bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
(bkz: wp 7)
kısaca wp.
(bkz: windows phone 8)
145 bin uygulaması vardır.
en hızlı çalışan mobil os'dir.
ios ve android yanında yetersiz bir sistemdir. Nokia, destek verdiği süre içinde tuttu gibi göründü. Sonunda, ne geliştiriciler, ne de tüketiciler kalıcı olmadığını anladı. Piyasada windows phone yüklü kaç telefon var acaba ?
Windows önce bi adam olsun gelsin sonra mobil os yapmaya kalkışsın. Sikimsonik o kadar huyu var ki. Kullanılmasının %90 sebebi oyun çıkarılmasıdır.
8 aydır kullandığım sistemdir. gayet akıcı. android kadar bok ve çöp değil.
8.1 dp gayet iyi takılma kasma aldığım günden beri hiç yaşamadım.
yeni güncelleme ile
-sd karta proğram kurulumu. ( dosyalarınıza girdiğinizde proğram dosyaları görmez, kişisel dosyalarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz )
-usb ile ekranı pc ye paylaşabilme.
-çift tıkla uyandırma.
-olay merkezi (üstten inen bar ).
-kutucukların arkasına resim koyabilme.
-4 kolandan 6 kolana kutucuk ekleme.
-müzik ve zil sesini ayrı kontrol edebilme.
-her uygulamaya özel uyarı sesi atayabilme.
-kilit ekranı dizaynını değiştirme.
-yeni kamera algoritması.
-bütünleşmiş file manager.
-data sense (data paketi takibi, veri ve paketin bitimine kaç gün kaldığını söylüyor.)
-cortana sesli asistan.
-arkaplanda çalışan uygulamaları tamamen kapaya bilme.
-görev yöneticisi.
glanse screen.
arama ve sms filtresi.
renk ayarı.
ters çevirince susma.
çocuk odası ( sadece oyun ve istenilen uygulama çalışır )
yeni adını bilmiyorum arkdaşlarınıza telefonu vericekseniz istediğiniz uygulama ve ayarlara erişim kısıtlayabilme.
yerleşik ç.dışı harita da geliştirme.
here drive navigasyon uygulamasında geliştirme.
i explolerden dosya yükleyebilme.
proğramların sd karta tam erişim yetkisi.
elinizde değişin ve gelişen bir sistemin olması değişik bir deneyeim sunuyor.
not: markete yaşınızı küçük girmeyiniz.
8.1 dp gayet iyi takılma kasma aldığım günden beri hiç yaşamadım.
yeni güncelleme ile
-sd karta proğram kurulumu. ( dosyalarınıza girdiğinizde proğram dosyaları görmez, kişisel dosyalarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz )
-usb ile ekranı pc ye paylaşabilme.
-çift tıkla uyandırma.
-olay merkezi (üstten inen bar ).
-kutucukların arkasına resim koyabilme.
-4 kolandan 6 kolana kutucuk ekleme.
-müzik ve zil sesini ayrı kontrol edebilme.
-her uygulamaya özel uyarı sesi atayabilme.
-kilit ekranı dizaynını değiştirme.
-yeni kamera algoritması.
-bütünleşmiş file manager.
-data sense (data paketi takibi, veri ve paketin bitimine kaç gün kaldığını söylüyor.)
-cortana sesli asistan.
-arkaplanda çalışan uygulamaları tamamen kapaya bilme.
-görev yöneticisi.
glanse screen.
arama ve sms filtresi.
renk ayarı.
ters çevirince susma.
çocuk odası ( sadece oyun ve istenilen uygulama çalışır )
yeni adını bilmiyorum arkdaşlarınıza telefonu vericekseniz istediğiniz uygulama ve ayarlara erişim kısıtlayabilme.
yerleşik ç.dışı harita da geliştirme.
here drive navigasyon uygulamasında geliştirme.
i explolerden dosya yükleyebilme.
proğramların sd karta tam erişim yetkisi.
elinizde değişin ve gelişen bir sistemin olması değişik bir deneyeim sunuyor.
not: markete yaşınızı küçük girmeyiniz.
en son htc'nin windows phone 8'ini kullanmıştım. allah korusun diyorum.
beklentisini verememiş telefonlar.
şirket telefonuna pdf reader yuklemeye çalıştıgımda ısrarla ebeveyn denetimi engeliyle karşılaştıran cihaz.
ios'tan buna geçmiş biri olarak söylüyorum, kesinlikle 'olmuş' işletim sistemidir. hele ki haziranda 8.1 yükseltmesi de geliyor ki tam olacak. zaten avrupada birçok ülkede windows phone satışlarının fırlamasından da anlaşılıyor bu durum.
bir kere süper akıcı, stabil. sisteme aşırı yüklenmeden diğer marka cihazlarla aynı işleri yapabiliyor. ısınmıyor, mazeret üretmiyor, her türlü çalışıyor. benim en çok hoşuma giden diğer olayıysa klavyedeki türkçe desteği. 'merak' yazıyorsun bir bakmışsın 'etme' çıkmış. 'geçmiş' yazıyorsun 'olsun', 'borçlar' gibi önerilerde bulunuyor. neredeyse qwerty klavyede yazıyormuşçasına hızlı yazabiliyorsunuz.
uygulama marketi de google'un direncinin kırılmasıyla asıl patlamayı yaşayacak bence. google şimdilik sadece search uygulamasını vermiş windows phone'a. android'e rakip olacak gibi olduğundan uygulama işini biraz ağırdan alıyor. google'ın eksikliğini yaşamıyorsunuz zaten alternatifler sayesinde.
windows phone şu durumda bile çok iyiken gelecekte olacakları düşünürken heyecanlanıyorum.
bir kere süper akıcı, stabil. sisteme aşırı yüklenmeden diğer marka cihazlarla aynı işleri yapabiliyor. ısınmıyor, mazeret üretmiyor, her türlü çalışıyor. benim en çok hoşuma giden diğer olayıysa klavyedeki türkçe desteği. 'merak' yazıyorsun bir bakmışsın 'etme' çıkmış. 'geçmiş' yazıyorsun 'olsun', 'borçlar' gibi önerilerde bulunuyor. neredeyse qwerty klavyede yazıyormuşçasına hızlı yazabiliyorsunuz.
uygulama marketi de google'un direncinin kırılmasıyla asıl patlamayı yaşayacak bence. google şimdilik sadece search uygulamasını vermiş windows phone'a. android'e rakip olacak gibi olduğundan uygulama işini biraz ağırdan alıyor. google'ın eksikliğini yaşamıyorsunuz zaten alternatifler sayesinde.
windows phone şu durumda bile çok iyiken gelecekte olacakları düşünürken heyecanlanıyorum.
Mağazası çalışmayan işletim sistemi... Dun de Whatsapp aniden yayından kaldırıldı, şu anda mağazada Whatsapp yok... indirme de yapılamıyor şu anda...
Çok kötü bir telefon, marketi desen tam bir facia. Durup dururken Whatsapp çalışmamaya başlıyor, marketten kaldırılıyor falan.
Orta ölçekli, mütevazi bir kullanıcı iseniz, temel uygulamalar bana yeter diyorsanız dahi berbat bir sistem. Android ve Ios ile mukayese dahi edilemez.
Kaçış yolları aratan telefon.
Orta ölçekli, mütevazi bir kullanıcı iseniz, temel uygulamalar bana yeter diyorsanız dahi berbat bir sistem. Android ve Ios ile mukayese dahi edilemez.
Kaçış yolları aratan telefon.
8.0 sürümü çok kötüydü, yeni güncellemeyle bence canavar oldu. her şeyden önce artık güncellemeleri sd'ye taşıyabiliyoruz. fakat whatsapp sorunu olmasaydı iyiydi.
anroid kullanıcısına fazla karışık gelen işletim sistemidir. mağaza olarak uygulamaları kısıtlı bir o kadarda diğer sistemlerin ki kadar özenilmemiştir. Fakat windows'un yaptığı atılımlarla android ve mac işletimini geçecek olduğu, söylemler arasındadır.
Gerekli uygulamalara sahip olan, şuan androidden kurtulmak için tercih edebileceğim işletim sistemi.
kullandıktan sonra androidin dandik gelmeye başladığı işletim sistemidir. eksikleri var doğrudur ancak 8.1 ile giderilecektir. eksikleri giderildiğinde artık androidin esamesi okunmaz. android ve samsung telefonlardan fazlasıyla sıkılmış vaziyetteyim. evet.
Fakirin ekmeği.
ilk zamanlarında ekran döndürme kilitinin bile olmadığı işletim sistemidir. Güncellemelerin diğer ülkeleri aşıp Türkiye'ye gelmesi günleri, haftaları hatta ayları bulabilir. Uygulama ve oyun arşivi yeni yeni gelişmekte fakat işletim sistemi iyi şeyler de barındırmaktadır. Özellikle akıcılığıyla dikkat çeker. 8.1 güncellemesi ile göze hitap etmekte diğer işletim sistemlerine fark atmıştır.
(bkz: awesome note/#24770148)
Oyun firmalarının üvey evlat muamelesi yaptığı işletim sistemidir.
(bkz: #24799979)
Windows Phone 8.1 (Cyan Güncellemesi) ile bir çok yeniliği bünyesine getirmiştir. En büyük artısı Cortana kullanıcı yardımcısıdır. Cortana Türkçe dil desteği olmadığı için Ayarlar bölümünden bölgeyi ABD, dili ise ingilizce olarak değiştirirseniz bu yardımcıya ulaşabilirsiniz. Ayrıca normal Windows 8.0 Phone'dan farkları yeni güncellemeler,uygulama çeşitliliği,Swype benzeri çizerek yazma, yeni bildirim merkezi en büyük yeniliklerindendir.
tasarımı değişmeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar