bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
süper bi yazılımdır. çinden aldığım iphoneumda yüklü şu an. icilod diye bir şey var ama tam çözemedim. evet.
parselin amına koymaktır. daha ios 5.1 çıkmışken ios 7 hayal ötesidir.
kanımca, ios 5.1 sonrası istikrarlı bir ios 5.3 sürümü çıkacaktır. bu yeni güncelleme ile artık bir çok saçma hata düzeltilecek ve iphone - ipad gibi idevice lar rahatlayacaktır. daha sonra kanımca ios 5.3.5 gibi bir versiyon ile iphone 3gs lerin update leri son bulacaktır. yaz sonunda çıkacak olan iphone 5 (the new iphone) dan sonra da ios 6 bir süre çıkmayacaktır. ios 6 muhtemelen 1- 1.5 sene sonra çıkacaktır. bu da, ios 7 nin uzun bir zaman sonra hayatımıza gireceği anlamına gelir.
ki ios 7 ye kadar iphone serisi son bulabilir ve yeni bir idevice serisi başlayabilir.
not: ios 5.1 e untether jb çıkana kadar bu idevice lar iflah olmaz.
edit: ios 7 yok beyler nereden çıkartıyonuz kullanıyorum falan filan.
kanımca, ios 5.1 sonrası istikrarlı bir ios 5.3 sürümü çıkacaktır. bu yeni güncelleme ile artık bir çok saçma hata düzeltilecek ve iphone - ipad gibi idevice lar rahatlayacaktır. daha sonra kanımca ios 5.3.5 gibi bir versiyon ile iphone 3gs lerin update leri son bulacaktır. yaz sonunda çıkacak olan iphone 5 (the new iphone) dan sonra da ios 6 bir süre çıkmayacaktır. ios 6 muhtemelen 1- 1.5 sene sonra çıkacaktır. bu da, ios 7 nin uzun bir zaman sonra hayatımıza gireceği anlamına gelir.
ki ios 7 ye kadar iphone serisi son bulabilir ve yeni bir idevice serisi başlayabilir.
not: ios 5.1 e untether jb çıkana kadar bu idevice lar iflah olmaz.
edit: ios 7 yok beyler nereden çıkartıyonuz kullanıyorum falan filan.
(bkz: ios 7 ile gelen özellikler)
Apple'nin bir yazılımıdır.
Apple'ın üzerinde çalıştığı yeni işletim sistemi iOS 7 ile ilgili yeni söylentiler ortaya çıktı.
Teknoloji devi Apple geçtiğimiz yıl iOS 6'yı kullanıcılarının beğenisine sunmuş ve ilk başlarda büyük takdir toplamıştı. Daha sonra ise bünyesinde bulundurduğu saat uygulamasının şeklinin çalıntı çıkmasıyla Apple'ın başı ağrımaya başlamış, daha sonra da batarya sorunu ve kilit ekranı açığının ortaya çıkmasıyla Apple'a büyük dertler açmıştı. Tüm bunların ardından Apple şu sıralar yeni bir işletim sistemi üzerinde çalışıyor ve söylenene göre bu işletim sistemi bugüne kadar mobil işletim sisteminde yapılmış en büyük değişikliği içeriyor.
Apple'ın iOS 7 işletim sistemi iOS 6'daki sorunlardan sonra daha büyük bir merakla beklenir oldu. Tabii bu merakın bir diğer sebebi de tasarımının Sir Jonathan Ive gibi bir tasarım dehası tarafından hazırlanıyor olması. Geçtiğimiz günlerde yeni iOS için kolları sıvayan Ive, 9to5Mac'in haberine göre Windows Phone arayüzüne benzerlik gösteren ve oldukça düz olan yeni bir iOS tasarımı yaratacak.
Bu yeni tasarımı bugüne kadar mobil işletim sisteminde yapılmış en büyük değişiklik olarak tanımlayan site, Jonathan Ive'nin oluşturacağı sade yapıyı modernize ederek böylelikle kolaylıkla iOS uygulamalarına ulaşılabileceğini düşünüyor.
Bakalım iOS'un yeni görünümü nasıl olacak. Bunu çok çok büyük bir ihtimalle Haziran ayı içerisinde düzenlenecek olan WWDC etkinliğinde göreceğiz. Siz yeni iOS'tan neler bekliyorsunuz?
Teknoloji devi Apple geçtiğimiz yıl iOS 6'yı kullanıcılarının beğenisine sunmuş ve ilk başlarda büyük takdir toplamıştı. Daha sonra ise bünyesinde bulundurduğu saat uygulamasının şeklinin çalıntı çıkmasıyla Apple'ın başı ağrımaya başlamış, daha sonra da batarya sorunu ve kilit ekranı açığının ortaya çıkmasıyla Apple'a büyük dertler açmıştı. Tüm bunların ardından Apple şu sıralar yeni bir işletim sistemi üzerinde çalışıyor ve söylenene göre bu işletim sistemi bugüne kadar mobil işletim sisteminde yapılmış en büyük değişikliği içeriyor.
Apple'ın iOS 7 işletim sistemi iOS 6'daki sorunlardan sonra daha büyük bir merakla beklenir oldu. Tabii bu merakın bir diğer sebebi de tasarımının Sir Jonathan Ive gibi bir tasarım dehası tarafından hazırlanıyor olması. Geçtiğimiz günlerde yeni iOS için kolları sıvayan Ive, 9to5Mac'in haberine göre Windows Phone arayüzüne benzerlik gösteren ve oldukça düz olan yeni bir iOS tasarımı yaratacak.
Bu yeni tasarımı bugüne kadar mobil işletim sisteminde yapılmış en büyük değişiklik olarak tanımlayan site, Jonathan Ive'nin oluşturacağı sade yapıyı modernize ederek böylelikle kolaylıkla iOS uygulamalarına ulaşılabileceğini düşünüyor.
Bakalım iOS'un yeni görünümü nasıl olacak. Bunu çok çok büyük bir ihtimalle Haziran ayı içerisinde düzenlenecek olan WWDC etkinliğinde göreceğiz. Siz yeni iOS'tan neler bekliyorsunuz?
Videodaki gibiyse jailbreaksiz yine geçebileceğim sürüm.
inanılmaz. http://www.maxilevel.com/...elcome-future-iphone.html
inanılmaz. http://www.maxilevel.com/...elcome-future-iphone.html
devrim niteliğinde bir gelişmeyle gelecek olan ios.
panoramik resim çekebilecekmiş!... dur lan onu yedirmiştik salaklara. o zaman gülücük yakalama olacakmış! düşünebiliyormusunuz? telefondan gülücük yakalayabilen iphone! inanılmaz! tabi onu da sadece iphone 5 ler ve 5s ler yapabilecek. 4 senedir tüm androidlerin yaptığı şeyi yenilik diye iteleyecekler. yerseniz ne ala.
2 yıldır panoramik resim çekebildiğim iphone 4 ümün , panoramik resim çekemeyeceğini idda eden apple dan anca bu beklenir.
panoramik resim çekebilecekmiş!... dur lan onu yedirmiştik salaklara. o zaman gülücük yakalama olacakmış! düşünebiliyormusunuz? telefondan gülücük yakalayabilen iphone! inanılmaz! tabi onu da sadece iphone 5 ler ve 5s ler yapabilecek. 4 senedir tüm androidlerin yaptığı şeyi yenilik diye iteleyecekler. yerseniz ne ala.
2 yıldır panoramik resim çekebildiğim iphone 4 ümün , panoramik resim çekemeyeceğini idda eden apple dan anca bu beklenir.
iddalardan biridir. http://video.haberturk.co...oyle-olacak-iddiasi/89161
Merakla beklediğimiz işletim sistemi.
gün içerisinde tanıtımını heyecanla beklediğimiz işletim sistemi.
canlı yayın için ;
http://www.apple.com/apple-events/june-2013/
http://www.apple.com/apple-events/june-2013/
bazı rivayetlere iphone 6 bazılarına göre 5s'de yüklü olucak son teknoloji apple yazılımı. ios 6 felaket bir şeydi bir parmağın ekranda dururken hiç bir sıkıntı olmadan işlem yapabileceğim bir yazılımdı bakalım ios 7 nasıl olacak.
ülkemiz saAti ile 20:00 da tamıtılması beklenen mobil yazılım. quicktime yada apple tv kullanıyorsanız bedava olarak wwdc etkinliğini takip edebilirsiniz.
Büyük yenilikler içeren yeni ios sürümü. ikonlar, klavye, multitasking vs. değişmiş.
görsel
görsel
görsel
görsel
Edit: bildirim çubuğuna kısayollar eklendi. Artık wifi, 3g vs. açmak için ayarlara girmek zorunda değiliz..
Edit2: safari ile ilgili yenilikler açıklanıyor. Tam ekran kullanım ve yüksek hız sunmakta.
görsel
görsel
görsel
görsel
Edit: bildirim çubuğuna kısayollar eklendi. Artık wifi, 3g vs. açmak için ayarlara girmek zorunda değiliz..
Edit2: safari ile ilgili yenilikler açıklanıyor. Tam ekran kullanım ve yüksek hız sunmakta.
çok bozdu çok önünü alamadık.
görsel
görsel
kendi tabirlerince ''dünyanın en gelişmiş işletim sistemi''
ikonlar falan değişmiş bunun yanında 3 boyutlu gibi olmuş tabii karşımıza alıp bakıp görmek lazım. j.ive ve ekibi iyi bir iş çıkarmışa benziyor. her şey yeniden gözden geçirilmiş bunun pil ömrüne etkisi nasıl olur bilmiyorum umarım. ios bu zamana kadar görünüş olarak daha çok iphone-ipod için bir tasarıma sahipti benim kanaatimce.ipad için fazla basit gibiydi. ios 7 ipad'e cuk oturacak gibime geliyor multitaskingi safarisi takvimi vesairesi ile.
velasıl kapalı bir sistem olmasına rağmen güzel olmuş değişmiş canlanmış renk gelmiş ios'in yüzüne. darısı google'ın başına onlar da key lime pie için daha da güzel bir arayüz yapsınlar rekabet kızışsın ortaya daha güzel şeyler çıksın. hadi selametle.
edit:görsel
ikonlar falan değişmiş bunun yanında 3 boyutlu gibi olmuş tabii karşımıza alıp bakıp görmek lazım. j.ive ve ekibi iyi bir iş çıkarmışa benziyor. her şey yeniden gözden geçirilmiş bunun pil ömrüne etkisi nasıl olur bilmiyorum umarım. ios bu zamana kadar görünüş olarak daha çok iphone-ipod için bir tasarıma sahipti benim kanaatimce.ipad için fazla basit gibiydi. ios 7 ipad'e cuk oturacak gibime geliyor multitaskingi safarisi takvimi vesairesi ile.
velasıl kapalı bir sistem olmasına rağmen güzel olmuş değişmiş canlanmış renk gelmiş ios'in yüzüne. darısı google'ın başına onlar da key lime pie için daha da güzel bir arayüz yapsınlar rekabet kızışsın ortaya daha güzel şeyler çıksın. hadi selametle.
edit:görsel
görsel ve işlevsel olarak sevdim, kullanışlı duruyor fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla.
biraz Androidden etkilenmiş gibi ama bu kötü değil aksine yararlı bence. ikisi de birbirinden etkilenip rekabet ile daha güzel şeyler çıkarır ortaya böylece. ama şimdilik atrix'im ile forza android 2.3.6.
biraz Androidden etkilenmiş gibi ama bu kötü değil aksine yararlı bence. ikisi de birbirinden etkilenip rekabet ile daha güzel şeyler çıkarır ortaya böylece. ama şimdilik atrix'im ile forza android 2.3.6.
basit bir denklem ile anlatmak gerekirse;
ios 7 = jailbreak tweaks + android + windows phone.
ve yabancı bir arkadaşımızın yorumu da şu olmuştur;
apple shut up and take my money. beta sürümüne ufak bir araştırma ile ulaşmak mümkün olup kurulabilmektedir.
ios 7 = jailbreak tweaks + android + windows phone.
ve yabancı bir arkadaşımızın yorumu da şu olmuştur;
apple shut up and take my money. beta sürümüne ufak bir araştırma ile ulaşmak mümkün olup kurulabilmektedir.
tim cook'un bok yemeleri yüzünden amına koyulmuş olan güzel işletim sistemi.
wp8 desen değil android desen değil. telefon elimde patladı bu ne amına koyim ya.
wp8 desen değil android desen değil. telefon elimde patladı bu ne amına koyim ya.
https://www.youtube.com/watch?v=rT_OmTMwvZI
(#19383391) tam beklediğim gibi olmuş diyebilirim. dayanamadım beta 1 i kuruyorum hemen.
(#19383391) tam beklediğim gibi olmuş diyebilirim. dayanamadım beta 1 i kuruyorum hemen.
Sonbahar aylarına doğru kullanıcılara sunulması beklenen yeni ios sürümü.
ios 7
- iphone 4, 4s, 5
- ipod touch 5,
- ipad 2, 3, 4, mini
cihazlarını destekleyecek.
ios 7
- iphone 4, 4s, 5
- ipod touch 5,
- ipad 2, 3, 4, mini
cihazlarını destekleyecek.
iPod touch 5. nesil cihazıma yeni yüklediğim mükemmel sistemdir. Beta versiyonunu yükledim haliyle resmi olarak sunulmadığı için, ama gayet rahat bir kurulumu var. Jailbreak, udid kaydı falan gerekmiyor. Sadece cihazınıza uygun resmi beta sürümü indiriyor ve itunes üzerinden shift+update yapıp yüklüyorsunuz. Yeni özelliklerinin yanında, menü geçişleri, yeni tasarım anlayışı ve her şeyiyle mükemmel bir sistem gibi görünüyor.
iphone 4 de anasının şeyi gibi kasan sistem. eğer bu kadar kasacaksa apple direk iphone 3gs ile birlikte 4 ü de emekli yapardı. ama iphone 4 e de güncelleme çıktığına göre telefon bunu çalıştıracak demektir. yani beta 1 de yavaş olan cihaz hızlanır inşallah hacılar.
ios 6'dan daha farklı bir arayüze sahip olan, haziran ayında beta 1 ve beta 2 sürümleriyle piyasaya çıkan yeni ios sürümü.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar