bugün
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi6
- ibrahim hacıosmanoğlu3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- bugün de meme atan olmaması7
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ai analiz2
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- morkstar2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
ıphone 5 olmasına rağmen geçmediğim program. eskisi gibi mi var amk. icat çıkartma icat çıkartma. evet.
ios7 ile birlkte telefon ne kadar hızlı şarj oluyorsa o kadar da çabuk şarjı bitiyor.
ios 7 ios un bütün çekiciliğini kaybettirdi bir karizması vardı iphonenun oda kayboldu steve jobs gittiğinden beri iphone kan kaybediyor nokia gibi bir son onu bekliyor.
kimilerine göre daha güzel bir arayüze sahip olduğu düşünebilir. doğrudur da bir bakıma. hatta bambaşka telefon olmuştur. ama işte tam da bu nedenden olmamıştır. çok ciddi bir markanın arayüzünü böyle pat diye değiştirmeleri yanlıştır. bunu yavaş yavaş yapmaları daha doğru olacaktı. çünkü bazı hatalara sebebiyet vermiştir.
- mesaj yazarken sorunlar oluyor. tıklamalar tam yerinde olmuyor.
- daha fazla pil harcıyor.
- beyaz bir arayüz olduğundan bazı anlarda net görülemiyor sanki.
- mesaj geldiğinde kilitli ekrandan gelen mesajı sağa doğru kaydırdığınızda gelen mesaja gitmeyip son kullanılan programa gitmesi
- bazı uygulamaların ios7 ye entegre olamaması (her ne kadar burada apple'ı suçlayamayacak olsak da başta dediğim gibi yavaş yavaş yapmış olsaydı geliştiriciler de kendilerini ayarlardı)
- kilitli ekranın açılabiliyor olması (bu hata düzeltildi evet ama bazı sorunlar hala var)
- parmağınızı aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınızda çıkan menünün bazen çıkmaması.
gibi benim bildiğim sorunları olan yazılım.
bir yandan da daha özelleştirilebilir olması gerekir. aynı zamanda telefonun gücünün yazılımla orantısız olduğunu düşünüyorum.
iphone 4s
iphone 5
edit: imla
- mesaj yazarken sorunlar oluyor. tıklamalar tam yerinde olmuyor.
- daha fazla pil harcıyor.
- beyaz bir arayüz olduğundan bazı anlarda net görülemiyor sanki.
- mesaj geldiğinde kilitli ekrandan gelen mesajı sağa doğru kaydırdığınızda gelen mesaja gitmeyip son kullanılan programa gitmesi
- bazı uygulamaların ios7 ye entegre olamaması (her ne kadar burada apple'ı suçlayamayacak olsak da başta dediğim gibi yavaş yavaş yapmış olsaydı geliştiriciler de kendilerini ayarlardı)
- kilitli ekranın açılabiliyor olması (bu hata düzeltildi evet ama bazı sorunlar hala var)
- parmağınızı aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınızda çıkan menünün bazen çıkmaması.
gibi benim bildiğim sorunları olan yazılım.
bir yandan da daha özelleştirilebilir olması gerekir. aynı zamanda telefonun gücünün yazılımla orantısız olduğunu düşünüyorum.
iphone 4s
iphone 5
edit: imla
en büyük sıkıntı benim için şu. kulaklıkla müzik dinliyorum kilit ekranı ya da denetim ekranı (alttan çekilen kısayollar ekranı) kısımlarından şarkıları değiştiriyorum. mesela ileri giderken yanlışlıkla tam altındaki ses kısmına okunuyorum. istemeden sesini %60 dan 100 e çıkarıyorum. birden kulaklık kulaklarımı mahvediyor. apple ın o ses azaltıp arttırmalarını (kilit ekranı ve denetim ekranı) dokunrak değil, tutup sürükleyerek yapması lazım. yani o müzik topuna dokunup hareket ettirmek gibi.
Beyaz tondaki renk ağırlığından dolayı gece en düşük parlaklıkta bile gözü alması sorun teşkil ediyor.
bir türlü viber ya da skype'a kilit ekranIndan cevap veremediğim ios sürümü. Önce dokunmatik'le parmağı okutacaz,
açılınca da kapanIyor konuşma.
not: biri aydInlatsIn
açılınca da kapanIyor konuşma.
not: biri aydInlatsIn
7.1 Beta 2 sürümü ile hızlanmıştır.
Android 4.4 karsisinda resmen ezilen isletim sistemi.
Kesinlikle stabil degil.
Yeni gelecek olan patchlerle gorecegiz bakalim.
Kesinlikle stabil degil.
Yeni gelecek olan patchlerle gorecegiz bakalim.
ios 7.1 in 2. Betası yayınlanmış olan işletim sistemidir.
stabillik konusunda android'e oranla süper olduğunu bir kere daha göstermiştir.
uzaklardan gelen dip not: iphone 4 üzerinde çok akıcı bir şekilde çalışmadığı doğrudur ancak gelen güncellemeler ile kasma problemleri düzeltilmektedir.
uzaklardan gelen dip not: iphone 4 üzerinde çok akıcı bir şekilde çalışmadığı doğrudur ancak gelen güncellemeler ile kasma problemleri düzeltilmektedir.
Hala stabil değil. Evet.
iphone 4 kullanıcılarının geçmesi harakiri olarak adlandırılan işletim sistemi .
1 şubat 2020 itibariyle bu sürümünün altındaki telefonlarda whatsapp desteği kesilecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar