bugün
- yagmurcu ile revani yemek4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması5
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- gocu yla bilek güreşi yapmak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dut ağacı4
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- muşlettin amca4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- agresif süs köpeği2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- utanmadan şort giyen erkek7
- elimde goruntuleriniz var4
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- sofra adabı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- ismet gurbuz 202418
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- küfreden kız iticiliği8
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
(bkz: wp 7)
kısaca wp.
(bkz: windows phone 8)
145 bin uygulaması vardır.
en hızlı çalışan mobil os'dir.
ios ve android yanında yetersiz bir sistemdir. Nokia, destek verdiği süre içinde tuttu gibi göründü. Sonunda, ne geliştiriciler, ne de tüketiciler kalıcı olmadığını anladı. Piyasada windows phone yüklü kaç telefon var acaba ?
Windows önce bi adam olsun gelsin sonra mobil os yapmaya kalkışsın. Sikimsonik o kadar huyu var ki. Kullanılmasının %90 sebebi oyun çıkarılmasıdır.
8 aydır kullandığım sistemdir. gayet akıcı. android kadar bok ve çöp değil.
8.1 dp gayet iyi takılma kasma aldığım günden beri hiç yaşamadım.
yeni güncelleme ile
-sd karta proğram kurulumu. ( dosyalarınıza girdiğinizde proğram dosyaları görmez, kişisel dosyalarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz )
-usb ile ekranı pc ye paylaşabilme.
-çift tıkla uyandırma.
-olay merkezi (üstten inen bar ).
-kutucukların arkasına resim koyabilme.
-4 kolandan 6 kolana kutucuk ekleme.
-müzik ve zil sesini ayrı kontrol edebilme.
-her uygulamaya özel uyarı sesi atayabilme.
-kilit ekranı dizaynını değiştirme.
-yeni kamera algoritması.
-bütünleşmiş file manager.
-data sense (data paketi takibi, veri ve paketin bitimine kaç gün kaldığını söylüyor.)
-cortana sesli asistan.
-arkaplanda çalışan uygulamaları tamamen kapaya bilme.
-görev yöneticisi.
glanse screen.
arama ve sms filtresi.
renk ayarı.
ters çevirince susma.
çocuk odası ( sadece oyun ve istenilen uygulama çalışır )
yeni adını bilmiyorum arkdaşlarınıza telefonu vericekseniz istediğiniz uygulama ve ayarlara erişim kısıtlayabilme.
yerleşik ç.dışı harita da geliştirme.
here drive navigasyon uygulamasında geliştirme.
i explolerden dosya yükleyebilme.
proğramların sd karta tam erişim yetkisi.
elinizde değişin ve gelişen bir sistemin olması değişik bir deneyeim sunuyor.
not: markete yaşınızı küçük girmeyiniz.
8.1 dp gayet iyi takılma kasma aldığım günden beri hiç yaşamadım.
yeni güncelleme ile
-sd karta proğram kurulumu. ( dosyalarınıza girdiğinizde proğram dosyaları görmez, kişisel dosyalarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz )
-usb ile ekranı pc ye paylaşabilme.
-çift tıkla uyandırma.
-olay merkezi (üstten inen bar ).
-kutucukların arkasına resim koyabilme.
-4 kolandan 6 kolana kutucuk ekleme.
-müzik ve zil sesini ayrı kontrol edebilme.
-her uygulamaya özel uyarı sesi atayabilme.
-kilit ekranı dizaynını değiştirme.
-yeni kamera algoritması.
-bütünleşmiş file manager.
-data sense (data paketi takibi, veri ve paketin bitimine kaç gün kaldığını söylüyor.)
-cortana sesli asistan.
-arkaplanda çalışan uygulamaları tamamen kapaya bilme.
-görev yöneticisi.
glanse screen.
arama ve sms filtresi.
renk ayarı.
ters çevirince susma.
çocuk odası ( sadece oyun ve istenilen uygulama çalışır )
yeni adını bilmiyorum arkdaşlarınıza telefonu vericekseniz istediğiniz uygulama ve ayarlara erişim kısıtlayabilme.
yerleşik ç.dışı harita da geliştirme.
here drive navigasyon uygulamasında geliştirme.
i explolerden dosya yükleyebilme.
proğramların sd karta tam erişim yetkisi.
elinizde değişin ve gelişen bir sistemin olması değişik bir deneyeim sunuyor.
not: markete yaşınızı küçük girmeyiniz.
en son htc'nin windows phone 8'ini kullanmıştım. allah korusun diyorum.
beklentisini verememiş telefonlar.
şirket telefonuna pdf reader yuklemeye çalıştıgımda ısrarla ebeveyn denetimi engeliyle karşılaştıran cihaz.
ios'tan buna geçmiş biri olarak söylüyorum, kesinlikle 'olmuş' işletim sistemidir. hele ki haziranda 8.1 yükseltmesi de geliyor ki tam olacak. zaten avrupada birçok ülkede windows phone satışlarının fırlamasından da anlaşılıyor bu durum.
bir kere süper akıcı, stabil. sisteme aşırı yüklenmeden diğer marka cihazlarla aynı işleri yapabiliyor. ısınmıyor, mazeret üretmiyor, her türlü çalışıyor. benim en çok hoşuma giden diğer olayıysa klavyedeki türkçe desteği. 'merak' yazıyorsun bir bakmışsın 'etme' çıkmış. 'geçmiş' yazıyorsun 'olsun', 'borçlar' gibi önerilerde bulunuyor. neredeyse qwerty klavyede yazıyormuşçasına hızlı yazabiliyorsunuz.
uygulama marketi de google'un direncinin kırılmasıyla asıl patlamayı yaşayacak bence. google şimdilik sadece search uygulamasını vermiş windows phone'a. android'e rakip olacak gibi olduğundan uygulama işini biraz ağırdan alıyor. google'ın eksikliğini yaşamıyorsunuz zaten alternatifler sayesinde.
windows phone şu durumda bile çok iyiken gelecekte olacakları düşünürken heyecanlanıyorum.
bir kere süper akıcı, stabil. sisteme aşırı yüklenmeden diğer marka cihazlarla aynı işleri yapabiliyor. ısınmıyor, mazeret üretmiyor, her türlü çalışıyor. benim en çok hoşuma giden diğer olayıysa klavyedeki türkçe desteği. 'merak' yazıyorsun bir bakmışsın 'etme' çıkmış. 'geçmiş' yazıyorsun 'olsun', 'borçlar' gibi önerilerde bulunuyor. neredeyse qwerty klavyede yazıyormuşçasına hızlı yazabiliyorsunuz.
uygulama marketi de google'un direncinin kırılmasıyla asıl patlamayı yaşayacak bence. google şimdilik sadece search uygulamasını vermiş windows phone'a. android'e rakip olacak gibi olduğundan uygulama işini biraz ağırdan alıyor. google'ın eksikliğini yaşamıyorsunuz zaten alternatifler sayesinde.
windows phone şu durumda bile çok iyiken gelecekte olacakları düşünürken heyecanlanıyorum.
Mağazası çalışmayan işletim sistemi... Dun de Whatsapp aniden yayından kaldırıldı, şu anda mağazada Whatsapp yok... indirme de yapılamıyor şu anda...
Çok kötü bir telefon, marketi desen tam bir facia. Durup dururken Whatsapp çalışmamaya başlıyor, marketten kaldırılıyor falan.
Orta ölçekli, mütevazi bir kullanıcı iseniz, temel uygulamalar bana yeter diyorsanız dahi berbat bir sistem. Android ve Ios ile mukayese dahi edilemez.
Kaçış yolları aratan telefon.
Orta ölçekli, mütevazi bir kullanıcı iseniz, temel uygulamalar bana yeter diyorsanız dahi berbat bir sistem. Android ve Ios ile mukayese dahi edilemez.
Kaçış yolları aratan telefon.
8.0 sürümü çok kötüydü, yeni güncellemeyle bence canavar oldu. her şeyden önce artık güncellemeleri sd'ye taşıyabiliyoruz. fakat whatsapp sorunu olmasaydı iyiydi.
anroid kullanıcısına fazla karışık gelen işletim sistemidir. mağaza olarak uygulamaları kısıtlı bir o kadarda diğer sistemlerin ki kadar özenilmemiştir. Fakat windows'un yaptığı atılımlarla android ve mac işletimini geçecek olduğu, söylemler arasındadır.
Gerekli uygulamalara sahip olan, şuan androidden kurtulmak için tercih edebileceğim işletim sistemi.
kullandıktan sonra androidin dandik gelmeye başladığı işletim sistemidir. eksikleri var doğrudur ancak 8.1 ile giderilecektir. eksikleri giderildiğinde artık androidin esamesi okunmaz. android ve samsung telefonlardan fazlasıyla sıkılmış vaziyetteyim. evet.
Fakirin ekmeği.
ilk zamanlarında ekran döndürme kilitinin bile olmadığı işletim sistemidir. Güncellemelerin diğer ülkeleri aşıp Türkiye'ye gelmesi günleri, haftaları hatta ayları bulabilir. Uygulama ve oyun arşivi yeni yeni gelişmekte fakat işletim sistemi iyi şeyler de barındırmaktadır. Özellikle akıcılığıyla dikkat çeker. 8.1 güncellemesi ile göze hitap etmekte diğer işletim sistemlerine fark atmıştır.
(bkz: awesome note/#24770148)
Oyun firmalarının üvey evlat muamelesi yaptığı işletim sistemidir.
(bkz: #24799979)
Windows Phone 8.1 (Cyan Güncellemesi) ile bir çok yeniliği bünyesine getirmiştir. En büyük artısı Cortana kullanıcı yardımcısıdır. Cortana Türkçe dil desteği olmadığı için Ayarlar bölümünden bölgeyi ABD, dili ise ingilizce olarak değiştirirseniz bu yardımcıya ulaşabilirsiniz. Ayrıca normal Windows 8.0 Phone'dan farkları yeni güncellemeler,uygulama çeşitliliği,Swype benzeri çizerek yazma, yeni bildirim merkezi en büyük yeniliklerindendir.
tasarımı değişmeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar