bugün
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- hoşgeldin pazartesi6
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- karaağaç ev fiyatları2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı4
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- ai analiz2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- morkstar2
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- sözlük kadınları5
iki senedir deliler gibi yapmak istediğimdir. lakin bir türlü kısmet olmadı. kısmetse "bu yaz kesin yapıyorum!" ama.
öyle klişe rotalardan ziyade, Budapeşte, Lubyana, Prag, Varşova, Vilnius, Riga, Tallinn rotasını takip etmeyi deliler gibi arzuladığım aktivite.
http://i.hizliresim.com/n5p2NV.jpg
Gerçi bu rotada son üç şehir olan Vilnius, Riga ve Tallinn'de trenlerin halet-i ruhiyesi nasıldır, bilmiyorum. işin o kısmını pek araştırmadım. kaldı ki yanılmıyorsam interrail bileti bu üç şehri kapsamıyor. o yüzden bu üçlüyü otobüsle geçmek mantıklı olabilir gibi.
böyle bir durumda da 10 güne 5 flexi biletini almak daha mantıklı olacaktır. böylece ciddi bir para da cebimde kalacaktır diye düşünüyorum.
Budapeşte'de hunharca gezip, Lubyana ve Innsbruck'da geziyi rölantiye alıp, Prag'da tam enerjiyle yoluma devam etmek istediğim için bu iki şirin şehri rotaya ekledim. ayrıca da zaten baya merak ediyorum bu ikiliyi.
onun dışında, uçak bileti dahil 3000 tl gibi bir paranın bu rota için yeterli olacağına inanıyorum.*
öyle klişe rotalardan ziyade, Budapeşte, Lubyana, Prag, Varşova, Vilnius, Riga, Tallinn rotasını takip etmeyi deliler gibi arzuladığım aktivite.
http://i.hizliresim.com/n5p2NV.jpg
Gerçi bu rotada son üç şehir olan Vilnius, Riga ve Tallinn'de trenlerin halet-i ruhiyesi nasıldır, bilmiyorum. işin o kısmını pek araştırmadım. kaldı ki yanılmıyorsam interrail bileti bu üç şehri kapsamıyor. o yüzden bu üçlüyü otobüsle geçmek mantıklı olabilir gibi.
böyle bir durumda da 10 güne 5 flexi biletini almak daha mantıklı olacaktır. böylece ciddi bir para da cebimde kalacaktır diye düşünüyorum.
Budapeşte'de hunharca gezip, Lubyana ve Innsbruck'da geziyi rölantiye alıp, Prag'da tam enerjiyle yoluma devam etmek istediğim için bu iki şirin şehri rotaya ekledim. ayrıca da zaten baya merak ediyorum bu ikiliyi.
onun dışında, uçak bileti dahil 3000 tl gibi bir paranın bu rota için yeterli olacağına inanıyorum.*
Harika bir fırsat yaratan demiryolu uygulaması.
Suserlardan yardım bekliyorum vize işlemleri hakkında.
Suserlardan yardım bekliyorum vize işlemleri hakkında.
Kışın yapılması mümkün değildir.
yine her zamanki gibi sadece zenginlerin yapabileceği bir aktivite. yok avrupa'yı gezmenin ucuz yoluymuş da, yok sokakta yatılıp, banklarda, tren raylarında uyuluyormuş da, günde 2 zeytin tanesi yiyip tüm paris'i dolaşılabiliyormuş da falan filan. iyi hoş da bende hem daha pasaportu çıkaracak para yok hem de sadece peynir ekmek yiyeceksem paris'te gezmemin ne gibi bir anlamı var? amk aç isem paris bana şırnak olur. eğlence anlayışınızı ziiikkiiiyyim. marjinal olayım diye götte şemsiye açmanın bir anlamı yok. oturun otturduğunuz yerde adam gibi derslerinizi çalışın. interrail yapan kızlara da şunu sormak istiyorum; sizin ananıza bacınıza aynı şeyi yapsalar hoşunuza gider mi? teşekkür ederim. öptüm kıps.
fakir insanlarin rezil olacagi aktivite. tren garlarinda falan uyurum, idare ederim demeyin. mahvolursunuz sonra.
bu olayı kim yada kimler düşünüp faaliyete geçirdiyse kendilerine teşekkürü borç bilirim.
Geçen bir arkadaşımla denk geldiğimiz ve araştırmakta olduğumuz olay. Baktığımızda fiyatlar uygun geldi fakat bunun içerisinde tabii ki kendi harcamalarımız yok.Peki gittiğimizde ülkelerde pahalıya kaçmadan orta gelirli bir ailenin çocuğu olarak en az kaç lira harcayarak geri dönebilirim mesaj atabilirseniz sevinirim.
Yapmayı istediğimiz bir türlü götümüzün yemediği etkinlik.
Yola çıkmadan önce iyi bir ön hazırlık isteyen seyahat türü.
konuyla ilgili detaylı öneriler içeren bir yazı dizisine şuradan ulaşabilirsiniz:
http://aylaklemur.blogspo...bel/avrupa%20notlar%C4%B1
konuyla ilgili detaylı öneriler içeren bir yazı dizisine şuradan ulaşabilirsiniz:
http://aylaklemur.blogspo...bel/avrupa%20notlar%C4%B1
gerçekleştirilmesi en kolay olan hayallerden biridir.
üşenmemeniz gerçekleştirmek için yeterlidir. Lakin ben deniz bunu gerçekleştirememişimdir.
üşenmemeniz gerçekleştirmek için yeterlidir. Lakin ben deniz bunu gerçekleştirememişimdir.
geçn iken yapılması gereken en önemli gezi yoludur. kesin yapılmalıdır. yapmamış olmaya pişman olunur. yapanların yanında ezik hissedilir. ilk, orta, lise, üniversite, interrail, master, doktora diye ilerlemesi gerekir hatta insanın, öyle birşey yani.
gitmek için çok çaba sarfettiğim,gittiğim zaman çok acı çektiğim,türlü zorluklara yokluklara göğüs gerdiğim,karşılığında bir ömre yetecek kadar anı ve tecrübe ile geri döndüğüm,her yiğidin harcı olmayan,ama hayatta bir kere de olsa yapılması gereken aşmış aktivite.
buyrun bu da rotamızdı.
görsel
buyrun bu da rotamızdı.
görsel
Facebookta interrail türkiye adıyla çok güzel bir oluşuma vesile olan seyahat.
Tek başıma gerçekleştirdiğim , iyi ki de tek gitmişim ve iyiki böyle bir tecrübe edinmişim dediğim gezidir. Work and travel için cesaret vermiştir( tabi para biriktirebilirsem seneye kadar ).
Güzeldir, gidiniz , kimseyi takmayınız tek gidiniz. Orada milyon insanla tanışıyorsunuz zaten; yakışıklı gençler , güzel kızları da unutmayalım tabi . Güzel bir gençlik macerası oluyor ve tek çıkıyorsanız büyük bir deneyim ve özgüven kaynağı .
Tek gideceğim dediğimde insanlar biryerleriyle gülüyordu ya da inanmıyordu . Biz dört erkek gittik yine de hırsızlığa uğradık sen tek kız nelere uğrarsın bilemiyoruz hahaıjauau tarzı cesaretlendirmelere rağmen tek başıma çok da eğlenerek tamamladım. Mutluyuz gururluyuz , herkese tavsiye ediyoruz . istiyorsanız kimseyi dinlemeyin ve gidin .
Not: Eğer varsa vize dışındaki tüm sorularınızı sorabilirsiniz.
Güzeldir, gidiniz , kimseyi takmayınız tek gidiniz. Orada milyon insanla tanışıyorsunuz zaten; yakışıklı gençler , güzel kızları da unutmayalım tabi . Güzel bir gençlik macerası oluyor ve tek çıkıyorsanız büyük bir deneyim ve özgüven kaynağı .
Tek gideceğim dediğimde insanlar biryerleriyle gülüyordu ya da inanmıyordu . Biz dört erkek gittik yine de hırsızlığa uğradık sen tek kız nelere uğrarsın bilemiyoruz hahaıjauau tarzı cesaretlendirmelere rağmen tek başıma çok da eğlenerek tamamladım. Mutluyuz gururluyuz , herkese tavsiye ediyoruz . istiyorsanız kimseyi dinlemeyin ve gidin .
Not: Eğer varsa vize dışındaki tüm sorularınızı sorabilirsiniz.
bir yıl önce yaptığım ve 600euro gibi bir parayla 5 ülke gezdiğim güzel bir fırsat.
8 eylülde yapacak olduğum interraila yoldaş aradığım etkinlik: *
gidebilirsem ya bu sene eylül ayında gidebileceğim veya bir daha ömrü hayatımda hiç gidemeyeceğim gezidir.
sonrasında işti, çalışma hayatıydı derken 1 aylık gibi bir tatilim varsa onu da interrail'e ayıramayacağım için bu sene son şansım. interrail yaptık yaptık, yapamadık bir daha indirim şansını da yakalayamıyoruz zaten.
hazır autumn indirimi varken ve havalar da biraz daha normal seviyelere inecekken eylülde yapmak lazım. ancak gelgörki arkadaşlar uyuz. ordan oraya gitmeye üşenen adam interrail mi yapabilir allahını seversen. hay ben böyle işin içine... onların yüzünden avrupa gezisinden de olacağız. kafa dengi adam olmadan interrail çekilmez. ancak yine de canım gitmek istiyor. kafama tak ederse tek başıma bile gidebilirim. hele interrail yapmış bir yazar arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim. bilhassa maliyeti hakkında. kaça patlayacağını da önceden bilmek gerek.
sonrasında işti, çalışma hayatıydı derken 1 aylık gibi bir tatilim varsa onu da interrail'e ayıramayacağım için bu sene son şansım. interrail yaptık yaptık, yapamadık bir daha indirim şansını da yakalayamıyoruz zaten.
hazır autumn indirimi varken ve havalar da biraz daha normal seviyelere inecekken eylülde yapmak lazım. ancak gelgörki arkadaşlar uyuz. ordan oraya gitmeye üşenen adam interrail mi yapabilir allahını seversen. hay ben böyle işin içine... onların yüzünden avrupa gezisinden de olacağız. kafa dengi adam olmadan interrail çekilmez. ancak yine de canım gitmek istiyor. kafama tak ederse tek başıma bile gidebilirim. hele interrail yapmış bir yazar arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim. bilhassa maliyeti hakkında. kaça patlayacağını da önceden bilmek gerek.
şu an türkiye içinde akdenizrail de grupca tatil yapıyorlar. ben gidemedim ama arkadaşlarım orda gayet keyifli geçiyormuş. bestami köse diye biri var o çok bilgili bu konuda. facebook üzerinden ona ulaşmanızı tavsiye ederim. avrupa turu düşünenlere wifi noktaları ve garlar hakkında bilgi verebilirim. mesaj atsınlar. bol şans şimdiden.
yakın zamanda çıkacağımdan dolayı, tecrübeli yazar arkadaşlardan önemli gördükleri konularda ipuçları ya da tavsiyeler beklediğim gezidir.
Kendi fiyatı yıllardır yakın ev aslında ucuz olsa da, Türkiye'deki Euro kuru sebebiyle artık 'pahalı' bir iş olduğunu söylemek mümkün. Değer mi? Değer o ayrı.
Türkiye'nin en yeni, kocaman interrail rehberi de şurada: http://www.kesfetsene.com/interrail
Türkiye'nin en yeni, kocaman interrail rehberi de şurada: http://www.kesfetsene.com/interrail
3 kişilik bi grupla Barcelona-Paris-Amsterdam-Prag-Roma güzergahıyla 1 ay sonra yapacağımız gezidir.
Daha önceden bu yerlerde bulunmuş ve öğrencinin halinden anlayarak konaklama-ulaşım ya da yeme-içme ile ilgili öneri verebilecek birileri varsa çok memnun olurum.
Sonuçta yaş tahtaya basmamak lazım gavur ellerde.
Daha önceden bu yerlerde bulunmuş ve öğrencinin halinden anlayarak konaklama-ulaşım ya da yeme-içme ile ilgili öneri verebilecek birileri varsa çok memnun olurum.
Sonuçta yaş tahtaya basmamak lazım gavur ellerde.
yerinde duramayan, yeni insanlar tanımayı ve hatır taşımayı seven, gezide konfor aramayan, dayanıklılığına güvenen ve "uzaklara gidicem ben ya alıp başımı" diyip duran insaların hep aklının bir köşesinde gerçekleştirilmeyi bekleyen bir kaçış.
evet bende de yeri var. yeterli parayı elde edip arkadaşımı da seçtim mi..niye olmasın?
evet bende de yeri var. yeterli parayı elde edip arkadaşımı da seçtim mi..niye olmasın?
sürünmenin entel dantel hali.
Yavşaklarin yaptığı eylem. Çükleri belirler rotayı.
Cogu universite ogrencisinin hayal ini susler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar