bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- yılmaz güney12
- velvet10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak8
- kuzenin içine boşalmak13
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları3
- gülüm diyen kız6
- kemal kılıçdaroğlu18
- garip sorular2
- ameliyat olmak6
- otopsiraporlari5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- gürsel tekin2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- mr erectothales2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sırrı süreyya önder4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- ekonomi2
- utku gümrükçü6
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- nasılsınız3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- birader yazar olmak4
- winona ryder3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- başkan4
- ioçk kızmış beyler4
- aldım kabul ettim9
- bu akşam rakı içecek olmam2
Şarj ömrü iphone 4s'e kıyasla iki kat olan telefon, bu kadar fark neden kaynaklanıyor anlayamadım. Yıllardır apple telefon kullanıyorum, ios'un kullanımı bana çok basit geliyor, ayrıca apple tablet kullandığım için, mail, takvim, not, rehber gibi bilgileri senkronize etmek çok kolay.
iki yıla yakın süredir iphone 4s kullanıyordum ama şarj işi beni çıldırttığı için 5s'e geçmek zorunda kaldım. Apple'ın en büyük numarası bu galiba yeni bir iOS ve yeni bir model, eski modelin bir damarını kesiyor seni yeni modele doğru kaydırıyor, ios7 sonrası 4s'im eşeğe döndü. Neticede çok istemedende olsa almış oldum cihazı, gayet memnunum en azından akşam eve gelene kadar şarj etme gereği duymuyorum.
birkaç kez android kullanmak zorunda kaldım ve çok zorlandım, özellikleri apple telefonlardan kat kat üstün olmasına rağmen ios'un kullanım kolaylığını bulamadım. Birde ios'un kilitlendiğini, donduğunu görmedim ne yüklüyorsunuz ne yapıyorsunuzda bu cihazları kilitliyorsunuz çok merak ediyorum. 25 çekirdeği olsada, 4 çekirdeği olsada benim yapacağım işlemleri değiştirmiyor, gigabyte gigabyte oyun yükleyip cihaz çok ağır ya diyenleri ise hiçbir zaman anlayamayacağım telefon lan bu oyun konsolu değil, psp diye birşey var isterseniz bir araştırın.
Fiyatı çok eleştirilmiş ama ülkemizde ki vergileri eleştiren yok, 650 dolarlık telefon 1080 dolara satılıyor ülkemizde. 650 dolara satılan ülkelerde de vergi var ama bizimki kadar değil anlaşılan.
iki yıla yakın süredir iphone 4s kullanıyordum ama şarj işi beni çıldırttığı için 5s'e geçmek zorunda kaldım. Apple'ın en büyük numarası bu galiba yeni bir iOS ve yeni bir model, eski modelin bir damarını kesiyor seni yeni modele doğru kaydırıyor, ios7 sonrası 4s'im eşeğe döndü. Neticede çok istemedende olsa almış oldum cihazı, gayet memnunum en azından akşam eve gelene kadar şarj etme gereği duymuyorum.
birkaç kez android kullanmak zorunda kaldım ve çok zorlandım, özellikleri apple telefonlardan kat kat üstün olmasına rağmen ios'un kullanım kolaylığını bulamadım. Birde ios'un kilitlendiğini, donduğunu görmedim ne yüklüyorsunuz ne yapıyorsunuzda bu cihazları kilitliyorsunuz çok merak ediyorum. 25 çekirdeği olsada, 4 çekirdeği olsada benim yapacağım işlemleri değiştirmiyor, gigabyte gigabyte oyun yükleyip cihaz çok ağır ya diyenleri ise hiçbir zaman anlayamayacağım telefon lan bu oyun konsolu değil, psp diye birşey var isterseniz bir araştırın.
Fiyatı çok eleştirilmiş ama ülkemizde ki vergileri eleştiren yok, 650 dolarlık telefon 1080 dolara satılıyor ülkemizde. 650 dolara satılan ülkelerde de vergi var ama bizimki kadar değil anlaşılan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar