bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- askerlik7
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kumardan para kazanmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlükteki zengin yazarlar4
- türk siyasetçiliği yapan araplar5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- red pill3
- kazıklı maria2
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- kıskançlık2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- ne sıkıcı bir gün2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- donald trump4
- uludağ sözlük kazları2
- evlenmek için gereken minimum para6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- babanın ölmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
milliyetçilere kıyasla daha asil .
bir grup kendini bilmezin hepimiz ermeniyiz diyerek sağduyulu insanları bile çileden çıkardığı rahmetli gazetecidir.
ermenidir,gazetecidir,diasporacıdır,solcudur,sağcıdır vs.. demekten ziyade
kocadır,babadır,yazardır hatta bütün bunların üzerinde insandır dediğimiz gün
normalleşeceğimiz gündür.
doğum günün kutlu olsun hrant
ne seni ne de diğer cinayetleri unutmadık unutmayacağız.
kocadır,babadır,yazardır hatta bütün bunların üzerinde insandır dediğimiz gün
normalleşeceğimiz gündür.
doğum günün kutlu olsun hrant
ne seni ne de diğer cinayetleri unutmadık unutmayacağız.
terore binlerce can verdik kimse gıkını çıkarmadı ama bir ermeni tohumu geberdi diye millet isyan etmisti
hele su hepimiz ermeniyiz diye anıran mallar.
hele su hepimiz ermeniyiz diye anıran mallar.
Sıktı artik aq. Küfür ettirdiniz en sonunda. Sarikamis , srebrenitsa, ahiska karakaç göçü, hocali katliami onca sehit için herkes pasif üzüntüde ama bir ermeni bir farkli etnik koken bu ulkede ölsün öldürülsün herkes hakçı hukukçu adalet isteyen insan oluverir. Koyun sürüleri. Suriye için aglar hrant icin götünü yirtar rabia yapar ama askeri polisi icin olagan bir durum gibi haberleri zamping yapar
Aslında ulusalcı, anti emperyalist kişiliktir. Katilleri, cenazesine katılıp ülkeyi germiştir, yazık.
hrant dink ermeni soykırımında katledilenlerin çığlığıdır!
8 yıl önce bugün; istihbaratından hükümetine, polis teşkilatından silahlı kuvvetlerine, medyasından yargısına, gizli-aleni devletin tüm organları tıpkı 100 yıl önce olduğu gibi bir milli mutabakat çerçevesinde birleşti ve devletin yüz yıllık ermeni soykırımını inkar politikasını yere çalan bir ermeniyi, hrant dinki, hrant ahpariğimizi katletti.
onlar tıpkı yüz yıl önce bir halkı, ermeni halkını topyekün imha etme planları kurdukları gibi 8 yıl önce hrant dinki katletmenin peşindeydiler, katlettiler! ama şimdi, şu anda binlerce hrant dink olarak karşınızdayız! ey işçi katilleri, alın teri hırsızları, halk düşmanları, soykırımcılar, inkarcılar, bir bebekten katil yaratanlar! buradayız! unutmadık affetmeyeceğiz!
akp hükümeti öyle hassas davranıyormuş ki 32 saat içerisinde faili yakalamışlar. öyle hassas davranıyorlar ki 8 yıl boyunca, cinayette parmağı olan kim varsa ödüllendirildi! kimi mitte çok kutsal görevlere getirildi, kimisi iç işleri bakanı oldu, milletvekili oldu, halkın alın terini ayakkabı kutularına doldurdu! hükümet faili yakaladığından beri sevag balıkçı, ermeni soykırımının yıl dönümünde 24 nisan 2011te katledildi. samatyada maritsa küçük vahşice katledilirken yaşlı ermeni kadınlara yönelik saldırılar sürdü. somada 301 işçi katledildi, roboski katliamının faillerini göz görmedi, gezide gençler, cizrede çocuklar öldürüldü ve akp kurmayları meydanlarda affedersiniz ermenilere nefret saçmaya devam etti!
türkiye cumhuriyeti mahkemelerinde bir dava sürüyormuş. bu dava ankaranın dehlizlerinde kaybolmayacakmış! evet, gerçekten de kaybolmadı. akp hükümeti, kendi faşist iktidarını güçlendirmek için bu dava ile önce ergenekoncuları bertaraf etti şimdi de düne kadar eteklerine kapandığı gülen cemaatiyle olan iktidar kavgasının aracı olarak yine hrant dink davasını kullanıyor!
tıpkı hrant dinkin söylediği gibi gerçek hakem halklar ve onların vicdanlarıdır. sizler, gerçek adaletin mahkemelerinde, türkiye halklarının yüreklerinde ta en başından mahkum edildiniz. bizler, sizin adalet oyununuza tarihin hiçbir döneminde seyirci kalmadık, kalmayacağız!
sizler, hrant dinklerin katilleri, sevag balıkçıların, maritsa küçüklerin, ali ismail korkmazların, berkin elvanların, metin göktepelerin, ceylan önkolların, ümit kurtların, nihat kazanhanların, eylül cansınların katilleri, haramiler, bu bezirgan saltanatının bekçileri, bilin ki hrant dink bir davanın değil, bir halkın direnişinin, kendi kimliğiyle var olma mücadelesinin adıdır!
hrant dink kılıç artıklarının sesi ve ermeni soykırımında katledilenlerin çığlığıdır!
nor zartonk / ??? ???????
http://www.norzartonk.org/?p=15063
8 yıl önce bugün; istihbaratından hükümetine, polis teşkilatından silahlı kuvvetlerine, medyasından yargısına, gizli-aleni devletin tüm organları tıpkı 100 yıl önce olduğu gibi bir milli mutabakat çerçevesinde birleşti ve devletin yüz yıllık ermeni soykırımını inkar politikasını yere çalan bir ermeniyi, hrant dinki, hrant ahpariğimizi katletti.
onlar tıpkı yüz yıl önce bir halkı, ermeni halkını topyekün imha etme planları kurdukları gibi 8 yıl önce hrant dinki katletmenin peşindeydiler, katlettiler! ama şimdi, şu anda binlerce hrant dink olarak karşınızdayız! ey işçi katilleri, alın teri hırsızları, halk düşmanları, soykırımcılar, inkarcılar, bir bebekten katil yaratanlar! buradayız! unutmadık affetmeyeceğiz!
akp hükümeti öyle hassas davranıyormuş ki 32 saat içerisinde faili yakalamışlar. öyle hassas davranıyorlar ki 8 yıl boyunca, cinayette parmağı olan kim varsa ödüllendirildi! kimi mitte çok kutsal görevlere getirildi, kimisi iç işleri bakanı oldu, milletvekili oldu, halkın alın terini ayakkabı kutularına doldurdu! hükümet faili yakaladığından beri sevag balıkçı, ermeni soykırımının yıl dönümünde 24 nisan 2011te katledildi. samatyada maritsa küçük vahşice katledilirken yaşlı ermeni kadınlara yönelik saldırılar sürdü. somada 301 işçi katledildi, roboski katliamının faillerini göz görmedi, gezide gençler, cizrede çocuklar öldürüldü ve akp kurmayları meydanlarda affedersiniz ermenilere nefret saçmaya devam etti!
türkiye cumhuriyeti mahkemelerinde bir dava sürüyormuş. bu dava ankaranın dehlizlerinde kaybolmayacakmış! evet, gerçekten de kaybolmadı. akp hükümeti, kendi faşist iktidarını güçlendirmek için bu dava ile önce ergenekoncuları bertaraf etti şimdi de düne kadar eteklerine kapandığı gülen cemaatiyle olan iktidar kavgasının aracı olarak yine hrant dink davasını kullanıyor!
tıpkı hrant dinkin söylediği gibi gerçek hakem halklar ve onların vicdanlarıdır. sizler, gerçek adaletin mahkemelerinde, türkiye halklarının yüreklerinde ta en başından mahkum edildiniz. bizler, sizin adalet oyununuza tarihin hiçbir döneminde seyirci kalmadık, kalmayacağız!
sizler, hrant dinklerin katilleri, sevag balıkçıların, maritsa küçüklerin, ali ismail korkmazların, berkin elvanların, metin göktepelerin, ceylan önkolların, ümit kurtların, nihat kazanhanların, eylül cansınların katilleri, haramiler, bu bezirgan saltanatının bekçileri, bilin ki hrant dink bir davanın değil, bir halkın direnişinin, kendi kimliğiyle var olma mücadelesinin adıdır!
hrant dink kılıç artıklarının sesi ve ermeni soykırımında katledilenlerin çığlığıdır!
nor zartonk / ??? ???????
http://www.norzartonk.org/?p=15063
sosyalist değil, ermeni milliyetçisiydi. her milliyetçi gibi biraz duygusal,biraz sübjektif bir karakterdi. milliyetçiliği, insani ilişkiler kurmasına mani değildi. kırmızı pazartesi romanındaki gibi tasarlanmış,planlanmış, keyfiyeti önceden belirlenmiş bir şekilde ensesine kurşun sıkılarak öldürüldü. bu cinayet şekli dahi, devlet içinde yuvalanmış odakların, cinayeti talat paşa suikastine bedel olarak gördüklerini gösteriyordu. kurban edildi ama hesaplar tutmadı. bu ülkedeki insanlar, meselelerini kendi aralarında demokratik tartışma ve mücadele yöntemleriyle medenice çözümlemeli. eğer, kendisinden sonra değişen algıları görebilseydi, başını namluya gönüllüce uzatırdı.
Türkiye de soyadı -an ile bitmeyen tek ermeni.
elinde kalemden başka hiç birşeyi olmayan bu tür yazarların namertCe hayattan koparılışı hiç bir dinde affedilmez.
biriyle fikri olarak bi sorunun varsa çıkar karşısına sen de kendi fikrini söylersin.
biriyle fikri olarak bi sorunun varsa çıkar karşısına sen de kendi fikrini söylersin.
bugün yine bir çok kişi tarafından anılacak kişidir.
bir kürd, bir ermeni, bir rum, bir kaç yabancıyı bugün aynı karede görmeniz oldukça mümkün.
bu ecnebileri bir araya getiren ortak payda ne acaba.
tabi ki hümanizm amk. *
ha ölümü hak etmiş değildir bence. ve hiç bir türk düşmanını ya da düşman gördüğünü arkadan vuracak kadar alçak olmamalıdır.
bir kürd, bir ermeni, bir rum, bir kaç yabancıyı bugün aynı karede görmeniz oldukça mümkün.
bu ecnebileri bir araya getiren ortak payda ne acaba.
tabi ki hümanizm amk. *
ha ölümü hak etmiş değildir bence. ve hiç bir türk düşmanını ya da düşman gördüğünü arkadan vuracak kadar alçak olmamalıdır.
50-100 yıl sonra suikastin arkasında ermeni örgütlerin olduğu ortaya çıksa ne komik olur. bu suikaste kadar "ermeni soykırımı" hakkında en azından televizyonlarda konuşmak kolay değildi lakin birden bu suikastle bir anda mevzi buldu bu konu.
ölüm yıl dönümü olan unutulmaz insan.
katili uzun bir aradan sonra ceza alan agos gazetesi sahibi kişidir.
adalEt sağlanmalı, katilleri yargılanmalıdır. bu ülkede insan öldürmek serbest değil !
ama dink'in avukatları ergenekon gibi safsatanın peşinden koştular. suçlu olmayanların peşinden gittiler. çok gafiller. aldandılar ve vakit kaybettiler. şimdi de meseleyi soykırıma çekip suyu bulandırmasınlar. lakin bu kör insanlar davayı başka yere teşıdı.
ama dink'in avukatları ergenekon gibi safsatanın peşinden koştular. suçlu olmayanların peşinden gittiler. çok gafiller. aldandılar ve vakit kaybettiler. şimdi de meseleyi soykırıma çekip suyu bulandırmasınlar. lakin bu kör insanlar davayı başka yere teşıdı.
19 Ocak...
yine sana armağan olsun.
https://www.youtube.com/watch?v=057bU3qt7-Q
ırk ayrımı falan değildir yapılan ermenicilik de değildir.
adamına göre muamele.
yine sana armağan olsun.
https://www.youtube.com/watch?v=057bU3qt7-Q
ırk ayrımı falan değildir yapılan ermenicilik de değildir.
adamına göre muamele.
Hiç bir insanın düşüncelerinden dolayı öldürülmesini hiç bir zaman tasvip etmemişimdir.Keşke öldürülmeseydi...
Ama bir de şöyle bir durum var ki daha acı.. Dink öldürüldüğünde yüzlerce aydın bozuntusu hepimiz hrant hepimiz Ermeniyiz diye nutuklar attı, gazetelere ilan verildi, yetmedi ermeni soykırımı için özür diliyoruz diye kampanya başlattı şerefsizler..
Ama aynı yavşaklardan hiç birini şehitlerden sonra meydanda göremedim maalesef..
Ama bir de şöyle bir durum var ki daha acı.. Dink öldürüldüğünde yüzlerce aydın bozuntusu hepimiz hrant hepimiz Ermeniyiz diye nutuklar attı, gazetelere ilan verildi, yetmedi ermeni soykırımı için özür diliyoruz diye kampanya başlattı şerefsizler..
Ama aynı yavşaklardan hiç birini şehitlerden sonra meydanda göremedim maalesef..
Hakların kardeşliğini savunan ve herkes gibi bu toprakların öz evladı.
O beyinsiz milliyetçilerden daha çok Türkiyeli düşünce olarak ve göçmen ordan burdan toplama değil ..
8 koca yıl etti katledileli bir maşa tarafindan ama perde arkası aralanmadı.
Ruhu şad olsun.
O beyinsiz milliyetçilerden daha çok Türkiyeli düşünce olarak ve göçmen ordan burdan toplama değil ..
8 koca yıl etti katledileli bir maşa tarafindan ama perde arkası aralanmadı.
Ruhu şad olsun.
ayakkabısının tabanındaki delik, avanta saat kullanan hiç bir ayakkabı kutucuğuna kapak olmayan adam.
ne dini, ne mezhebi önemli. ayakkabı tabanındaki delik, onurlu bir yaşamı temsil ediyor.
allah rahmet eylesin. acısını unutamayacak ailesine de sabırlar versin.
ne dini, ne mezhebi önemli. ayakkabı tabanındaki delik, onurlu bir yaşamı temsil ediyor.
allah rahmet eylesin. acısını unutamayacak ailesine de sabırlar versin.
öldürülmesinin sebebi; "türkiye'ye zarar veren konuşmalar yapması" gerekçe gösterilirken, bu sözleri söylemiş bir barış adamıdır kendisi;
http://www.ulusalkanal.com.tr/m/?id=47166
http://www.ulusalkanal.com.tr/m/?id=47166
faili meçhul bir cinayete kurban giden, rahmetli necip hablemitoglu'ndan daha sanslidir.katilleri, en azından tetikçileri bulundu ve devlet soruşturmaya hala devam ediyor.ya rahmetli hablemitoglu?garibim kürt veya ermeni olsaydı, belki onunda en azından tetikçileri ele geçerdi ama ne yapsın garibim, garip bir türktü ve kendi ülkesinde sahip çıkanı yoktu. yazık çok yazık.
tam 8 yıl önce bugün katledildi kurucusu olduğu agos gazetesi'nin önünde. türkiye ermenilerinin ermenistan'dan göç ettiğini zannedenlerin ülkesinde, kendi ülkesinde ermeni diasporasını sert bir dille eleştirmesini görmeyenler, türk milliyetçiliğine de eleştiriler getirdiği için katlettiler onu ayağındaki delik ayakkabılarıyla.
"ben nerdeyim" diyen boş gözlerle etrafa bakan katilinin eline türk bayrağı tutuşturdular jandarmada ve kahraman ilan ettiler katili olacak cahil cühela tipi. kahramandı katili artık, ee ne de olsa bir ermeni öldürmüştü öyle değil mi? katlinin ardından 3 gün sonra trabzon'daki ilk lig maçında bütün stad beyaz berelerle maç izledi. öyle ya, biz türkler dünyanın efendileriyiz, kimse bize laf söyleyemez, söyleyene de haddini bildiririz herkesin gözleri önünde.
ve 8 yıl sonra bugün, ülkesinde güvercin ürkekliğinde yaşayan insanların sayısı daha fazla. "hepimiz ermeniyiz" sloganının acıyı paylaşma maksatlı olarak söylendiğinden bihaber olan nefret pazarlayıcıları da yine hocalı diyor, karabağ diyor. sanki bir acıya üzülünce diğerini alkışlıyormuşuz gibi konuşuyorlar.
charlie hebdo saldırısını kınamak için koşa koşa fransa'ya gidip dönüşte de cumhuriyet gazetesini yine aynı nedenlerle bu sefer kendisi hedef gösterenlerin "milli irade" nin temsilcisi olduğu bir ülkede böyle vicdanlı insanlara ihtiyacı vardı bu ülkenin, yalaka ermenilere değil.
katilini anan insan müsveddelerini de görüyoruz. bunlardan daha vatanseverdi hrant dink. keşke ermeni demeden önce ne diyor diye adamı bir dinleseniz. "türkten boşalacak zehirli kan" cümlesini almışlar 8 yıldır bunu dillerine doluyorlar. yazının tamamını okumaktan aciz at gözlüklülerin kendilerine vatansever demesi kadar acıklı bir şey yok.
"ben nerdeyim" diyen boş gözlerle etrafa bakan katilinin eline türk bayrağı tutuşturdular jandarmada ve kahraman ilan ettiler katili olacak cahil cühela tipi. kahramandı katili artık, ee ne de olsa bir ermeni öldürmüştü öyle değil mi? katlinin ardından 3 gün sonra trabzon'daki ilk lig maçında bütün stad beyaz berelerle maç izledi. öyle ya, biz türkler dünyanın efendileriyiz, kimse bize laf söyleyemez, söyleyene de haddini bildiririz herkesin gözleri önünde.
ve 8 yıl sonra bugün, ülkesinde güvercin ürkekliğinde yaşayan insanların sayısı daha fazla. "hepimiz ermeniyiz" sloganının acıyı paylaşma maksatlı olarak söylendiğinden bihaber olan nefret pazarlayıcıları da yine hocalı diyor, karabağ diyor. sanki bir acıya üzülünce diğerini alkışlıyormuşuz gibi konuşuyorlar.
charlie hebdo saldırısını kınamak için koşa koşa fransa'ya gidip dönüşte de cumhuriyet gazetesini yine aynı nedenlerle bu sefer kendisi hedef gösterenlerin "milli irade" nin temsilcisi olduğu bir ülkede böyle vicdanlı insanlara ihtiyacı vardı bu ülkenin, yalaka ermenilere değil.
katilini anan insan müsveddelerini de görüyoruz. bunlardan daha vatanseverdi hrant dink. keşke ermeni demeden önce ne diyor diye adamı bir dinleseniz. "türkten boşalacak zehirli kan" cümlesini almışlar 8 yıldır bunu dillerine doluyorlar. yazının tamamını okumaktan aciz at gözlüklülerin kendilerine vatansever demesi kadar acıklı bir şey yok.
hepimiz hrant değiliz ama fail-i mechullerin yanındayız.
aydın insan olmak=katliama kurban gitmekle eşdeğer olduğunu bize hatırlatan gazeteci.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar