bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı9
- sözlüğün aptal kaynaması12
- bir filmde ölüyü oynamak4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok2
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- göbeksiz erkek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- herkesle iyi anlaşan insan18
- zalican4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- dünya13
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- hamas3
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- yazarların en sevdiği saatler2
- çok eski entryleri okumak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- hayatını kaybetmek4
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- mor semsiyeli yabanci5
- yugoslavya kızları4
- devşirmelik makamı14
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- king is back5
- deniz baykal7
- izmir2
iTunes'a ihtiyaç duymaksızın, telefon üzerinden güncellenebilir. jailbreak için beklemedeyiz.
bu güncelleme ile pil ömründe iyileştirmelere gidildiği iddia edilmektedir.
ipad 2 mi güncelledim ve müziğin sesi bir hayli arttı. şarj konusunu kullandıktan sonra yorumlayacağım. bi de kamerada fotoğraf çekme noktasını ekranın sağına taşımışlar, başka da bir fark göremedim.
itunes'a bağlanma ihtiyacı duymadan 5 dakikada telefon üzerinden yüklediğim güncellemedir.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
iphone 4s kullanıcılarının kaçında "sim kart takılı değil" hatası veriyor merak ettiren güncellemedir. yoksa kutup ayısı avcılarına haber vereceğim.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
iphone 3g için etkisiz elemandır. ağzına ediyim apple.
4s'lerde büyük oranda yaşanan konuşma esnasında sesin karşı tarafa gitmeme olayını bitiren güncellemedir.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
3g s e yaptigim guncelleme sonucu telefonumu kagniya cevirmis yavaslatmistir ayni zamanda karsi tarafi aradiktan sonra eger aramayi mesgule cevirirse telefonu yeniden acip kapatmaktadir. Fakat sorunun 128 kb lik kartimin surekli "sim kartiniz sms gonderiyor" dan mi yoksa ios 5.1 den mi kaynaklandigini anlayamadim ama yine de ios 5.1 ve avea ananizi emi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar