bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- online yazarlar3
- sedat pekmez17
- futbolun eskiden güzel olması2
- kadınlar neden aldatır16
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- aldım kabul ettim3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- lionel messi11
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- helal olsun be2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ithal et2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
iphone 4e neden guncelleme gelmemistir?
ipad air'a az önce kurduğum güncellemedir. saatlerdir beklememe rağmen değmemiştir. uykusuz kaldığıma mı yanayım. yoksa giden kullanım alanına mı bilemedim. bende yarattığı tam bir hayal kırıklığıdır. android'den alıp alıp eklemişler. biz yaptık biz ettik diye övünüyorlar bir de. canım çok sıkıldı.
Edit: Siri de Türkçe dil desteği yoktur.
Edit: Siri de Türkçe dil desteği yoktur.
olağanüstü başarılı bir güncellemedir. 6s kullanıcısı olarak çok memnun kaldım. umarım güncellemeler gelmeye devam eder. en belirgin özelliğide widget gibi ana menüye kısımlar gelmiş, çok başarılı.
Gelmiştir;
görsel
görsel
Bunu ip5e indirip yuklediğin an ip4 gibi hantal olacağı kesin bunlar hep daha fazla para için.
iPhone 4 kullanıcılarının faydalanamadığı güncelleme. Kapitalizmin soğuk nefesinin hissedildiği an.
yeni gelen duvar kağıtları gayet güzel, ben beta sürümünü hiç takip etmedim o yüzden yeni zil sesleri falanda gelir diye düşünüyordum fakat gelmemiş. parlaklık ayarlarken önizleme özelliği güzel olmuş ve bana birazda parlaklık arttırılmış gibi geldi. aile paylaşımı gerçekten faydalı bir şey whatsapp falan uğraşmaya gerek yok. bir de şunu belirteyim iphone 5s için biraz daha hızlanmış sanki zaten hızlıydı daha da hızlanmış yani çok iyi çok da güzel olmuş diyip ios 8 e hoşgeldin diyorum.
Cok bi fark yok gibi.
android telefonlarda 100 bin yıldır bulunan talk to write, yani konuştuğunuz şeyi yazıya dönüştürme olayı nihayet mesajlaşma kısmına hemide türkçe olarak gelebilmiştir.
ios stabilliğinden ödün vermeden android özelliklerini kullanabildiğimiz gün gerçekten rahat bir kullanıma kavuşmuş olacağız applecılar olarak.
ha stabillik diyorum ios 7 nin sıfır 2 aylık iphone 4 ümü bozmuşluğu vardır.
telefon a arama geldimi kitleniyor, arama yapmaya çalışınca kitleniyor resetleyince 15 dakka yine kitleniyor...
bildiğin androide dönüşmüştü telefon.
kısacası şu ios 8 denen zıkkımı iphone 5 altına yükleyen maldır.
hiç demeyin öyle iphone 4s yavaşlamıyor diye, başını yavaşlamıyor kağnı oluyor lan!
ios stabilliğinden ödün vermeden android özelliklerini kullanabildiğimiz gün gerçekten rahat bir kullanıma kavuşmuş olacağız applecılar olarak.
ha stabillik diyorum ios 7 nin sıfır 2 aylık iphone 4 ümü bozmuşluğu vardır.
telefon a arama geldimi kitleniyor, arama yapmaya çalışınca kitleniyor resetleyince 15 dakka yine kitleniyor...
bildiğin androide dönüşmüştü telefon.
kısacası şu ios 8 denen zıkkımı iphone 5 altına yükleyen maldır.
hiç demeyin öyle iphone 4s yavaşlamıyor diye, başını yavaşlamıyor kağnı oluyor lan!
4 için neden gelmediğinin merak uyandırdıgı güncelleme.
bari farklı bi update çıkarsaydın a.kodumun firması.
bari farklı bi update çıkarsaydın a.kodumun firması.
Yazım önerilerinde veya yazım öngörücüde veya T9 her ne derseniz artık Türkçe dil desteği olmasa da aynı wp8 deki gibi insanın yüzünde gülümseme oluşturan türden tahminler var. ios8 de what can I yazınca do sometimes diye tamamlıyor fatih terim in ingilizce röportajını izleyenler bilir. Wp8 de ise atma yazınca recep din kardeşiyiz diye tamamlıyor.
4s e yükledim geçişlerde hafif takılma var ama yeni bir güncelleme ile düzelir diye düşünüyorum, benim hoşuma giden dokunmatik hassasiyeti artmış daha iyi şuan birde pil ömrünün daha iyi olacağını düşünüyorum.
5s e yükledim ara sıra takılma yapıyor düzeltirler heralde.
3g ile bağlantı sağlayan işletim sistemi 2g yok olmuş.
4s i yavaşlatmış olan işletim sistemidir. Buna rağmen retinalı ipad minide herhangi bir sorun oluşturmamıştır.
4s sahiplerinin güncellemeyip bir sonraki iterasyonu (8.0.1 ya da 8.1) beklemesi gereken yeni os sürümü. ciddi yavaşlama var.
http://edevat.technology/...8/apple-ios-8i-yayinladi/
http://edevat.technology/...8/apple-ios-8i-yayinladi/
yüklememe şansı olsa yüklemezdim 4 s kullanıcısıyım şuan son saniyeler umarım bir terslik çıkmaz. şimdi yükle yazıyordu çıkış yoktu yada ben görmedim.
iphone 4s e kurduğum güncelleme. iphone 4s de kullanılabiliyor fakat arada kasmalar meydana getiriyor. hızını belirgin şekilde düşürüyor.
serilikten dolayı sıkıntısı olan kullanıcıların kurmamasını tavsiye ederim. extra fazla bir artısını görmemekle birlikte ios 7 ye geri döndüm.
5 ve üzeri için kullanılması daha sağlıklı olacaktır. tıpkı iphone 4 de ios 6 kullanılması gerektiği gibi.
serilikten dolayı sıkıntısı olan kullanıcıların kurmamasını tavsiye ederim. extra fazla bir artısını görmemekle birlikte ios 7 ye geri döndüm.
5 ve üzeri için kullanılması daha sağlıklı olacaktır. tıpkı iphone 4 de ios 6 kullanılması gerektiği gibi.
en son yükleyen apple kullanıcısı olacağım işletim sistemi.
bir şirket düşünün, piyasaya sürdüğü her şeyin ilk sürümü mü hatalı olur arkadaş?
bir şirket düşünün, piyasaya sürdüğü her şeyin ilk sürümü mü hatalı olur arkadaş?
dictation ile konuşmanızı yazıya döken ios. Bu kadar iyi türkçe anladığına göre Türkçe Siri de yakında gelir.
gelmiştir, son kullanıcıyı kobay olarak kullanmışlardır. türlü türlü hatalarla karşılaşılmaktadır. bir arkadaşımı ios 8 yüklememesi konusunda uyardığım ve beni dinlediği için çok duasını da almışımdır.
-8.1'i görmeden yüklememek gerekmektedir.
-uygulama güncellemeleri yapılmamalıdır.
bu bir apple geleneğidir efendim.
(bkz: http://tinyurl.com/lz6u7dr)
-8.1'i görmeden yüklememek gerekmektedir.
-uygulama güncellemeleri yapılmamalıdır.
bu bir apple geleneğidir efendim.
(bkz: http://tinyurl.com/lz6u7dr)
bazıları için beklentileri hayal kırıklığıyla sonuçlandıran son ios sistemi olmuştur. ne bileyim lan insan gerçek anlamda bir yenilik bekliyor amk. sesli mesaj olacak diye ios 8 çıkarmaya gerek yoktu yani. 7.1.3 güncelmme çıkarsaydınız. ne bileyim be steve öldü mertlik bozuldu.
pek çok klavye app'i çıkan iOS sürümü. Fleksy şimdilik Tütkçe desteği sunan tek app gibi görünüyor.
http://edevat.technology/...iz-en-iyi-klavye-appleri/
http://edevat.technology/...iz-en-iyi-klavye-appleri/
tam yerli yerine oturmadan yüklememesi gereken sürüm. sazanlar atlasın yorumlar yapılsın hatalar düzelsin sonra yüklenebilir.
App stroden birşey yüklenmiyor 3G ve wifi sorunu var. Şarj daha çabuk bitiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar