bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
iphone'un mevcut en kullanışlı telefonudur.
iphone'nun en sağlam en kullanışlı telefonudur kendileri şiddetle önerilir.
benim gibi insanların değil iphone 5, iphone 5s çıkmasını bekleyip alabildiği telefon. Yıllardır karda kışta çilemi çeken cefakar * telefonumu artık yenileme zamanının geldiğini düşünüp, dün itibariyle kendisiyle karşılıklı olarak sözleşmemizi feshetme kararı aldık. Yeni hayatımda umarım mutlu mesut ve eski günlerimi aramayan bir iphone kullanıcısı olurum.
Dubaiden 3000 riyal e çok ucuza alınabilir. Evet.
iphone 5, iphone 5s adında modifiyeleri bulunmaktadır.
Yaklaşık 3 aydır kullandığım canım telefonumdur. ios 7 için jailbreak çıktı mâlum. Ben de hemen yaptım. Tweakler henüz pek stabil olmasa da yavaş yavaş güncellemeler geliyor ve telefon benim için daha cazip hale geliyor. Apple sevgim ipod touch 4'le başladı. ipodu kullanırken haliyle farklı bir telefon da kullanıyordum. Sonra bu iphonu alınca resmen bir kez daha apple hayranı oldum. işletim sistemindeki stabillik olsun, uygulamalarda çeşitlilik olsun vediğiniz parayı gerçekten sonuna kadar hakediyor. Jb'de zamanla daha stabil hale gelince bu teleondan ios 8 çıkana kadar Allah ayırmasın diyorum. Zaten ios 8 büyük ihtimal 4s'i kapsamayacak aynı ios 7'nin 3 gs'i kapmasamaması gibi. Bu da apple'in en bilinen satış taktiği. *
iki sene daha desteklenecek telefondur. ios 9 çıkana kadar güncel kalacaktır.
1 ay önce aldığım yeni telefonumdur. bu telefonu çok isteyerek almadım aslında. aklımda 5s vardı . fakat gelin görin ki maddi durumdan dolayı 4s i aldım.
telefon çok şık ve göze hitap ediyor. özellikle siyahı. kullanımı çok güzel.
en sevmediğim yönü ise başka telefonlardan şarkı alınamaması ve zil sesine istediğin şarkıyı koymanın zorluğu.
ayrıca telefon nerdeyse 2 senelik bir geçmişe sahip olduğundan dolayı modası geçmiştir artık.
telefon çok şık ve göze hitap ediyor. özellikle siyahı. kullanımı çok güzel.
en sevmediğim yönü ise başka telefonlardan şarkı alınamaması ve zil sesine istediğin şarkıyı koymanın zorluğu.
ayrıca telefon nerdeyse 2 senelik bir geçmişe sahip olduğundan dolayı modası geçmiştir artık.
Ios 7.1 yüklüyken bile piyasadaki birçok telefondan daha sağlam performans veren telefon.
biri bu telefon hakkında yardımcı olabilir mi bana denilesidir.*
Gittim 5 s'e baktım, oyuncak gibi duruyordu, hiç sağlamlık ve güven vermedi. Yanında dört es duruyordu. Düşünmeden aldım. Boyutu çok ideal, kasa kaliteli.
Işletim sistemine diyecek birşey yok, kesinlikle yağ gibi akıyor. Whatssap, instagram ve mail dışında telefonu kullanmam. Özellikle mail konusunda çok başarılı.
Uygulamalarda bazı zorluklar var, mesela Whatssap ile resim yollamak ancak whatssap'ın içinden olabiliyor. Instagramda da aynı. Illa programları açman lazım. Fakat lg HD 4x'imde öyle bir sorun yoktu. mesela Fotolara bakarken aha dur şunu da instagram'a koyayım dediğimde mesela resme tek tıklayıp paylaş dediğinde oluyordu. Bu ibne telefonda bu özellik sıkıntılı. Whatssap bildirimleri lg'de üstte görünürdü, bu ibnede yok.
Anlaşılan android versiyonlar daha yuuzır frendli oluyor. Fakat cihaz artık ömrünü tamamlamak üzere olmasına rağmen halen yağ gibi. En ufak bir takılma yok. Şarjı yaramaz, sabit telefon gibi olduk amk. Bilemiyorum android daha sanki kullanışlı ama Apple kalitesi çoğunda yok.
Işletim sistemine diyecek birşey yok, kesinlikle yağ gibi akıyor. Whatssap, instagram ve mail dışında telefonu kullanmam. Özellikle mail konusunda çok başarılı.
Uygulamalarda bazı zorluklar var, mesela Whatssap ile resim yollamak ancak whatssap'ın içinden olabiliyor. Instagramda da aynı. Illa programları açman lazım. Fakat lg HD 4x'imde öyle bir sorun yoktu. mesela Fotolara bakarken aha dur şunu da instagram'a koyayım dediğimde mesela resme tek tıklayıp paylaş dediğinde oluyordu. Bu ibne telefonda bu özellik sıkıntılı. Whatssap bildirimleri lg'de üstte görünürdü, bu ibnede yok.
Anlaşılan android versiyonlar daha yuuzır frendli oluyor. Fakat cihaz artık ömrünü tamamlamak üzere olmasına rağmen halen yağ gibi. En ufak bir takılma yok. Şarjı yaramaz, sabit telefon gibi olduk amk. Bilemiyorum android daha sanki kullanışlı ama Apple kalitesi çoğunda yok.
hala ve hala gideri olan telefon.
6 çıkana kadar kullanmaya doyama.
6 çıkana kadar kullanmaya doyama.
görünüşü 4 ün aynısı lakin kamerası 5 ile 5s ile kapışabilen telefon.
anlaşılan fazla kaliteli yapmış bunu apple.
piyasada 8gb lık olanlar dolanmaya başlamıştır, 1199 gibi ücretlerle...
anlaşılan fazla kaliteli yapmış bunu apple.
piyasada 8gb lık olanlar dolanmaya başlamıştır, 1199 gibi ücretlerle...
Benimde kullandığım telefondur 2 ay oldu kabinde düşürdüm ve betona arkası dönük bir şekilde düştü çok hızlı sadece arkasında çatlaklıklar oluştu sağlam telefon hhakkını yiyemem s4 genişliğinde bi ekrana sahip olan Iphone çıkarsa ancak değiştiririm 5s ssürümü ile aynı pek fark yok zaten aklı olan gidip de 5s almaz aynı kalite ancak boyut incelik farkkı ve fiyat cabası.
4s i 5 e ederim sahsen aklin karisti ise ozelliklerini detayli bak hosuna hangisi gidiyorsa onu al.
6 hepsinden guzel olacak 1 ay sabredin.
Bazı arkadaşların kızılay mı dagıtıyor bu 4s'leri herkesin elinde var diyor ama ben daha magazalarda 4s'in yanına yaklasamıyorum..
nokia lumia 1320 almayı düşünürken çevremdeki arkadaşlarımın onu alacağına bunu al diyerek alternatif olarak sundukları sikimsonik telefon. evet güzel bir makine ama devri kapandı abi. üç sene önce üretildi bu makine. apple ios 7 güncellemesini gönderdiyse yatıp kalkıp şükretmek, applea teşekkürler sunmak gerekir. adamlar daha ios 6 nedir ne değildir demeden öldürüp ios 7 yi çıkarmış, daha iphone 5 ayaklara düşmeden iphone 5c ve iphone 5s çıkarmış. daha da boktanı, ios 6 olan cihazlar birçok uygulamayı desteklemiyor, ios 7 gereklidir diyor. niye bu kadar uzattım, şunun için. sen sanıyor musun ki apple amca iphone 4s lere ios 8 güncellemesi getirecek. şuan ios 6lı makinelerde alınan " bu uygulama ios 7 gerektiriyor" uyarısını yakında 4s kullanıcıları "bu uygulama ios 8" gerektiriyor" şeklinde alacak. millet 16-32-64lük makine üretirken halen 1100-1200 tl gibi fahiş fiyatlara 8gb lık modelinin satılması yetmiyormuş gibi eldeki stokları eritelim dercesine 16lıkları koymuyorlar tezgahlara-vitrinlere.
bence alınmaz. evet annem kullansın modunda pek telefondan anlamayan, genel olarak telefon amaçlı kullanacak birine hediye amaçlı alınabilir belki.
paran varsa iphone 5s almak lazım. en azından biraz uzun vadede üretici desteği alırsın. ki önemli olan da bu bence.
bence alınmaz. evet annem kullansın modunda pek telefondan anlamayan, genel olarak telefon amaçlı kullanacak birine hediye amaçlı alınabilir belki.
paran varsa iphone 5s almak lazım. en azından biraz uzun vadede üretici desteği alırsın. ki önemli olan da bu bence.
açma kapama tuşunun bozulması dışında herhangi bir problem yaşamadığım çok severek kullandığım emektarım.
alıp almama konusunda kararsız kaldığım, yurt dışından alınınca epey ucuza gelen telefon.
lakin bundan iki sene sonra güncelleştirme almamaya başlarsa sıkıntı olur. kaldı ki alsa bile, yeni güncelleştirmeleri kaldırabilir mi çok merak ediyorum.
şu an hali hazırda kullanmakta olan sözlük yazarlarının mesaj kutuma çökmelerini rica ettiğim telefondur kendisi.
lakin bundan iki sene sonra güncelleştirme almamaya başlarsa sıkıntı olur. kaldı ki alsa bile, yeni güncelleştirmeleri kaldırabilir mi çok merak ediyorum.
şu an hali hazırda kullanmakta olan sözlük yazarlarının mesaj kutuma çökmelerini rica ettiğim telefondur kendisi.
Güncellemeleri hala kaldırmakta olan telefon modelir. Ufaktan yavaşlamaya başlamıştır. Ama 3'ün haline gelmesi iÇin daha zaman vardır.
millet ayfon 6 için ön sipariş kovalerken alamadığım için içimde ukte bırakan telefon. çıkalı 3 yıl olmuş bu telefonun hala 16 gb modeli 1900 tl. e yuh arkadaş.
edit:
öm atıp nerede o kadar ya diyenler için link: http://www.teknosa.com/ur...ack-akilli-telefon-ar-tek
edit:
öm atıp nerede o kadar ya diyenler için link: http://www.teknosa.com/ur...ack-akilli-telefon-ar-tek
hala çatır çatır çalışan ve zerre kasmayan telefon. 6 ay önce çıkan samsung anasının amı gibi kasarken bunda tık yok.
Şarjı az gidiyor diyene söyleyecek söz bulamıyorum. Sabah 9'da evden çıkarken %92 iken an itibari ile %56. Wifi açık, 1 saat konuşma.
Bimeks'te 1.459tl olan cihazdır. 16gb
Bkz. http://m.bimeks.com.tr/Urun/123059
Teknosa pahalı 1.900tl ne!
Bkz. http://m.bimeks.com.tr/Urun/123059
Teknosa pahalı 1.900tl ne!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar