bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
(bkz: zall bana iphone al)
çok pahalı olması nedeniyle alma girişiminde bulunamadığım apple marka telefon ya da bilgisayar veya fotoğraf makinası, adını koyamadım.
web tarayıcısı 25kb'dan büyük js, css dosyalarını cache'e atmıyor. buradaki 25kb gzip'ten önceki hali. dolayısıyla iphone'a yönelik web sitesi yaparken css ve js dosyalarını 25kb'nın altında tutmakta fayda var.
alarmı halen çalmayan aptal cihaz.
herşeyin tamam da bu nerden çıktı be ısırılmış elmam benim.
herşeyin tamam da bu nerden çıktı be ısırılmış elmam benim.
apple'ına bir, iphone'una iki ulan.
iki gündür alarmı neden çalmıyor diyorum ben de. yeni yıla girince bug, saatler geri alınınca bug. oehh artık ya. yarın düzelteceklermiş.
http://www.bbc.co.uk/news/technology-12104890
not: steve jobs, topsun olm
iki gündür alarmı neden çalmıyor diyorum ben de. yeni yıla girince bug, saatler geri alınınca bug. oehh artık ya. yarın düzelteceklermiş.
http://www.bbc.co.uk/news/technology-12104890
not: steve jobs, topsun olm
iki senedir 2g sine sahip olduğum telefon, görenler "ay buuu 4 müüü" diye sorarsa evet deyip geçiyorum.
(bkz: bırak öyle sansınlar)
(bkz: bırak öyle sansınlar)
abartıldığı kadar da iyi olmayan, kalite konusunda da pek başarılı olmayan (bkz: 1 hafta sonra yerinden çıkan silent mode tuşu), developerları çıldırtan, pixar'ın yaptığı görsellik ile prim yapmış, multitasking olayını beni "hahahaha" diye güldürecek şekilde uygulamış, birden fazla itunes ile senkronize edildiğinde her şeyi silip bırakan, sim kart değiştirebilmek için uzun bir tele ihtiyaç duyan, ekranına sticker, dışına kalıp alınmazsa kolayca çizilen, 4 serisinde dahi ekrana yandan bakıldığında renk sorunu yaşanan, türkiye'de haddinden fazla fiyata satıldığı halde salak gibi gidip alınan iphone *.
(bkz: http://www.youtube.com/watch?v=lrkb75gjvd0)
(bkz: samsung wave)
(bkz: http://www.facebook.com/v.../video.php?v=418288528646)
(bkz: http://www.youtube.com/watch?v=lrkb75gjvd0)
(bkz: samsung wave)
(bkz: http://www.facebook.com/v.../video.php?v=418288528646)
eldivenleri çıkmış efenim. soğuk havalarda telefonu kullanmakta zorlanan herkes için gelsin bu link.
http://www.zamazing.org/yazi/iphone-eldiveni-1
http://www.zamazing.org/yazi/iphone-eldiveni-1
telefon demeye dilim varmayan cihaz.
bu bilgisayar desen değil, telefon desen değil.
bu iphone!. cep telefonu dünyasına ''iphone ve diğerleri'' terimini katmıştır.
bu bilgisayar desen değil, telefon desen değil.
bu iphone!. cep telefonu dünyasına ''iphone ve diğerleri'' terimini katmıştır.
internet paketin olmadığı zaman bi bokuna yaramayan, çöpe atmamak için kendini zor tuttuğun apple ürünü.
kullanmayı bilenin her şeyi olan alet.
3gs olanının ekranını yardığım telefondur. bi öncekini de takside unutmuştum zaten. derdim ne anlamadım
kaliteli ama kesinlikle fiyatını hak etmeyen cihaz. özellikle 3gs modellerinde ekran çözünürlüğü bile aynı kategorideki telefonlardan daha düşük.
cep telefonunlarını çanta telefonlarına dönüştüren aygıt..görmemişin malıdır ziyade.
Elim kolum herşeyim gibi bir alet, özellikleri sınır tanımıyor. elimde olduğu anda yapamayacağın hiçbirşey yokmuş gibi geliyor bana.
mesela alışverişe çıkıp kabin de kıyafet denedikten sonra foroğraf çekip kız arkadaşıma mail olarak yollayıp fikrini alabiliyorum.
ya da bir yolculuk sırasında nerede olduğumu,istediğim yere nasıl gideceğimi,eczaneleri, restaurantları önemli merkezleri bulmanın kolaylığını yaşıyorum.
ayrıca bir game center olduğunu söylememe gerek varmı bilmiyorum. (bkz: angry birds)
mesela alışverişe çıkıp kabin de kıyafet denedikten sonra foroğraf çekip kız arkadaşıma mail olarak yollayıp fikrini alabiliyorum.
ya da bir yolculuk sırasında nerede olduğumu,istediğim yere nasıl gideceğimi,eczaneleri, restaurantları önemli merkezleri bulmanın kolaylığını yaşıyorum.
ayrıca bir game center olduğunu söylememe gerek varmı bilmiyorum. (bkz: angry birds)
doğru düzgün, istediğiniz özelliklerle kullanmanız için cihazla 1-2 hafta yakından ilişkiye girmeniz gereken telefon.
enstrumanı çalınan dört grup elamının 'lan biz metroda napsak da dikkat çeksek acaba' derken akıllırına geldiğini düşündüğüm konser verdiği ve enstrumanları gibi kullandığı alet. lakin güzel olmuş.
buradan
buradan
Her ne kadar estetik bir görünüme sahip olsa da kullanımı bir süreden sonra sıkıcılaşan teknoloji harikası.
internetsiz kullanıldığı zaman müzik dinlemek oyun oynamak dışında hiçbir işe yaramayan telefon,alt sınıfın ve orta sınıfın konuşacak kontörleri olmamasına rağmen sırf meraktan alıp da 3g ücretlerinin yüksekliğinden dolayı internetsiz sırf müzik dinlemek ve oyun oynamak için kullandığı telefon.
telefon değilde cep bilgisayarı demek daha uygun olur.
bir çok iyi özelliği olmasına rağmen, bluetooth gibi basit bir özelliği olmayan telefon
Amerikada apple store'dan kontratsiz alamayacaginiz telefon, Paranizla ancak at&t magazalarindan alabilirsiniz, bunun yaninda jailbreak sarttir aksi taktirde baska sebekelerde kullanmazsiniz oyleki magaza calisanlari da jailbreaki onermektedir.
ilk aldiginizda kiz arkadasinizin yerini alan ve kiz arkadasinizin kiskanclik duygularini arttiran icat veya telefon otesi apple urunu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar