bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- anın görüntüsü13
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- ege waw3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- bully2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- beyaz otomobil satın almak9
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- krista allen2
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ikinci el elbise giymek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- düşün ki o bunu okuyor4
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yer çekimine küsmek3
- neredesin2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
ıphone 5 olmasına rağmen geçmediğim program. eskisi gibi mi var amk. icat çıkartma icat çıkartma. evet.
ios7 ile birlkte telefon ne kadar hızlı şarj oluyorsa o kadar da çabuk şarjı bitiyor.
ios 7 ios un bütün çekiciliğini kaybettirdi bir karizması vardı iphonenun oda kayboldu steve jobs gittiğinden beri iphone kan kaybediyor nokia gibi bir son onu bekliyor.
kimilerine göre daha güzel bir arayüze sahip olduğu düşünebilir. doğrudur da bir bakıma. hatta bambaşka telefon olmuştur. ama işte tam da bu nedenden olmamıştır. çok ciddi bir markanın arayüzünü böyle pat diye değiştirmeleri yanlıştır. bunu yavaş yavaş yapmaları daha doğru olacaktı. çünkü bazı hatalara sebebiyet vermiştir.
- mesaj yazarken sorunlar oluyor. tıklamalar tam yerinde olmuyor.
- daha fazla pil harcıyor.
- beyaz bir arayüz olduğundan bazı anlarda net görülemiyor sanki.
- mesaj geldiğinde kilitli ekrandan gelen mesajı sağa doğru kaydırdığınızda gelen mesaja gitmeyip son kullanılan programa gitmesi
- bazı uygulamaların ios7 ye entegre olamaması (her ne kadar burada apple'ı suçlayamayacak olsak da başta dediğim gibi yavaş yavaş yapmış olsaydı geliştiriciler de kendilerini ayarlardı)
- kilitli ekranın açılabiliyor olması (bu hata düzeltildi evet ama bazı sorunlar hala var)
- parmağınızı aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınızda çıkan menünün bazen çıkmaması.
gibi benim bildiğim sorunları olan yazılım.
bir yandan da daha özelleştirilebilir olması gerekir. aynı zamanda telefonun gücünün yazılımla orantısız olduğunu düşünüyorum.
iphone 4s
iphone 5
edit: imla
- mesaj yazarken sorunlar oluyor. tıklamalar tam yerinde olmuyor.
- daha fazla pil harcıyor.
- beyaz bir arayüz olduğundan bazı anlarda net görülemiyor sanki.
- mesaj geldiğinde kilitli ekrandan gelen mesajı sağa doğru kaydırdığınızda gelen mesaja gitmeyip son kullanılan programa gitmesi
- bazı uygulamaların ios7 ye entegre olamaması (her ne kadar burada apple'ı suçlayamayacak olsak da başta dediğim gibi yavaş yavaş yapmış olsaydı geliştiriciler de kendilerini ayarlardı)
- kilitli ekranın açılabiliyor olması (bu hata düzeltildi evet ama bazı sorunlar hala var)
- parmağınızı aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınızda çıkan menünün bazen çıkmaması.
gibi benim bildiğim sorunları olan yazılım.
bir yandan da daha özelleştirilebilir olması gerekir. aynı zamanda telefonun gücünün yazılımla orantısız olduğunu düşünüyorum.
iphone 4s
iphone 5
edit: imla
en büyük sıkıntı benim için şu. kulaklıkla müzik dinliyorum kilit ekranı ya da denetim ekranı (alttan çekilen kısayollar ekranı) kısımlarından şarkıları değiştiriyorum. mesela ileri giderken yanlışlıkla tam altındaki ses kısmına okunuyorum. istemeden sesini %60 dan 100 e çıkarıyorum. birden kulaklık kulaklarımı mahvediyor. apple ın o ses azaltıp arttırmalarını (kilit ekranı ve denetim ekranı) dokunrak değil, tutup sürükleyerek yapması lazım. yani o müzik topuna dokunup hareket ettirmek gibi.
Beyaz tondaki renk ağırlığından dolayı gece en düşük parlaklıkta bile gözü alması sorun teşkil ediyor.
bir türlü viber ya da skype'a kilit ekranIndan cevap veremediğim ios sürümü. Önce dokunmatik'le parmağı okutacaz,
açılınca da kapanIyor konuşma.
not: biri aydInlatsIn
açılınca da kapanIyor konuşma.
not: biri aydInlatsIn
7.1 Beta 2 sürümü ile hızlanmıştır.
Android 4.4 karsisinda resmen ezilen isletim sistemi.
Kesinlikle stabil degil.
Yeni gelecek olan patchlerle gorecegiz bakalim.
Kesinlikle stabil degil.
Yeni gelecek olan patchlerle gorecegiz bakalim.
ios 7.1 in 2. Betası yayınlanmış olan işletim sistemidir.
stabillik konusunda android'e oranla süper olduğunu bir kere daha göstermiştir.
uzaklardan gelen dip not: iphone 4 üzerinde çok akıcı bir şekilde çalışmadığı doğrudur ancak gelen güncellemeler ile kasma problemleri düzeltilmektedir.
uzaklardan gelen dip not: iphone 4 üzerinde çok akıcı bir şekilde çalışmadığı doğrudur ancak gelen güncellemeler ile kasma problemleri düzeltilmektedir.
Hala stabil değil. Evet.
iphone 4 kullanıcılarının geçmesi harakiri olarak adlandırılan işletim sistemi .
1 şubat 2020 itibariyle bu sürümünün altındaki telefonlarda whatsapp desteği kesilecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar