bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme5
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- sözlüte karı var mı3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- herkesle iyi anlaşan insan18
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- izmir2
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- 19 yaşında kızla yatmak15
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- king is back5
- almanya7
- paraguay4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- yugoslavya kızları4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- güney afrika5
- mor semsiyeli yabanci5
- kanada3
- pandela3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- deniz baykal7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- breko brek kara kuş2
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- volkswagen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- göte giren şemsiye4
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
iTunes'a ihtiyaç duymaksızın, telefon üzerinden güncellenebilir. jailbreak için beklemedeyiz.
bu güncelleme ile pil ömründe iyileştirmelere gidildiği iddia edilmektedir.
ipad 2 mi güncelledim ve müziğin sesi bir hayli arttı. şarj konusunu kullandıktan sonra yorumlayacağım. bi de kamerada fotoğraf çekme noktasını ekranın sağına taşımışlar, başka da bir fark göremedim.
itunes'a bağlanma ihtiyacı duymadan 5 dakikada telefon üzerinden yüklediğim güncellemedir.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
iphone 4s kullanıcılarının kaçında "sim kart takılı değil" hatası veriyor merak ettiren güncellemedir. yoksa kutup ayısı avcılarına haber vereceğim.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
iphone 3g için etkisiz elemandır. ağzına ediyim apple.
4s'lerde büyük oranda yaşanan konuşma esnasında sesin karşı tarafa gitmeme olayını bitiren güncellemedir.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
3g s e yaptigim guncelleme sonucu telefonumu kagniya cevirmis yavaslatmistir ayni zamanda karsi tarafi aradiktan sonra eger aramayi mesgule cevirirse telefonu yeniden acip kapatmaktadir. Fakat sorunun 128 kb lik kartimin surekli "sim kartiniz sms gonderiyor" dan mi yoksa ios 5.1 den mi kaynaklandigini anlayamadim ama yine de ios 5.1 ve avea ananizi emi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar