bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- beyaz otomobil satın almak13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- günün sözü3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi2
- yürüyüş partisi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- lucas luthor2
- futbol9
- yazma diyince yazmayan erkek4
- anın görüntüsü15
- kaçak çay2
- paris te son tango6
- oyuncu2
- gocu abi2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- iş kadını yazarlar6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- amazon com tr2
- meloş nerede sorunsalı5
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
ıphone 5 olmasına rağmen geçmediğim program. eskisi gibi mi var amk. icat çıkartma icat çıkartma. evet.
ios7 ile birlkte telefon ne kadar hızlı şarj oluyorsa o kadar da çabuk şarjı bitiyor.
ios 7 ios un bütün çekiciliğini kaybettirdi bir karizması vardı iphonenun oda kayboldu steve jobs gittiğinden beri iphone kan kaybediyor nokia gibi bir son onu bekliyor.
kimilerine göre daha güzel bir arayüze sahip olduğu düşünebilir. doğrudur da bir bakıma. hatta bambaşka telefon olmuştur. ama işte tam da bu nedenden olmamıştır. çok ciddi bir markanın arayüzünü böyle pat diye değiştirmeleri yanlıştır. bunu yavaş yavaş yapmaları daha doğru olacaktı. çünkü bazı hatalara sebebiyet vermiştir.
- mesaj yazarken sorunlar oluyor. tıklamalar tam yerinde olmuyor.
- daha fazla pil harcıyor.
- beyaz bir arayüz olduğundan bazı anlarda net görülemiyor sanki.
- mesaj geldiğinde kilitli ekrandan gelen mesajı sağa doğru kaydırdığınızda gelen mesaja gitmeyip son kullanılan programa gitmesi
- bazı uygulamaların ios7 ye entegre olamaması (her ne kadar burada apple'ı suçlayamayacak olsak da başta dediğim gibi yavaş yavaş yapmış olsaydı geliştiriciler de kendilerini ayarlardı)
- kilitli ekranın açılabiliyor olması (bu hata düzeltildi evet ama bazı sorunlar hala var)
- parmağınızı aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınızda çıkan menünün bazen çıkmaması.
gibi benim bildiğim sorunları olan yazılım.
bir yandan da daha özelleştirilebilir olması gerekir. aynı zamanda telefonun gücünün yazılımla orantısız olduğunu düşünüyorum.
iphone 4s
iphone 5
edit: imla
- mesaj yazarken sorunlar oluyor. tıklamalar tam yerinde olmuyor.
- daha fazla pil harcıyor.
- beyaz bir arayüz olduğundan bazı anlarda net görülemiyor sanki.
- mesaj geldiğinde kilitli ekrandan gelen mesajı sağa doğru kaydırdığınızda gelen mesaja gitmeyip son kullanılan programa gitmesi
- bazı uygulamaların ios7 ye entegre olamaması (her ne kadar burada apple'ı suçlayamayacak olsak da başta dediğim gibi yavaş yavaş yapmış olsaydı geliştiriciler de kendilerini ayarlardı)
- kilitli ekranın açılabiliyor olması (bu hata düzeltildi evet ama bazı sorunlar hala var)
- parmağınızı aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınızda çıkan menünün bazen çıkmaması.
gibi benim bildiğim sorunları olan yazılım.
bir yandan da daha özelleştirilebilir olması gerekir. aynı zamanda telefonun gücünün yazılımla orantısız olduğunu düşünüyorum.
iphone 4s
iphone 5
edit: imla
en büyük sıkıntı benim için şu. kulaklıkla müzik dinliyorum kilit ekranı ya da denetim ekranı (alttan çekilen kısayollar ekranı) kısımlarından şarkıları değiştiriyorum. mesela ileri giderken yanlışlıkla tam altındaki ses kısmına okunuyorum. istemeden sesini %60 dan 100 e çıkarıyorum. birden kulaklık kulaklarımı mahvediyor. apple ın o ses azaltıp arttırmalarını (kilit ekranı ve denetim ekranı) dokunrak değil, tutup sürükleyerek yapması lazım. yani o müzik topuna dokunup hareket ettirmek gibi.
Beyaz tondaki renk ağırlığından dolayı gece en düşük parlaklıkta bile gözü alması sorun teşkil ediyor.
bir türlü viber ya da skype'a kilit ekranIndan cevap veremediğim ios sürümü. Önce dokunmatik'le parmağı okutacaz,
açılınca da kapanIyor konuşma.
not: biri aydInlatsIn
açılınca da kapanIyor konuşma.
not: biri aydInlatsIn
7.1 Beta 2 sürümü ile hızlanmıştır.
Android 4.4 karsisinda resmen ezilen isletim sistemi.
Kesinlikle stabil degil.
Yeni gelecek olan patchlerle gorecegiz bakalim.
Kesinlikle stabil degil.
Yeni gelecek olan patchlerle gorecegiz bakalim.
ios 7.1 in 2. Betası yayınlanmış olan işletim sistemidir.
stabillik konusunda android'e oranla süper olduğunu bir kere daha göstermiştir.
uzaklardan gelen dip not: iphone 4 üzerinde çok akıcı bir şekilde çalışmadığı doğrudur ancak gelen güncellemeler ile kasma problemleri düzeltilmektedir.
uzaklardan gelen dip not: iphone 4 üzerinde çok akıcı bir şekilde çalışmadığı doğrudur ancak gelen güncellemeler ile kasma problemleri düzeltilmektedir.
Hala stabil değil. Evet.
iphone 4 kullanıcılarının geçmesi harakiri olarak adlandırılan işletim sistemi .
1 şubat 2020 itibariyle bu sürümünün altındaki telefonlarda whatsapp desteği kesilecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar