bugün

ios 8

gelmiştir, son kullanıcıyı kobay olarak kullanmışlardır. türlü türlü hatalarla karşılaşılmaktadır. bir arkadaşımı ios 8 yüklememesi konusunda uyardığım ve beni dinlediği için çok duasını da almışımdır.

-8.1'i görmeden yüklememek gerekmektedir.
-uygulama güncellemeleri yapılmamalıdır.

bu bir apple geleneğidir efendim.
(bkz: http://tinyurl.com/lz6u7dr)
© copyright 2005 - 2026