tr/iPhone/iphone_form.php
''3G hizmeti veren operatörlerde 3G özelliğini destekler.''
''Tüm özellikler ve servisler mevcut olmayabilir.''
''Stoklarla sınırlıdır, stoku aşan talepler karşılanmaz.''
kaynak:pclabs
dü$ürülmemesi gerekiyor-mu$.
pek bir hassas pek bir içliymi$.
pek bir hassas pek bir içliymi$.
geçtigimiz günlerde 2.0 firmware i çıkan telefon. *
hoşgelmiş bir yazar ve coşturmuş bir üründür.
an itibariyle "ürünün yazarın ötesine geçmesi" böyle birşey olsa gerek. *
an itibariyle "ürünün yazarın ötesine geçmesi" böyle birşey olsa gerek. *
hoş yazılar yazan bir yazar. takipçisiyiz efendim..
edit; ve ayrıca yeni gelmiş kendisi hoşgelmiş diyoruz..
edit; ve ayrıca yeni gelmiş kendisi hoşgelmiş diyoruz..
yakın zamanda 2. versiyonunun duyurusu yapılması beklenen alet.
bu alet gadgetların baş üreticisi apple tarafından yapılmasaydı, bu kadar satamazdı.
zaten apple'dan başka hiç kimse değişmez batarya, java, mms eksikliği gibi şeyleri barındıran bir aleti üretmeyi göz alamazdı.
ama olsun. çok tatlı bir gecıt bu. yenisinden beklentimiz daha yüksek. hele intel atom'Lu versiyonunu heycanla bekliyoruz.
zaten apple'dan başka hiç kimse değişmez batarya, java, mms eksikliği gibi şeyleri barındıran bir aleti üretmeyi göz alamazdı.
ama olsun. çok tatlı bir gecıt bu. yenisinden beklentimiz daha yüksek. hele intel atom'Lu versiyonunu heycanla bekliyoruz.
apple ın java destegi koymayı unuttuğu nacizane telefonu.
denedim bence bir işe yaramaz, almadan önce bir kullanma kılavuzuna bakın, işinize yarayacaksa alın derim.
http://manuals.info.apple.../en/iPhone_User_Guide.pdf
http://manuals.info.apple.../en/iPhone_User_Guide.pdf
bir kaç ay içinde türkiye de resmi * yollarla satılacak cep telefonu.
http://www.vodafone.com.t...odasi_bultenler.php?id=37
http://www.ntvmsnbc.com/news/445364.asp
--spoiler--
Vodafone, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 10 ülkede Apple'ın iPhone'unu satacak
Vodafone, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 10 ülkede iPhone satmak üzere Apple ile anlaşma imzaladığını bugün açıkladı.
Avustralya, Çek Cumhuriyeti, Güney Afrika, Hindistan, italya, Mısır, Portekiz, Türkiye, Yeni Zelanda ve Yunanistan'daki Vodafone müşterileri, Vodafone hattı ile kullanmak üzere önümüzdeki aylarda iPhone satın alabilecekler.
--spoiler--
http://www.vodafone.com.t...odasi_bultenler.php?id=37
http://www.ntvmsnbc.com/news/445364.asp
--spoiler--
Vodafone, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 10 ülkede Apple'ın iPhone'unu satacak
Vodafone, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 10 ülkede iPhone satmak üzere Apple ile anlaşma imzaladığını bugün açıkladı.
Avustralya, Çek Cumhuriyeti, Güney Afrika, Hindistan, italya, Mısır, Portekiz, Türkiye, Yeni Zelanda ve Yunanistan'daki Vodafone müşterileri, Vodafone hattı ile kullanmak üzere önümüzdeki aylarda iPhone satın alabilecekler.
--spoiler--
doğubankta 750-800 milyona bulunabilecek aletmi$, yüklenen applicationlarla amuda bile kalkabilicek kıvama getirilebilir.
bir de bu telefonla ilgili staten island apple store'da tek seferde 10 taneden fazla almak yasaktır yazdığı rivayeti mevcutmu$.
iphone kullanıcılarında bi süre sonra her $eye dokunma arzusu geliyor, durduramıyoruz.
bir de bu telefonla ilgili staten island apple store'da tek seferde 10 taneden fazla almak yasaktır yazdığı rivayeti mevcutmu$.
iphone kullanıcılarında bi süre sonra her $eye dokunma arzusu geliyor, durduramıyoruz.
amerikaya giden bir arkaşımdan almasını rica ettiğim, arkadaşın samimiyetine güvenip gelmesini dört gözle beklediğim, fakat arkadaşın beni satıp getirmemesi üzerine dostluğunu sorgulamaya başlamama neden olan teknoloji harikası.
sahip olduğu muhteşem dokunmatik ekranın kullanımıyla, peki bu dokunmatik ekransa bizimkisi ne dedirten zall ın yeni oyuncağı.
telefon'dan daha cok ipod olan alet. telefonun ozelliklerini kullanayim, su olsun bu olsun diyorsaniz cok zayif kaliyor, ama ben internet kullanacagim, muzik dinleyecegim, film izleyecegim diyorsaniz uzerine yok. video cekimi yapamamani da en buyuk eksikliklerinden ama bunu ilerde halledeceklerini saniyorum, su anda flash'i desteklemediginden oturu you tube'da bulunan butun herseyi izleyemiyorsunuz, Kullanim acisindan en yakin rakibine 10 basar ve cok cok hizli. telefonu oyle kafaniza gore alamiyorsunuz, satin almaya gittigim arkadasim yaninda para goturmustu kabul etmediler odemeyi kredi kartindan yapmasini istediler, telefonu aldiktan sonra bilgisayara takiyorsunuz, aktif etmeniz icin internet baglantisi gerekiyor, onunuze gelen forma bilgileri yazdiktan kullanici adi sifre seciyorsunuz, bunun nedeni iphone icin aylik fatura yollamamalari, faturanizi online olarak ogreniyorsunuz, sonra odeme planini seciyorsunuz, size telefon numaranizi veriyor, hepsi bu kadar. bu anlattiklarim ingiltere icin gecerli, baska yerlerde degisiklikler olabilir, birde ingiltere'de bir tek o2 satisini yapiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar