bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi3
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- düşün ki o bunu okuyor16
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kıskanmak7
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
(bkz: isviçre çakısı)
(bkz: iphone 3g)
öncelikle bu aletten önce telefon diye kullandıklarımız tamammen hikaye. arama ve mesaj atmak için telefon alcam diyorsanız yanına bile yaklaşmayın iphone 3g kullanıcısıyım şarj konusuna gelince sabahtan akşama kadar oyun oynamıyorsanız nette mal gibi video izlemıyosanız 2 gün şarjı gidiyor hatta bu mesajı yazarken 3. güne girdi telefon hala şarjı var.
sarj konusunda sık problem çıkaran,Htc ' nin hd2 modeli çıkana kadar en iyi dokunmatik ekrana sahip olan telefondur.
son yaptığı şarj ibneliğinden sonra allah belanı versin deyu yerlere fırlattığım malphone.
gereksiz bir cihazdır.
cogu kişinin kullandıgı ama hala ısınamadgm bir telefon.
güzel alet. evladiyelik 6600 ımla kıyas kabul etmem, o ayrı. *
çoğu kişi i phone ile i pod u karıştırır oysaki adı üstünde ay fon.
htc touch hd ve hd2 nin eline su dökemeyecek telefon. tamam dokunmatiğinin üstüne yok ama kardeşim az da içerik lazım değil mi ?
elmasına gurban olurum harika bir telefon.
özellik ve performansa göre fiyat biçmek gerekirse şu an 500-600 tl'den fazlasını hak etmeyen telefondur. Bir de her özellik için programlara para vermek gerekiyor. Bihter kullanıyor, prestij göstergesi falan diyorsanız siz bilirsiniz tabi.
Ancak şu steve jobs'ın pazarlama yeteneğini tebrik ederim. bir şeyi allayıp pullayıp en pahalıya satabiliyor.
Ancak şu steve jobs'ın pazarlama yeteneğini tebrik ederim. bir şeyi allayıp pullayıp en pahalıya satabiliyor.
ne akla hizmet aldigimi bilmedigim hede! klavyeye dokunarak yazcam diye parmaklarim uyustu,minicik ekranda entry okuyacagim diye gozlerim sasilasti,kapanmayan t9 u yuzunden msnde konustugum adamlara ne dedigim belli degil...
ama en kotusu, kimse benle ilgilenmiyor artik!
ama en kotusu, kimse benle ilgilenmiyor artik!
cihaza jaly break yaptıktan sonra telefonu gerçekten kullandığınızı hissedyorsunuz.netten bir çok sitede bir cok uygulamayı app store dan parayla değil de beleşe indirip uygulamayı kullanırken daha fazla haz alıyorsunuz.bir de app storedan arada ücretsiz uygulamalara bir bakın derim.
(bkz: http://www.ikaynak.com)
(bkz: http://www.ikaynak.com)
piyasadaki mevcut dokunmatik ekranlı telefonlardan hala liderliği götüren ve rakiplerinin dokunmatiğini yakalayamadığı apple firmasının para tuzağı.
"everything is iphone" desek yeter mi ? *
rehberdeki kişileri toplu olarak silmeyi bir türlü beceremediğim telefon. hayır ben mi bulamıoyurm yoksa gerçekten koskoca i phone, hepsini sil seçeneği koyamamış mı telefona anlamadım yani. *
last.fm uygulaması olmadığını duyduğum telefon. acilen yapılmalı. o kadar para veriyorsunuz, en iyi uygulama telefonunu alıyorsunuz ve sevdiğiniz tarzda müziklere kolayca ulaşamıyorsunuz. kötü.
yeditepe üniversitesinde mukluk ve tunikten ayrılmayan, ele düşmesiyle bizi e 71 almaya yönlendiren alet.
birçok dokunmatik ekranlı cep telefonu piyasaya sürülmesine rağmen ,iphone kadar sizi hisseden dokunmatik ekran teknolojisine daha hiçbir cihaz ulaşamamıştır. bazı günler yüklediğiniz oyunları oynamaktan çalışamadığınız olabilir. iletim raporu almak isterseniz yazacağınız mesajın başına *N# yazmanız yeterli.
yıllardır bizi kazıklayan telefon üreticilerine hadlerini bildiren telefon demeye dilimin varmadığı alet.
Apple firmasının dokunmatik telefon pazarını atağa kaldıran fetiş cihazı,rakiplerinin onlarca model çıkarmasına rağmen, versiyon güncellemeleri ile bu ataklara rahatlıkla cevap verebilen cihaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar