bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- venezuela6
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- demet evgar10
- kemalistler7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yanlış yapması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- alan greenspan3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- bir insanı sevmek11
- aşure2
- am okşama4
- zippo2
- dünya11
- kazım koyuncu2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- cips alırken utanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- pozantı2
- evde kaş bıyık alımı3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- panter emel2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
iTunes'a ihtiyaç duymaksızın, telefon üzerinden güncellenebilir. jailbreak için beklemedeyiz.
bu güncelleme ile pil ömründe iyileştirmelere gidildiği iddia edilmektedir.
ipad 2 mi güncelledim ve müziğin sesi bir hayli arttı. şarj konusunu kullandıktan sonra yorumlayacağım. bi de kamerada fotoğraf çekme noktasını ekranın sağına taşımışlar, başka da bir fark göremedim.
itunes'a bağlanma ihtiyacı duymadan 5 dakikada telefon üzerinden yüklediğim güncellemedir.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
benim işime yarayan en önemli yeniliği photo stream üzerindeki fotoları silebilmek oldu. zira eskiden bu fotoları silmek mümkün olmadığı için photo stream özelliğini kullanmıyordum. onun dışında siri'ye japonca desteği gelmiş, açıkçası bu özelliğin bizi pek de ilgilendirdiğini sanmıyorum.
he bir de kilit ekranı slider'ı küçülmüş, yanına bir kamera simgesi koymuşlar, sanırım direk kamera özelliğine gitmenizi sağlıyor da acaba ben mi beceremedim ya, simgeye tıklayınca bir şey olmuyor ben de. apple bu işe bir el atsın.
ayrıca facebook integrasyonu falan da başka bahara kalmış gibi gözüküyor.
şarj konusuna gelince, ahahah, şaka mı yapıyorsunuz ya, cidden bu konuda bir ilerleme, bir düzeltme olabileceğine inanan var mıydı aranızda? ahahah.. apple sen bizi güldürdün ya... sabah sabah hiç de güleceğim yoktu ahaha!
edit: foto konusunda simgeye tıklamak değil simgeyi yukarıya doğru itmek gerekiyormuş, apple'cığım yine çok şık düşünmüş.
iphone 4s kullanıcılarının kaçında "sim kart takılı değil" hatası veriyor merak ettiren güncellemedir. yoksa kutup ayısı avcılarına haber vereceğim.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
edit: 128k micro sim kart alıp takınca sorun düzeldi. Buradan aynı dertten müzdarip arkadaşlara duyurulur.
iphone 3g için etkisiz elemandır. ağzına ediyim apple.
4s'lerde büyük oranda yaşanan konuşma esnasında sesin karşı tarafa gitmeme olayını bitiren güncellemedir.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
Edit: Telefon stand-by konumundayken olan aşırı şarj tüketiminin de azaldığı söyleniyor.
3g s e yaptigim guncelleme sonucu telefonumu kagniya cevirmis yavaslatmistir ayni zamanda karsi tarafi aradiktan sonra eger aramayi mesgule cevirirse telefonu yeniden acip kapatmaktadir. Fakat sorunun 128 kb lik kartimin surekli "sim kartiniz sms gonderiyor" dan mi yoksa ios 5.1 den mi kaynaklandigini anlayamadim ama yine de ios 5.1 ve avea ananizi emi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar