bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- kemalist dünya7
- nemden nefes alamamak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- allah5
- galatasaray lobisi5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nilsu berfin aktaş2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- arda güler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
500,00 tl borcu ödeyemediği için icralık olan gkıç beyinlinin biri indirim talep etmek için ofise gelmiş, elinde de bu telefondan var. 1 saat boyunca aklı sıra beni kafalamaya çalıştı. 1 kuruş indirim yapmadım. sonunda ''allah'ın yok mu senin, ne olur biraz indirim yapsan'' dedi. dayanamadım, cevap verdim:
-allah'ım var ama iphone'um yok!
-allah'ım var ama iphone'um yok!
mobil ödeme çağı denilen döneme girilirken öncü olan teknolojik alet. turkcell, apple, visa eurepo ve yapı kredi firmalarının ortak olarak düzenledikleri basın açıklamasında icarte olarak isimlendirilen cartı tanıtıp bu şekilde cep telefonundan alışveriş yapılabileceğini, artık bunun mümnkün olduğunu ifade etmişlerdir.
Beğenmediğim ve adını her duyduğumda aklıma kurtlu elmaların geldiği telefon markasıdır.
nekadar kullanışlı olsa ve beğensem bile artık almayacağım telefondur. marlboro, araba anahtarı ve güneş gözlüğü ile ellerde ziyan olmuştur.
yeni neslinin ne zaman çıkacağı bilinmeyen telefondur. haziran sonunda alınsa, elde mi patlar merak edilendir.
az önce okuduğum bir haberle yarılmama neden olan cihaz.
http://www.iphonekurdu.co...-artik-aldatamayacak.html
http://www.iphonekurdu.co...-artik-aldatamayacak.html
iphone 4'ü çıkaran dokunmatik telefon markası.
blackberry çıkınca satışları düşen ama herkesin ''vay'' diyerek baktığı, şimdi iphone 4 alsam 5 çıkar aman boşver denilen cep telefonu.
bir telefona veya bir arabaya binlerce tl vermek mallık değildir.
mallık verdiğin para ile aldığın aletin sana sağladığı faydayı aynı fiyata yada düşük fiyata sağlayabilen yada aynı fiyata daha iyi özellikler sağlayan bir malı göz ardı etmektir.
Asıl mallık sırf tarz yapabilmek için herkesin tarz yapmak için satın aldığı, üzerinde telefonu kullanmanı engelleyen üretim hataları olan bir telefonu satın almaktır, üstelik sağlam telefonlar bir kenarda dururken ****.
Asıl mallık müşterisine bir bit kadar değer vermeyen satış rakamlarını arttırmak için hatalarını kabul etmeyen bir şirketten ürün satın almaktır.
Asıl mallık 2bin tl verdiğin aletin içine istediğin yazılımı kullanmanı engelleyen bir anlayışa tabi olmaktır ve bu anlayıştan kopmak için telefonuna yüklediğin jailbreak yazılımının telefonunu garanti dışına çıkarmasıdır.
Asıl mallık helikopter camından yapıldığı söylenen ekran camının en küçük çarpmada kırılması ama insanların hala apple'a güvenmesidir.*
mallık verdiğin para ile aldığın aletin sana sağladığı faydayı aynı fiyata yada düşük fiyata sağlayabilen yada aynı fiyata daha iyi özellikler sağlayan bir malı göz ardı etmektir.
Asıl mallık sırf tarz yapabilmek için herkesin tarz yapmak için satın aldığı, üzerinde telefonu kullanmanı engelleyen üretim hataları olan bir telefonu satın almaktır, üstelik sağlam telefonlar bir kenarda dururken ****.
Asıl mallık müşterisine bir bit kadar değer vermeyen satış rakamlarını arttırmak için hatalarını kabul etmeyen bir şirketten ürün satın almaktır.
Asıl mallık 2bin tl verdiğin aletin içine istediğin yazılımı kullanmanı engelleyen bir anlayışa tabi olmaktır ve bu anlayıştan kopmak için telefonuna yüklediğin jailbreak yazılımının telefonunu garanti dışına çıkarmasıdır.
Asıl mallık helikopter camından yapıldığı söylenen ekran camının en küçük çarpmada kırılması ama insanların hala apple'a güvenmesidir.*
iphone artık ortaya kendi tarzını koymuştur ve bir kez kullanan ben bu telefonu beğenmedim deyip başka telefon kullanmaz. elbette ki diğer telefonların bazı özellikleri daha iyi olabilir. ancak iphone alışkanlık yapar. he ben 2000 tl bir telefona verir miyim? hayatta vermem. *
nimetlerinden faydalamasını bilen için vazgeçilmezdir. 2000 tlyi de veren verir sonuçta bir pcye 5000 tl verilebiliyor yerine göre. bu mallık değildir. ilgi alanıdır. şuda bir gerçektir iphone 2000 tl veren hiçbir mal 50.000 tl verip araba alacak kadar mal değildir. araba içinde 5000-10.000 tl ile yetinmeyi bilir. bu da gösterir ki hiçbiri mallık değil kişisel tercihler sonucudur.
satın alan insanların %60 ının tarz yapmak hava atmak için kullandığı içine yazılım nasıl yüklenir bilmedilkleri saçma sapır bir alet. Üretim maliyeti 200$ dan azdır ancak ülkemizdeki satış fiyatı 2000 tl dir. 2000 tl ye 1.4 ghz çift çekirdek işlemcili android 2.3.3 yüklü bir samsung galaxy s2 almak bu işin erbabı olan teknolojiden anlayan her kişinin yapması gerekendir.***
herkesin elinde okşayıp durduğu alet. amele işidir, ayağa düşmüştür. zaten 188 $ alete (kaynak) hangi gösteriş budalası mal 2 bin tl verir, anlamak mümkün değil.
Allah belasını versin bu telefonun. şarjı 1 gün bile gitmiyor. bu telefon hakkında söylediğim tüm olumlu şeyleri geri alıyorum.
hakettiğinden daha pahalı olan makinadır(en azından türkiye'de!) japon firması nec'in deprem sebebiyle telefonlarını uluslarası pazarlara sürme planlarını ertelemesi nedeniyle bir süre daha rahat edecektir. bana göre makina budur :
http://www.n-keitai.com/n-04c/
http://www.n-keitai.com/n-04c/
iletişimde çığır açmış apple ürünüdür. Diğer rakipleri klavyeler ile uğraşırken apple dokunmatik telefon denen pazara yön vermiştir.
7den 70 e bir çok insanın "aypon" diye adlandırdığı tasarım harikası telefon
Olur olmadık yerde sözlüğe ulaşmamı sağlayan alet.
güzel bir teknolojik alettir.
fakat bir türlü jailbreak yapamadım . internette yazılanları harfiyen uyguluyorum gene de olmuyor. anlayanlar el atarsa yardımlar açığım. *
fakat bir türlü jailbreak yapamadım . internette yazılanları harfiyen uyguluyorum gene de olmuyor. anlayanlar el atarsa yardımlar açığım. *
apple'in mucizevi telefonudur. lakin i phone dörtte türlü problemler görülür efenim.
yapılan araştırmada bayanların iphone'u, erkeklerin Android'i seçtikleri ortaya çıkmıştır.
kendi koyduğum güvenlik kodunu unutmam sebebiyle* bütün gün uğraştığım hala da bir çözüm bulamadığım telefon. testere gibi oldu artık her saat başı bir şans tanıyor bana.
samsung ı9200 galaxy 'nin iphone'ı 3 katlayacağına düşündüğüm cihazdır.
android işletim sistemi, açık kodlu yazılmış galaxy'nin iphone furyasına kapılanların aksine işi bilen adamın tercihidir.
android işletim sistemi, açık kodlu yazılmış galaxy'nin iphone furyasına kapılanların aksine işi bilen adamın tercihidir.
o telefonsa nokia samsung falan ne lan iphone a hakaret etmeyin. ama 3ün dizaynı 4 ten daha güzel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar