bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
iTunes'a ihtiyaç duymaksızın, telefon üzerinden güncellenebilir. jailbreak için beklemedeyiz.
bu güncelleme ile pil ömründe iyileştirmelere gidildiği iddia edilmektedir.
ipad 2 mi güncelledim ve müziğin sesi bir hayli arttı. şarj konusunu kullandıktan sonra yorumlayacağım. bi de kamerada fotoğraf çekme noktasını ekranın sağına taşımışlar, başka da bir fark göremedim.
itunes'a bağlanma ihtiyacı duymadan 5 dakikada telefon üzerinden yüklediğim güncellemedir.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
iphone 4s kullanıcılarının kaçında "sim kart takılı değil" hatası veriyor merak ettiren güncellemedir. yoksa kutup ayısı avcılarına haber vereceğim.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
iphone 3g için etkisiz elemandır. ağzına ediyim apple.
4s'lerde büyük oranda yaşanan konuşma esnasında sesin karşı tarafa gitmeme olayını bitiren güncellemedir.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
3g s e yaptigim guncelleme sonucu telefonumu kagniya cevirmis yavaslatmistir ayni zamanda karsi tarafi aradiktan sonra eger aramayi mesgule cevirirse telefonu yeniden acip kapatmaktadir. Fakat sorunun 128 kb lik kartimin surekli "sim kartiniz sms gonderiyor" dan mi yoksa ios 5.1 den mi kaynaklandigini anlayamadim ama yine de ios 5.1 ve avea ananizi emi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar