bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı26
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- aile evinde yaşamak6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- sistem patlamış2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nemden nefes alamamak2
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- demet evgar10
- türkiye8
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şile2
- aşure3
nike mağazasında satış danışmanı olarak çalışan bir arkadaşımın kredi çekip aldığı telefon. bu kişinin evindeki buzdolabı bir süre sonra buzluğunda kar toplayan dolaplardan. ya da başka örnek, halıları iğrenç. yani kısaca bok gibi evi var.
soylenen fiyatlar ile aliniyor ise o telefon gercekten bizden bir bok olmaz dedigim telefondur. lan londra' da yasiyorum, bugun ipone4' umu kaybettim. aradim biri bulmus, yarin kaybettigin pub' da su saatte olucam dedi. cocuklar gibi sevindim amk. lan nasil hayatlariniz var amk? o fiyatlar ne lan? 10 sene oldu bir de buraya geleli amk, demek bende var bir salaklik.
Apple ın son sanat eseridir.
aylık geliri 5000 binden düşük olanların almasına anlam veremediğim telefon.
SIKTIRI BOKTAN SAMSUNG S5 I ELDEN CIKARTIP ALACAGIM CIHAZ.
iphone 6'yı alalı daha 10 ay oldu muhtemelen iphone 7 plusu alırım seneye artık.
iki adet Iphone 6S 16gb mevcuttur.
Özelden mesaj bekliyorum.
Özelden mesaj bekliyorum.
Teknoloji firmaları her çıkarttığı yeni modeli için bir ömür belirliyor, bu süreden sonra diğer ürünler junk oluyor. Iphone6s'in de altyapısı zaten hazırdır. Ticari çıkar olduğu için dönemsel periyodlarda piyasaya sürülüyor. Yoksa şu anda Iphone6 kötü bir telefon mu ? Tabiki hayır ama seni onu almaya mecbur kılıyor. niye altyapı desteğini bir süre sonra kesiyor ve yenisini yönelmeye zorluyor. Iphone6'sı olanlar 2 nesil sonraki telefonları alabilirler. Yani IPhone7. *
iphone genelde s serilerinde başarılı oluyor 4s ve 5s mesela bu nasıl bir cihaz gerçekten merak ediyorum ama benim gibi fakirler ancak vitrinden seyretmekle yetiniyor bir telefona 3000 lira bayilirsak sofraya yiyecek ekmek koyamayiz.
tamam satış sonrası hizmeti, kalitesi, farkı ortada fakat bir telefona 3000-3500 lira nasıl verilir abi aklım almıyor. şimdi ki ücretlere bakarsak asgarî ücretle çalışan birinin 3 aylık maaşından daha fazla. el insaf ulan, insaf..
tnm: altı üstü bir akıllı telefon..
tnm: altı üstü bir akıllı telefon..
16s i çıksa alınmaz artık iphone gerçekte android bu hale gelmişken o telefon çok sıktı 5 itibarı ile bıraktım huzurluyum...
bugün sahip olduğum telefon aslında hiç öyle aklımda yoktu 16.gb aldık artık yetinmeyi bileceğiz sonuç piyasada ki en iyi telefon.
Seneye çöp olacak telefondur.
Isteyene yurtdışından getirdigim sifir kutusunda jelatini acilmamis 16 gb modelini 750 dolara verebilecegim telefon.
Ozelden ulasiniz lutfen.
Ozelden ulasiniz lutfen.
bugün aldım da bu 3d touch özelliğini çözemedim. kutumu yeşillendirirse bilen birileri çok sevinirim.
Bi tane de bana alsaniza be.
Tanım: çıktığından beri kullanamadığım telefon.
Tanım: çıktığından beri kullanamadığım telefon.
teknoseyir incelemesi neticesinde merak ettiğim cihaz, altı üstü bir telefon da deniyor, hızı muhteşem de.
4k video
yeni seri aluminyum
a9 işlemci
3d touch
aklıma gelenler,
yurtiçi kargo zamanında teslim ederse bu akşam
göreceğiz kendisini.
4k video
yeni seri aluminyum
a9 işlemci
3d touch
aklıma gelenler,
yurtiçi kargo zamanında teslim ederse bu akşam
göreceğiz kendisini.
dün akşam elime ulaşan cihaz, akıcı ve estetik, kardeşimin beğenmesinden mütevellit kendisine de aldık, lakin telefonundan arama yapılmıyor ve alınamıyor, ilk kez apple'ın bir ürününde sorun yaşadım.
eksi puanı, apple türkiye düzeltecektir diye umuyorum.
geliştirilmiş Touch ID
AirDrop
AirPlay
AirPrint
Siri
Spotlight Araması
iCloud Anahtarlığı
Multitasking
Wallet
ivmeölçer
gibi özellikleri ise etkileyicidir.
eksi puanı, apple türkiye düzeltecektir diye umuyorum.
geliştirilmiş Touch ID
AirDrop
AirPlay
AirPrint
Siri
Spotlight Araması
iCloud Anahtarlığı
Multitasking
Wallet
ivmeölçer
gibi özellikleri ise etkileyicidir.
90 model lada samara ile aynı fiyata sahip olan akıllı telefon.
Sahip olmak isteyenlerin bir servet ödemesi gerekmektedit.
Gold rose rengine sahip olduğum bir cihaz.On numara 5yıldız bir cihaz.Bütün özelliklerini kullanmakla beraber 7'yi bekler.
bir bu eksikti dedirtendir.
ilginçtir nasa diyor ki; bugün dünya yaşanılamayacak bir yer olursa marsa gidebiliriz. Marsta kolonileşebilecek teknolojiye sahibiz.
vaaay amk demek öyle...
peki ben neden iphone 5 imi günde 4 kere batarya bank ile şarz etmek zorunda kalıyorum?
marsa yerleşebilecek teknolojiye sahibiz de bunu mu beceremiyoruz amk?
nicola tesla yıllaaar yıllar evvel vaad etmişti lan insanoğluna bedava elektrik üretebilirim projelerime destek verirseniz diye...
bi gıdım mı ilerleyemedik lan?
neymiş 3d touch iphone 6s in en can alıcı özelliğiymiş rakiplerini bununla devirecekmiş!
lan siktirin gidin lan batarya ne olacak batarya???
edit : o eksileyen kardeşim hücresel veri şeysini kapatıp bütün gün yetiriyor herhalde şarzını dünya umrunda değil
ilginçtir nasa diyor ki; bugün dünya yaşanılamayacak bir yer olursa marsa gidebiliriz. Marsta kolonileşebilecek teknolojiye sahibiz.
vaaay amk demek öyle...
peki ben neden iphone 5 imi günde 4 kere batarya bank ile şarz etmek zorunda kalıyorum?
marsa yerleşebilecek teknolojiye sahibiz de bunu mu beceremiyoruz amk?
nicola tesla yıllaaar yıllar evvel vaad etmişti lan insanoğluna bedava elektrik üretebilirim projelerime destek verirseniz diye...
bi gıdım mı ilerleyemedik lan?
neymiş 3d touch iphone 6s in en can alıcı özelliğiymiş rakiplerini bununla devirecekmiş!
lan siktirin gidin lan batarya ne olacak batarya???
edit : o eksileyen kardeşim hücresel veri şeysini kapatıp bütün gün yetiriyor herhalde şarzını dünya umrunda değil
eski telefonumu mal gibi kırdığım için aldığım telefon, aslında sırf ios'u merak ettim bir ara elime eski telefonum geldi kullanamadım, sanırım ben yıllarca boşuna telefon kullanmışım. Ayrıca evet ilk aldığımda fakir gibi gözlerim google play aradı, gülmeyin olm ne var?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar