bugün
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- cuckold erkek3
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- pornoyu bırakmak5
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
Yaklaşık 1-1,5 yıl sonra çıkması beklenen tarayıcıdır.
windows 8.1 ile geleceği söylenen tarayıcı.
windows 8.1 güncellemesi ile gelen hızlı olduğunu tahmin ettiğim tarayıcı.
az önce yükleyip kullanımına başladığım internet explorer sürümü.
ortada kesin bir hızlanma ya da değişim görecek kadar uzun süre kullanmadım ama del, ctrl a falan çalışmıyor. bu sorun uludağ sözlük'le de sınırlı değil, facebook'ta falan da geçerli.
ekleme: alet hepten kayışı koparttı. facebook paylaşımlarına yorum yaptırmıyor. kararlı sürüme dek 10'a dönmek farz oldu.
ortada kesin bir hızlanma ya da değişim görecek kadar uzun süre kullanmadım ama del, ctrl a falan çalışmıyor. bu sorun uludağ sözlük'le de sınırlı değil, facebook'ta falan da geçerli.
ekleme: alet hepten kayışı koparttı. facebook paylaşımlarına yorum yaptırmıyor. kararlı sürüme dek 10'a dönmek farz oldu.
Dünyanın en çok kullanılan tarayıcısıymış.
Hadi sıkıyorsa windows cd si ile birlikte pc ye otomatik kurmada bak bakalım dünyanın en çok kullanılan tarayıcısı hangisiymiş.
Hadi sıkıyorsa windows cd si ile birlikte pc ye otomatik kurmada bak bakalım dünyanın en çok kullanılan tarayıcısı hangisiymiş.
aslında gayet iyi olan browser. baya toparlanmış. geliştirici arabirimi ise gayet iyi, diğer browserlarda olmayan çok iyi özellikler eklenmiş. geliştirici arabiriminin mucidi zaten firebug adlı bir firefox eklentisi idi. firebug benzeri bişey olmuş. chrome yanında hala bi tereddüt oluşturuyor kullanırken ama kesinlikle chrome yanında ikinci browser olarak kullanılabilir.
w8.1 ile chrome'dan ilerde gördüğüm tarayıcı efenim. chrome'da şu anda uludağ sözlük ile youtube aynı anda yürümüyor bile.
ilk defa Microsoft beni şaşırttı. şu an buna piyasadaki en hızlı ve en iyi tarayıcı deniyordu bizzat kurarak şahit oldum ki doğru. teneke chrome dan sonra çelik gibi hissettirdi amk.. olmuş bu program.
bir gün biri çıkıp da explorer ın bu seviyeye geleceğini söylese yüzüne gülerdim. ama şimdi bir şaşkınlık, bir deli gülümseme içindeyim. bu nasıl bir tarayıcı olmuş böyle. tıkladığın an ekranda belirmesi chrome dan çok daha iyi. internetteki akıcılık da ise chrome ve mozilla dan hiçbir eksiği yok. tasarım desen ikisinden de hoş. chrome un tasarımı zaten bok gibiydi onu saymazsak firefox dan daha güzel olmuş.
internet explorer'ın birinci tarayıcım olacağını aklımın ucundan geçirmezken en birinci tarayıcı olmaya hak kazanmıştır. chrome'dan daha hızlı ve kullanışlı bir sürümüdür.
Windows Phone 8.1 işletimli telefonlarda fırtına estiren süper hızlı internet tarayıcısı. *
hiç aklıma gelmezdi ama oldu. kendisini yaklaşık bir aydır varsayılan tarayıcım olarak kullanıyorum ve çok güzel bir birlikteliğimiz var. Windows 7 işletim sistemi ve 1.10 Ghz gibi komik işlemciyle harikalar yaratıyor daha ne olsun.
Tartışmasız en hızlı, en stabil, en az batarya yiyen tarayıcıdır.
Chrome ve Firefox'un eklentileri olmasa direkt silip atacağım.
Ama mal microsoft 40 yılın başı doğru dürüst yaptığı tek tarayıcının üstüne edge diye bir rezil tarayıcı çıkararak gene kendinden nefret ettirmeyi başarmıştır.
Chrome ve Firefox'un eklentileri olmasa direkt silip atacağım.
Ama mal microsoft 40 yılın başı doğru dürüst yaptığı tek tarayıcının üstüne edge diye bir rezil tarayıcı çıkararak gene kendinden nefret ettirmeyi başarmıştır.
şükürler olsun ya, çocuğuma kavuşmuş gibi sevindim, ulan format attım mozillaya mahkum kaldım kaç gün.
ızdırap gibi ya, meğer ne çok seviyor muşum şerefsizi.
ızdırap gibi ya, meğer ne çok seviyor muşum şerefsizi.
google chrome'dan daha iyi olan tarayıcı. format sonrası bunu kullanmaya başladım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar