bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yürüyüş partisi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- gocu abi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- günün sözü2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- oyuncu2
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- beyaz otomobil satın almak10
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupası16
- mısır4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- yeni zelanda3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
(bkz: wp 7)
kısaca wp.
(bkz: windows phone 8)
145 bin uygulaması vardır.
en hızlı çalışan mobil os'dir.
ios ve android yanında yetersiz bir sistemdir. Nokia, destek verdiği süre içinde tuttu gibi göründü. Sonunda, ne geliştiriciler, ne de tüketiciler kalıcı olmadığını anladı. Piyasada windows phone yüklü kaç telefon var acaba ?
Windows önce bi adam olsun gelsin sonra mobil os yapmaya kalkışsın. Sikimsonik o kadar huyu var ki. Kullanılmasının %90 sebebi oyun çıkarılmasıdır.
8 aydır kullandığım sistemdir. gayet akıcı. android kadar bok ve çöp değil.
8.1 dp gayet iyi takılma kasma aldığım günden beri hiç yaşamadım.
yeni güncelleme ile
-sd karta proğram kurulumu. ( dosyalarınıza girdiğinizde proğram dosyaları görmez, kişisel dosyalarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz )
-usb ile ekranı pc ye paylaşabilme.
-çift tıkla uyandırma.
-olay merkezi (üstten inen bar ).
-kutucukların arkasına resim koyabilme.
-4 kolandan 6 kolana kutucuk ekleme.
-müzik ve zil sesini ayrı kontrol edebilme.
-her uygulamaya özel uyarı sesi atayabilme.
-kilit ekranı dizaynını değiştirme.
-yeni kamera algoritması.
-bütünleşmiş file manager.
-data sense (data paketi takibi, veri ve paketin bitimine kaç gün kaldığını söylüyor.)
-cortana sesli asistan.
-arkaplanda çalışan uygulamaları tamamen kapaya bilme.
-görev yöneticisi.
glanse screen.
arama ve sms filtresi.
renk ayarı.
ters çevirince susma.
çocuk odası ( sadece oyun ve istenilen uygulama çalışır )
yeni adını bilmiyorum arkdaşlarınıza telefonu vericekseniz istediğiniz uygulama ve ayarlara erişim kısıtlayabilme.
yerleşik ç.dışı harita da geliştirme.
here drive navigasyon uygulamasında geliştirme.
i explolerden dosya yükleyebilme.
proğramların sd karta tam erişim yetkisi.
elinizde değişin ve gelişen bir sistemin olması değişik bir deneyeim sunuyor.
not: markete yaşınızı küçük girmeyiniz.
8.1 dp gayet iyi takılma kasma aldığım günden beri hiç yaşamadım.
yeni güncelleme ile
-sd karta proğram kurulumu. ( dosyalarınıza girdiğinizde proğram dosyaları görmez, kişisel dosyalarınızı rahatlıkla bulabilirsiniz )
-usb ile ekranı pc ye paylaşabilme.
-çift tıkla uyandırma.
-olay merkezi (üstten inen bar ).
-kutucukların arkasına resim koyabilme.
-4 kolandan 6 kolana kutucuk ekleme.
-müzik ve zil sesini ayrı kontrol edebilme.
-her uygulamaya özel uyarı sesi atayabilme.
-kilit ekranı dizaynını değiştirme.
-yeni kamera algoritması.
-bütünleşmiş file manager.
-data sense (data paketi takibi, veri ve paketin bitimine kaç gün kaldığını söylüyor.)
-cortana sesli asistan.
-arkaplanda çalışan uygulamaları tamamen kapaya bilme.
-görev yöneticisi.
glanse screen.
arama ve sms filtresi.
renk ayarı.
ters çevirince susma.
çocuk odası ( sadece oyun ve istenilen uygulama çalışır )
yeni adını bilmiyorum arkdaşlarınıza telefonu vericekseniz istediğiniz uygulama ve ayarlara erişim kısıtlayabilme.
yerleşik ç.dışı harita da geliştirme.
here drive navigasyon uygulamasında geliştirme.
i explolerden dosya yükleyebilme.
proğramların sd karta tam erişim yetkisi.
elinizde değişin ve gelişen bir sistemin olması değişik bir deneyeim sunuyor.
not: markete yaşınızı küçük girmeyiniz.
en son htc'nin windows phone 8'ini kullanmıştım. allah korusun diyorum.
beklentisini verememiş telefonlar.
şirket telefonuna pdf reader yuklemeye çalıştıgımda ısrarla ebeveyn denetimi engeliyle karşılaştıran cihaz.
ios'tan buna geçmiş biri olarak söylüyorum, kesinlikle 'olmuş' işletim sistemidir. hele ki haziranda 8.1 yükseltmesi de geliyor ki tam olacak. zaten avrupada birçok ülkede windows phone satışlarının fırlamasından da anlaşılıyor bu durum.
bir kere süper akıcı, stabil. sisteme aşırı yüklenmeden diğer marka cihazlarla aynı işleri yapabiliyor. ısınmıyor, mazeret üretmiyor, her türlü çalışıyor. benim en çok hoşuma giden diğer olayıysa klavyedeki türkçe desteği. 'merak' yazıyorsun bir bakmışsın 'etme' çıkmış. 'geçmiş' yazıyorsun 'olsun', 'borçlar' gibi önerilerde bulunuyor. neredeyse qwerty klavyede yazıyormuşçasına hızlı yazabiliyorsunuz.
uygulama marketi de google'un direncinin kırılmasıyla asıl patlamayı yaşayacak bence. google şimdilik sadece search uygulamasını vermiş windows phone'a. android'e rakip olacak gibi olduğundan uygulama işini biraz ağırdan alıyor. google'ın eksikliğini yaşamıyorsunuz zaten alternatifler sayesinde.
windows phone şu durumda bile çok iyiken gelecekte olacakları düşünürken heyecanlanıyorum.
bir kere süper akıcı, stabil. sisteme aşırı yüklenmeden diğer marka cihazlarla aynı işleri yapabiliyor. ısınmıyor, mazeret üretmiyor, her türlü çalışıyor. benim en çok hoşuma giden diğer olayıysa klavyedeki türkçe desteği. 'merak' yazıyorsun bir bakmışsın 'etme' çıkmış. 'geçmiş' yazıyorsun 'olsun', 'borçlar' gibi önerilerde bulunuyor. neredeyse qwerty klavyede yazıyormuşçasına hızlı yazabiliyorsunuz.
uygulama marketi de google'un direncinin kırılmasıyla asıl patlamayı yaşayacak bence. google şimdilik sadece search uygulamasını vermiş windows phone'a. android'e rakip olacak gibi olduğundan uygulama işini biraz ağırdan alıyor. google'ın eksikliğini yaşamıyorsunuz zaten alternatifler sayesinde.
windows phone şu durumda bile çok iyiken gelecekte olacakları düşünürken heyecanlanıyorum.
Mağazası çalışmayan işletim sistemi... Dun de Whatsapp aniden yayından kaldırıldı, şu anda mağazada Whatsapp yok... indirme de yapılamıyor şu anda...
Çok kötü bir telefon, marketi desen tam bir facia. Durup dururken Whatsapp çalışmamaya başlıyor, marketten kaldırılıyor falan.
Orta ölçekli, mütevazi bir kullanıcı iseniz, temel uygulamalar bana yeter diyorsanız dahi berbat bir sistem. Android ve Ios ile mukayese dahi edilemez.
Kaçış yolları aratan telefon.
Orta ölçekli, mütevazi bir kullanıcı iseniz, temel uygulamalar bana yeter diyorsanız dahi berbat bir sistem. Android ve Ios ile mukayese dahi edilemez.
Kaçış yolları aratan telefon.
8.0 sürümü çok kötüydü, yeni güncellemeyle bence canavar oldu. her şeyden önce artık güncellemeleri sd'ye taşıyabiliyoruz. fakat whatsapp sorunu olmasaydı iyiydi.
anroid kullanıcısına fazla karışık gelen işletim sistemidir. mağaza olarak uygulamaları kısıtlı bir o kadarda diğer sistemlerin ki kadar özenilmemiştir. Fakat windows'un yaptığı atılımlarla android ve mac işletimini geçecek olduğu, söylemler arasındadır.
Gerekli uygulamalara sahip olan, şuan androidden kurtulmak için tercih edebileceğim işletim sistemi.
kullandıktan sonra androidin dandik gelmeye başladığı işletim sistemidir. eksikleri var doğrudur ancak 8.1 ile giderilecektir. eksikleri giderildiğinde artık androidin esamesi okunmaz. android ve samsung telefonlardan fazlasıyla sıkılmış vaziyetteyim. evet.
Fakirin ekmeği.
ilk zamanlarında ekran döndürme kilitinin bile olmadığı işletim sistemidir. Güncellemelerin diğer ülkeleri aşıp Türkiye'ye gelmesi günleri, haftaları hatta ayları bulabilir. Uygulama ve oyun arşivi yeni yeni gelişmekte fakat işletim sistemi iyi şeyler de barındırmaktadır. Özellikle akıcılığıyla dikkat çeker. 8.1 güncellemesi ile göze hitap etmekte diğer işletim sistemlerine fark atmıştır.
(bkz: awesome note/#24770148)
Oyun firmalarının üvey evlat muamelesi yaptığı işletim sistemidir.
(bkz: #24799979)
Windows Phone 8.1 (Cyan Güncellemesi) ile bir çok yeniliği bünyesine getirmiştir. En büyük artısı Cortana kullanıcı yardımcısıdır. Cortana Türkçe dil desteği olmadığı için Ayarlar bölümünden bölgeyi ABD, dili ise ingilizce olarak değiştirirseniz bu yardımcıya ulaşabilirsiniz. Ayrıca normal Windows 8.0 Phone'dan farkları yeni güncellemeler,uygulama çeşitliliği,Swype benzeri çizerek yazma, yeni bildirim merkezi en büyük yeniliklerindendir.
tasarımı değişmeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar