bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
--spoiler--
"Merkel, Türkiye’yi AB’ye almamak için Ermeni sorununu kullanıyor. Bir Ermeni olarak utanıyorum."
--spoiler--
http://tv.sozcu.com.tr/20...rkiyeyi-abye-almamak-icin
"Merkel, Türkiye’yi AB’ye almamak için Ermeni sorununu kullanıyor. Bir Ermeni olarak utanıyorum."
--spoiler--
http://tv.sozcu.com.tr/20...rkiyeyi-abye-almamak-icin
Hrant tırrek. Vay yavrum vay Türkiye'nin en büyük kaybı imiş. Amk o kadar asker polis öğretmen doktor şehit oluyor ama en büyük acı Hrant tırrek ha.
Sıkılan kurşunla fetönün ilk kanlı eylemine kurban gittiği söylenen gazeteci. Bir zamanlar herbir kötü haltı Yunanlara itelememiz gibi şimdi de her şey, kendini temize çıkarmak adına, bunlara itelenip halkın nefretinin kazanılması için çaba harcanıyor gibi geliyor. Zira birden bire günah keçisi ilan edilmelerine akıl sır erdiremiyorum. Hadi hayırlısı.
Kaç yıldır soruşturmaları devam ediyor kaç yıldır davalar hala sürüyor bugün utanmadan çıkıp fetonun yaptığını söylüyorlar. Bu kadar yıldır neden bulmadınız. Ha doğru birkaç yıl öncesine kadar kol kolaydınız çünkü. Umarım aynı acıları yaşarsınız pislikler.
akp-cemaat koaisyonu döneminde bu adamın katledilmesini pek tabi ergenekona iteliyorlardı, bu tarz kitaplar çıkarılıyordu. akpnin cemaatle araları bozulunca yine ramazan akyürek akıllarına düştü. ergenekon da ''yalan'' oldu. hiç suçu birbirinize itelemeyin ulan hepiniz ordaydınız be diyorum.
cinayetin tam anlamıyla aydınlatılmasına ramak kaldığı söyleniyor. Bekliyoruz.
Ölümüne üzülürsem götümü siksinler
Ne yaptı biliyor musunuz dediği şu
(bkz: türk kanı pis kandır)
Mekanın cehennem olsun şerefsiz.
Ne yaptı biliyor musunuz dediği şu
(bkz: türk kanı pis kandır)
Mekanın cehennem olsun şerefsiz.
Ölümüne sebep olanlara, öldürülmesini haklı bulanlara ve bu tür ölümlerin devamını isteyenlere söylemek istediklerim var. Biliyorum anlamayacaklar ama olsun ben söyleyeyim:
Mecbur muyuz kendimizi "insan" dışında bir kavramla tanımlamaya? Türküm, Kürdüm, Ermeniyim, Aleviyim, Yahudiyim, Hıristiyanım, Müslümanım ya da Ateistim... ne fark eder? Benim gözlerimden akan yaşlar da tuzlu değil mi? Ben de et ve kandan bir ölümlü değil miyim? Hepimiz bir parça ekmek ve bir damla su ile doymuyor muyuz? Neyin kavgası bu?
Lütfen ölmeyelim, öldürmeyelim artık! Lütfen göz yaşları akmasın, ocaklar sönmesin, yavruların boynu bükük kalmasın artık! Lütfen!
Çözüm birbirimizi dinlemekte ve anlamakta. Çözüm kendimizi karşımızdakinin yerine de koyabilmekte. Çözüm, atalarımızın hatalarını savunmamakta. Çözüm, atalarının hatalarını torunlarının sırtına yüklememekte. Çözüm, kanın kanla; canın canla temizlenmeyeceğini bilmekte.
Dünya hepimize yeter. insan olmak ve insan kalmak dileklerimle.
Mecbur muyuz kendimizi "insan" dışında bir kavramla tanımlamaya? Türküm, Kürdüm, Ermeniyim, Aleviyim, Yahudiyim, Hıristiyanım, Müslümanım ya da Ateistim... ne fark eder? Benim gözlerimden akan yaşlar da tuzlu değil mi? Ben de et ve kandan bir ölümlü değil miyim? Hepimiz bir parça ekmek ve bir damla su ile doymuyor muyuz? Neyin kavgası bu?
Lütfen ölmeyelim, öldürmeyelim artık! Lütfen göz yaşları akmasın, ocaklar sönmesin, yavruların boynu bükük kalmasın artık! Lütfen!
Çözüm birbirimizi dinlemekte ve anlamakta. Çözüm kendimizi karşımızdakinin yerine de koyabilmekte. Çözüm, atalarımızın hatalarını savunmamakta. Çözüm, atalarının hatalarını torunlarının sırtına yüklememekte. Çözüm, kanın kanla; canın canla temizlenmeyeceğini bilmekte.
Dünya hepimize yeter. insan olmak ve insan kalmak dileklerimle.
uğur mumcular, ahmet taner kışlalı lar varken kendisini neden unutmadığımızı anlamadım. hassasiyetinizi öpeyim. fırsatını bulsalar ki buldukları zamanı biliyoruz, arkamızdan ilk bıçağı takacak adamları nedense unutmuyoruz. unutalım amk neden unutmayalım.
hem ermeni soykırımını savunup hem türklüğünden nasıl şüphe duymuyoruz onu anlamadım. kimse türk olsun demiyor ama atasına soykırım yapıldığını söylediği bir devletin vatandaşı olmak nedir. valla bizim kafalar iyiyse sizinkiler de pırıl pırıl.
soruşturması 10. yılında.
hrant dink neden önemli? çünkü ölümü bu topraklarda ki linç kültürünün, bilmeden, anlamadan insanlar hakkında hüküm vermenin, hedef göstermenin timsali. ısrarla türk düşmanı olmadığını söylediği halde, bir yazısından cımbızla çekilmiş bir cümleyle yargılanmış, hedef gösterilmiş akabinde öldürülmüştür.
suçlu kim mi? acıları, yoklukları, sevinçleri bize benzeyen, malatya' da bir yetimhanede büyüyen " bu topraklarda güvercinleri öldürmezler" diyebilecek kadar naif, diasporaya kafa tutacak kadar adaletli bir adamı korumayan devlet.
bu dava ogün samast'ı değil devleti yargılıyor.
hrant dink neden önemli? çünkü ölümü bu topraklarda ki linç kültürünün, bilmeden, anlamadan insanlar hakkında hüküm vermenin, hedef göstermenin timsali. ısrarla türk düşmanı olmadığını söylediği halde, bir yazısından cımbızla çekilmiş bir cümleyle yargılanmış, hedef gösterilmiş akabinde öldürülmüştür.
suçlu kim mi? acıları, yoklukları, sevinçleri bize benzeyen, malatya' da bir yetimhanede büyüyen " bu topraklarda güvercinleri öldürmezler" diyebilecek kadar naif, diasporaya kafa tutacak kadar adaletli bir adamı korumayan devlet.
bu dava ogün samast'ı değil devleti yargılıyor.
huzur içinde uyusun.
uğur mumcu ile kıyaslanamaz tabi ama neticede insandır.
uğur mumcu ile kıyaslanamaz tabi ama neticede insandır.
Karanlığın yarattığı bir katil çocuk tarafından öldürülmüştür.
On yıl oldu ahparig, unutmadık.
"kendi kimliğini ötekinin varlığına göre konumlandırmak hastalıktır. kimliğini yaşatman için sana bir düşman gerekiyorsa, senin kimliğin hastalıklıdır"
işte böyle güzel bir insanı katlettiler.
On yıl oldu ahparig, unutmadık.
"kendi kimliğini ötekinin varlığına göre konumlandırmak hastalıktır. kimliğini yaşatman için sana bir düşman gerekiyorsa, senin kimliğin hastalıklıdır"
işte böyle güzel bir insanı katlettiler.
https://m.youtube.com/watch?v=KHG_w7TDOwY
hepimiz ermeniyiz mi?!
aslında birbirimizi anlamamız amacıyla yapılmıştır fakat daha birleştirici bir şey var!
hepimiz insanız !
yıllarca
alevi-sünni
kürt-türk
ermeni-türk
vb. ayrışmalar kaşındı ki sözlükte bile örnek başlıklar var!
yahudiyim derdinizi söyleyin vb.
fakat bugüne bakın!
sadece oy verdiniz ve başa getirdiğiniz partiler siz nasıl isterseniz o şekilde yönetti hepimizi!
en zor günlerimizde ortaya çıkan görüntü de;
görsel
işte cumhuriyet budur.
sen ne olursan ol!
sen ne düşünürsen düşün seni bir yerden alır içine!
yeter ki sen düşman olma milletin, cumhuriyet'in gelişmesine!
hepimiz ermeniyiz mi?!
aslında birbirimizi anlamamız amacıyla yapılmıştır fakat daha birleştirici bir şey var!
hepimiz insanız !
yıllarca
alevi-sünni
kürt-türk
ermeni-türk
vb. ayrışmalar kaşındı ki sözlükte bile örnek başlıklar var!
yahudiyim derdinizi söyleyin vb.
fakat bugüne bakın!
sadece oy verdiniz ve başa getirdiğiniz partiler siz nasıl isterseniz o şekilde yönetti hepimizi!
en zor günlerimizde ortaya çıkan görüntü de;
görsel
işte cumhuriyet budur.
sen ne olursan ol!
sen ne düşünürsen düşün seni bir yerden alır içine!
yeter ki sen düşman olma milletin, cumhuriyet'in gelişmesine!
10 yıl olmuş.
gerçek bir türkiyeliydi. bedeni türkiye'de, ruhu orta asya'da olan kurtçuklardan daha fazla bu ülkenin sahibiydi. özlüyoruz ahparig.
Ölumünün 10. Yılında rahmetle anıyorum o güzel insanı.
cinayetine ilişkin yürütülen soruşturmada 8 kişi tutuklanarak cezaevine gönderilmiştir.
http://www.posta.com.tr/h...as-gelisme-haberi-1281376
http://www.posta.com.tr/h...as-gelisme-haberi-1281376
ırkdaşlarından üç beş gömlek üstün biriydi. Ölümü Türkiyeye ciddi anlamda ekonomik ve maddi zararlar vermiştir. Türkiyedeki it köpek tayfanın ağzına laf verip sokaklara dökülmelerine sebep olunmuştur.Katilleri kesinlikle kahraman değildirler. Ölecek o kadar ermeni varken ermenistanı köşeye sıkıştıran diasporaya söven bir adamı öldürmek yanlış bir harekettir. Bu adamın ermenistana girişi bile sarkisyan tarafından yasaklanmıştı. Ermeni meselesini kullanmak isteyen almanya ve fransaya yaptığı kapak da unutulmamalıdır.
cinayeti soruşturmasında 2 istihbaratçı astsubay tutuklanmıştır.
http://www.haberturk.com/...nda-2-astsubay-tutuklandi
http://www.haberturk.com/...nda-2-astsubay-tutuklandi
adam velev ki bölücü fikirlere sahipti.
Asla kötü bi niyeti yoktu.
bu adam öldüğünde ayakkabısı bile delikti.
tüm arkadaşları 5 parasız olduğundan bahseder.
yani besbelli ki her neye inanıyorduysa kimsenin maşası olduğundan değil gerçekten saf ve temiz niyetinden inanıyordu.
kaldı ki ben kendisinin fikirlerinin bölücü olduğuna katiyen inanmıyorum. Aksine birleştirici.
Asla kötü bi niyeti yoktu.
bu adam öldüğünde ayakkabısı bile delikti.
tüm arkadaşları 5 parasız olduğundan bahseder.
yani besbelli ki her neye inanıyorduysa kimsenin maşası olduğundan değil gerçekten saf ve temiz niyetinden inanıyordu.
kaldı ki ben kendisinin fikirlerinin bölücü olduğuna katiyen inanmıyorum. Aksine birleştirici.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar