bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- online yazarlar3
- sedat pekmez17
- futbolun eskiden güzel olması2
- kadınlar neden aldatır16
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- aldım kabul ettim3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- lionel messi11
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- helal olsun be2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ithal et2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
4s telefon da ciddi anlamda şarj iyileştirmesi var eskiye kıyasla (ios 7) şarjım çok iyi gidiyor, sonunda başardılar.
Menü geçişlerindeki ağırlık geçiş edekti diye düşünüyorum alışkın olmadığımız için bize öyle geliyor yeni güncelleştirmede o da çözülür heralde?
Menü geçişlerindeki ağırlık geçiş edekti diye düşünüyorum alışkın olmadığımız için bize öyle geliyor yeni güncelleştirmede o da çözülür heralde?
yüklenen son iOS versiyonudur.
gördüğüm üzere daha kullanıcı odaklı bir güncelleme olmuş.
fakat gel gelelim kendimi baz alırsam hiç birine pek gerek duymuyorum.
yine de yeni versiyonlarını beklemeye devam.
gördüğüm üzere daha kullanıcı odaklı bir güncelleme olmuş.
fakat gel gelelim kendimi baz alırsam hiç birine pek gerek duymuyorum.
yine de yeni versiyonlarını beklemeye devam.
ios 8 in bir özelliği olan sesli mesaj yazma özelliğine türkçe sözcükleride anlayacak şekilde düzenlenmiş. Fakat ing. söylediğinde türkçe çevirisi pek iyi değil mesala 'f.ck you' diyosun 'biraz sakin ol' diye çeviriyor.
sabah güncellemiş olduğum ve kullandığım iphone5'in hızına etki etmeyen işletim sistemidir.
iphone siri ile mesaj yazma, tweet atma, whatsapp chat hatta ve hatta mobilden sözlüğe entry girmeye kadar klavye kullanmayı gerektiren her şeye çözüm bulmuş ve sesli mesaj teknolojisini yazıya dökmüştür. güncellemenin en göze çarpan yanı siri iken kamera bölümüne de çekmiş olduğunuz her 6snlik videoları 1sn'e sıkıştıran bir hızlı çekim opsiyonu eklenmiştir. fotoğraf düzenleme için de seçeneklerin arttığı güncellemede artık başka cihazlarla(macbook, ipad) iletişim kurmak, cihazları birbiri ile etkileşim haline getirmek daha kolay.
iphone siri ile mesaj yazma, tweet atma, whatsapp chat hatta ve hatta mobilden sözlüğe entry girmeye kadar klavye kullanmayı gerektiren her şeye çözüm bulmuş ve sesli mesaj teknolojisini yazıya dökmüştür. güncellemenin en göze çarpan yanı siri iken kamera bölümüne de çekmiş olduğunuz her 6snlik videoları 1sn'e sıkıştıran bir hızlı çekim opsiyonu eklenmiştir. fotoğraf düzenleme için de seçeneklerin arttığı güncellemede artık başka cihazlarla(macbook, ipad) iletişim kurmak, cihazları birbiri ile etkileşim haline getirmek daha kolay.
yüklediğimden beri facebook uygulamasının telefonu* biraz kastırdığını gözlemlemekteyim...
Bitik...
Birçok uygulama yavaşladı, hata veriyor.
Dün düzeltme yayınlandı ama o da hatalı olunca geri Çekildi...
Özetle iPhone çok bozdu...
Birçok uygulama yavaşladı, hata veriyor.
Dün düzeltme yayınlandı ama o da hatalı olunca geri Çekildi...
Özetle iPhone çok bozdu...
ios 7 faciasından hiçbir şey öğrenemeyen malların yüklediği versiyon.
5 in altına yüklenmez bu, nasıl ios 7 ile iphone 4 ler ölmüş, 4s ler can çekişir hale gelmiş, aynı şekilde bu da 4s lerin icabına bakmak ve 5 leri yaralamak için.
bu versiyon ile iphone 5 sakatlandı, bir sonraki ile iphone 5 ler öldürülecek.
apple eski apple değil, kardeşimde ios 5.1.1 yüklü iphone 3gs var ve şuan ios 7-8 yüklü iphone 4 ve 4s lerden hızlı çalışıyor.
apple eski iphoneları bu şekilde etkisiz hale getirip yeni iphone satma derdinde.
o konuda android ile bir farkı kalmadı iosun.
5 in altına yüklenmez bu, nasıl ios 7 ile iphone 4 ler ölmüş, 4s ler can çekişir hale gelmiş, aynı şekilde bu da 4s lerin icabına bakmak ve 5 leri yaralamak için.
bu versiyon ile iphone 5 sakatlandı, bir sonraki ile iphone 5 ler öldürülecek.
apple eski apple değil, kardeşimde ios 5.1.1 yüklü iphone 3gs var ve şuan ios 7-8 yüklü iphone 4 ve 4s lerden hızlı çalışıyor.
apple eski iphoneları bu şekilde etkisiz hale getirip yeni iphone satma derdinde.
o konuda android ile bir farkı kalmadı iosun.
Geçen gün yüklediğim andan itibaren, beni hüsrana uğratmış olan güncellemedir. Telefonun hızı, aniden bir yavaşlamaya geçmiştir. Bunu cihaza uyguladığım dakikadan itibaren, alete değişik bir şeyler olmaya başlamıştır. Ha bunun bir de, düzeltilmiş versiyonun yayınlanmış olmasına rağmen, o da aynı şekilde hata verdiği için iptal edilmiştir. Apple'dan beklemediğim, hayal-kırıklığına düştüğüm şeylerden ibarettir bunlar.
(bkz: eskiye dön iphone sen bu değilsin)
(bkz: eskiye dön iphone sen bu değilsin)
ara ara sıkıncı çıkartan yazılım, biliyorduk böyle olacağını ama dayanamadık işte ne yaparsın.
ara ara;
tam ekrana geçmemesi mi dersin,
telefon çalmasına rağmen sesi çıkmaması mı dersin,
çekirdek yazılımların kilitlenmesi mi dersin,
donması mı dersin...
normaldir yeni işletim sistemi sonçta, bir haftaya düzeltme çıkar...
bu sefer çok şaşırdım şarjı iyi gidiyor halen. o konuda sıkıntı çıkartmadı.
ara ara;
tam ekrana geçmemesi mi dersin,
telefon çalmasına rağmen sesi çıkmaması mı dersin,
çekirdek yazılımların kilitlenmesi mi dersin,
donması mı dersin...
normaldir yeni işletim sistemi sonçta, bir haftaya düzeltme çıkar...
bu sefer çok şaşırdım şarjı iyi gidiyor halen. o konuda sıkıntı çıkartmadı.
Yazılanları okuyunca iyi ki merakıma yenin düşüp yüklememişim lan dedirtti artık insana.
5s bile kasıyor takılıyor lanet girsin apple.
5s'te ortalama 1 gün giden 3g performansı bu os gelince yarım günün altına düşüyorsa arkaplanda uygulama çalıştırmaya izin vermeyiniz.
boş bulunup yükledim mereti. 3 günde canımdan bezdirdi şarj. biraz kurcalayınca bu arkaplanda uygulama çalıştırma seçeneğinin açık olduğunu gördüm. kan beynime sıçradı tabi. ipne epıl yeni os yüklenince bu seçeneği otomatikman aktif hale getirmiş.
siz siz olun benim enayiliğime düşmeyin. arkaplanda boş yere uygulama çalışmasına izin vermezseniz o şarj günü çıkartmasa da akşamı ettiriyor.
3g/2g olayı olsa zaten 3 gün sınırını zorlamaya devam edecektim halbuse.
boş bulunup yükledim mereti. 3 günde canımdan bezdirdi şarj. biraz kurcalayınca bu arkaplanda uygulama çalıştırma seçeneğinin açık olduğunu gördüm. kan beynime sıçradı tabi. ipne epıl yeni os yüklenince bu seçeneği otomatikman aktif hale getirmiş.
siz siz olun benim enayiliğime düşmeyin. arkaplanda boş yere uygulama çalışmasına izin vermezseniz o şarj günü çıkartmasa da akşamı ettiriyor.
3g/2g olayı olsa zaten 3 gün sınırını zorlamaya devam edecektim halbuse.
doğru düzgün kullanmadığım whatsapp'te sürekli olarak bildirim göndermeme ya da üzerinden asır geçtikten sonra bildirim gönderme gibi garip tepkiler veren os.
hayır millet siklemiyoruz diye iyice tribe girdi bunun yüzünden. yediğimiz kalayın haddi hesabı yok.
hayır millet siklemiyoruz diye iyice tribe girdi bunun yüzünden. yediğimiz kalayın haddi hesabı yok.
8.1 sürümü çıkmıştır. 3g kapatma özelliği mevcuttur.
son güncelleme olan, 8.1.1 (12b435) ile gayet hızlanan ve asıl olması gereken haline dönen yazılım. *
Yeter artık güncelle güncelle bıktık güncellemesi. Ne len bu.
Stabil edilmeden piyasaya sürülmüştür.
ios 7.1.2 yüklü iphone 5 sahibi birini, yükseltip yükseltmemek konusunda kararsız bırakan ios versiyonu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar