bugün

sürükleyici olan bazı strateji oyunlarına nazaran daha görsel efektleri ile donatılmış fakat forum sıkıntısı çeken oyundur. zevklidir.
gameforge'un yaptığı en iyi oyundur. ufak birkaç eksiği olsa da genel anlamda çok zevklidir.
strateji oyunu akıl ve gerektiren yüksek kalitede bir oyun.
lambda dünyasında ilk 30da hesabımın bulunduğu lakin bırakmak isteyip bırakamadığım oyun.
yeni versiyonunun test serverı henüz dün (4.9.2009) açılmış olan ve yeni özellikleriyle iyiden iyiye bağımlılığı artıracak olan oyun.
tanrıral çevrim içi strateji oyunu-imiş. sağ farme'in yalancısıyım.

edit: bir anlık gaflet ve delalet.
ikariam Oynadıkta Ne OLdu !!!Ne mi oldu

-okul yalan oldu,

-hanım kapıdan kovdu,

-Kızmanın haklı gururunu, yaşayan bir baba,

-ilgisizlikten kaybolan real dostluklar,

-ilgisizlikten dolayı terkeden sevgili,

-köyüne tüküreyim, git iş bul diyen anne-baba,

-dalga geçen abla-abi,

-beddua eden baba,

-acıyarak bakan kankalar tayfası..dostlar,

-Oturmaktan kabartma tozu fazla kaçmış kek gibi bir göbek,

-Pc'nin önünde dolup boşalmaktan kararmış eski küllükler

-Yıktığım ve saldırdığım adamlardan ögrendiğim bir küfür arşivi,

-Msn listemde adını bile hatırlamadığım 100 lerce kişi,

-Gece rüyalarimda, phalanaxlar, buharlı şahmerdan görmem cabası,

-Hayattan beklentim; niye büyük garnizonum yok,

-1.ciliğe yerleşince madalyayı, eve mi? okula mı? yollarlar sizce,

-Gözlerim boş boş bakıyor, dikkat problem im var, üstüm, başım ve
oda sigara kokuyor, Tv kendi kendine çalışıyor, hangi kanal açık
bilmiyorum, galiba doktora gitme zamanı geldi.
en kapsamlı browser oyunu.
zamanında smyrnai yle savaşmışlığım vardır *
şu an sadece pi server'ında oynadığım oyun.
Janus burda ne işin var olum dediğim konudur.

Tüh ulan janus burda damı rahat yok len dediğim konudur.

Janus'a sözlükten planix yollamak istediğim konudur.
yeni versiyonuna dota daki nc benzeri barbar köyleri eklenmiş, güzel olmuş oyundur.
"rho" dünyasına dün dahil olduğum güzel oyun.
theta dünyasında bulunduğum sabırlı olmayı gerektiren oyun.
çok ilginç bir dünya için;

(bkz: rho)
sevmediğiniz kişilere çok güzel bir şeymiş gibi anlatın, hayatı kaysın.
gamma sunucusunda zamanında oynadığım zevkli ama bağımlılık yaratan oyun.torpil işleri vardı bende bıraktım oyunu.
iyi oyun, güzel oyunda, yaa arkadaş bu oyunu öyle sığırlar oynuyor ki insanı çileden çıkarıyorlar. ben günde en fazla 2-3 saat bakabiliyorum oyuna ama adamlar 24 saat oynuyor *. 1 gün içinde en fazla 5 kere saldırma diye bir kural var*, adam 5'er saat aralıklar la saldırıp duruyor, maden ürettikce saldırıp alıyor tüm madenimi. maden kaçırmıyım diye bir de liman kuşatıyo, ordu yapmama izin vermiyor.*
yani anlayacağınız oyunu oynayanlar arasından yüz kişi** kendi aralarında sömürge yarışına giriyor. eğer sizde o tiplerden biri değilseniz, sizde bu kişilerden birinin sömürgesi olarak oyundaki yerinizi alıyorsunuz.
kappa server'ında oynadım, trt isimli lanet olası ittifağa kucak dolusu sevgiler, (bkz: seni bulacam oğlum).
rho serverinin 40 haramiler ittifağının kopmakta olduğu oyundur. bir benzeri için (bkz: travian).
Eskiden fanatiği olduğum grafikleri diğer strateji oyunlarından kat kat iyi olan ve bir hayli zor olan online oyun.
(bkz: http://www.ikariam.net)
eroin gibi bişey lan. oyun başında değilken ellerim titriyo artık.
Uzun süredir oynadığım , savaş zamanı öğle yemeği molamı yemek yemeden harcadığım oyun.
(bkz: theta)
(bkz: sigma)
internet üzerinden oynanan browser bir oyun. antik çağda geçiyor. ecof gibi bişiy.

3-4 gündür sardı meret.
Şu anda arkadaşın yan bilgisayarda bağımlısı olmuş ve bilgisayara girip kendisi savaşa katılacakmış gibi oynamış olduğu oyun..
oyunun mod'ları ile bir ilişkiniz (arkadaşlık, konuşmuşluk, sevgili ayakları ve bilimum yedek parçalar) yoksa yükselmek kaf dağının arkasındadır. kendimden biliyorum. kısaca; sözlük gibidir acımasızca harcıyorlar valla.
deltada oynayanlar bilir: (bkz: kadir baba)
© copyright 2005 - 2026