bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
öleli 9 sene olmuş kişidir. karlı bir kış günüydü ve nem küçüktüm..
bundan 9 yıl önce silahlı saldıraya uğrayıp hayatını kaybeden güzel adam. ölüm yıl dönümünü saygı ile anıyoruz.
ve dilimizden hiç düşmeyecek " faşizme inat, kardeşimizsin hrant."
ve dilimizden hiç düşmeyecek " faşizme inat, kardeşimizsin hrant."
Kominist ölür barış elçisi olur , milliyetçi ölür pis faşist olur.
Öldurulmeseydi keşke.
Öldurulmeseydi keşke.
Türklüğe ve türklere hakaret edip etmediği hala tartışıla dursun esas olan dirisinin ölüsünden daha az zarar verdiği idi bu ülkeye , çünkü 9 yıldır , her 19 ocakta ülkenin imajını yerle bir ediyor , öldüren faşizan duygularla öldürdüyse ve bilseydi böyle olacağını öldürmezdi herhalde ama bilerek öldürdüyse zaten en büyük vatan haini bu adamı öldürenin ta kendisidir , ona hiç şüphe yok.Çünkü icraatının sonucu ortada!
evet 9 yıl oldu. kimliği ne olursa olsun bir insanın canına kastedilmesine tepkiliyiz. Ne yazık ki hergün şehit verdiğimiz günümüz ülkesinde kimsenin sesi cıkmazken kalkıp bu adamın öldürülmesini protesto edenler öncelikle kimliğini sorgulamalılar.
Madem gazeteci kimliğini savunacaksınız, cok değil son 20 yıldır öldürülen gazetecileri sayın desem hangileri olduğunu bile bilemezsiniz. Ne oluyoruz amk? Tutarsızlığı bırakıp hangi safta yer almanız gerektiğini öğrenin.
Madem gazeteci kimliğini savunacaksınız, cok değil son 20 yıldır öldürülen gazetecileri sayın desem hangileri olduğunu bile bilemezsiniz. Ne oluyoruz amk? Tutarsızlığı bırakıp hangi safta yer almanız gerektiğini öğrenin.
Hrant'ı anarsak Ermeni'mi oluyorduk?
Neyse bugün;
•Hrant Dink'i anıp "Ermeni" olalım,
•6 gün sonra Uğur Mumcu'yu anar "Kemalist" oluruz,
•31 Ocakta Muammer Aksoy'u anar "Cumhuriyetçi" oluruz,
•4 Eylülde Turan Dursun'u anar "Dinsiz, kafir" oluruz,
•20 Eylül'de Ape Musa'yı anar "Vatan haini" oluruz,
•6 Ekim'de Bahriye Üçok'u anar "Sosyal Demokrat" oluruz!
Sizin ne faili meçhulleriniz biter ne de bize yakıştırdığınız sıfatlar... Biz hepsi olmaya razı siz de zalim olmaya meraklısınız!
-Siyah şerit
Neyse bugün;
•Hrant Dink'i anıp "Ermeni" olalım,
•6 gün sonra Uğur Mumcu'yu anar "Kemalist" oluruz,
•31 Ocakta Muammer Aksoy'u anar "Cumhuriyetçi" oluruz,
•4 Eylülde Turan Dursun'u anar "Dinsiz, kafir" oluruz,
•20 Eylül'de Ape Musa'yı anar "Vatan haini" oluruz,
•6 Ekim'de Bahriye Üçok'u anar "Sosyal Demokrat" oluruz!
Sizin ne faili meçhulleriniz biter ne de bize yakıştırdığınız sıfatlar... Biz hepsi olmaya razı siz de zalim olmaya meraklısınız!
-Siyah şerit
Twitter'da ergenler tarafında hakkında "piç, oç, şerefsiz" gibi bilumum küfürler edilen kişi.
(bkz: faşizme inat kardeşimsin hrant)
görsel
(bkz: faşizme inat kardeşimsin hrant)
görsel
kendisine ithafen manga tarafından yazılmış bir şarkı vardır. (bkz: ben bir palyaçoyum)
Günah keçisidir cahil kesim dilin kemiginin olmadığını göstermiştir.
Bu ülke aydın kişileri sevmez yok etmek oldurmek üzerinedir felsefesi.
Bu ülke aydın kişileri sevmez yok etmek oldurmek üzerinedir felsefesi.
Hakkında yanlış bilgilerin ulu orta gezdiği gazeteci.
ermeniye ağıtlar yakanlar
bir günde şehitlerimize ağıt yaksalar.
bir günde şehitlerimize ağıt yaksalar.
''TÜRK'TEN boşalacak zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, ermeni'nin ermenistan ile kuracağı asil damarında mevcuttur.''
şimdi ben bu adama nasıl rahmet dileyeyim? kendisi 2006 yılında çıktığı programda bu lafın yanlış anlaşıldığın ifade etmişti ama yersen. kimsenin ölmesine sevinecek değilim ama damarlarında türk düşmanlığı bulunan ermenilere de üzülmem. dink'in kurucularından biri olduğu agos gazetesi'nin yaptığı iğrenç haberler herkesin malumudur.
şimdi ben bu adama nasıl rahmet dileyeyim? kendisi 2006 yılında çıktığı programda bu lafın yanlış anlaşıldığın ifade etmişti ama yersen. kimsenin ölmesine sevinecek değilim ama damarlarında türk düşmanlığı bulunan ermenilere de üzülmem. dink'in kurucularından biri olduğu agos gazetesi'nin yaptığı iğrenç haberler herkesin malumudur.
Bugün ölüm yıl dönümü olan gazetecidir...
Sehabe'nin "Hrant'a" isimli sarkisi her seyi anlatir aslinda.
"Evet kendimi bir güvercinin ruh tedirginIiği içinde görebiIirim, ama biIiyorum ki bu üIkede insanIar güvercinIere dokunmaz. GüvercinIer kentin ta içIerinde, insan kaIabaIıkIarında dahi yaşamIarını sürdürürIer. Evet biraz ürkekçe ama bir o kadar da özgürce."
Korktuğunu ama cesaretinin korkusundan daha fazla olduğunu bu sözlerinden anlayabildiğimiz gazeteci yazar.
Korktuğunu ama cesaretinin korkusundan daha fazla olduğunu bu sözlerinden anlayabildiğimiz gazeteci yazar.
türk düşmanı değildir ama türkten boşalacak zehirli kan demiştir.
anadolu pis türkün kanından boşalacak olan topraklara yüce ermeni kanından bir devlet kuracağız sözünün sahibidir.
Ogün Samast !
Ogün Samast !
barış güvercinidir. ''türk'ten boşalacak zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan dediyse ne olmuş yani. barış güvercini o. ahparik o.
öldürüldüğü sırada etrafta 6 jandarma istihbaratçısının olduğunu gösteren deliller ortaya çıkmıştır.
http://www.cnnturk.com/vi...armanin-goruntuleri-cikti
http://www.cnnturk.com/vi...armanin-goruntuleri-cikti
100 yıldır katlediliyoruz. buda bu katliamların son olmayan ama en önemli noktası.
özledik be aparik. keşke çıkıp şaka desen.
https://www.youtube.com/watch?v=vt3xUXmnelg Bu adamı öldürdünüz ya, size diyecek bir şey bulamıyorum. Adamın yazısını tam okumadan, karakterini bilmeden hayvan gibi üstüne saldırdınız. Oysa ki adam ermeni milliyetçisi falan da değil, adam sadece ince bir gönderme yapmış. Ama daha söylenilen sözü bile anlamadan birileri hakkında ölüm fetvası vermiş, ve öldürülmesi için de daha 17 yaşındaki ocakta beyni yıkanmış bir genci kullanmış.
Allah aşkına şu video'yu izleyin de bir şeyler öğrenin; https://www.youtube.com/watch?v=KHG_w7TDOwY
türk faşizminin kurbanı oldu, saygıyla anıyoruz...
Allah aşkına şu video'yu izleyin de bir şeyler öğrenin; https://www.youtube.com/watch?v=KHG_w7TDOwY
türk faşizminin kurbanı oldu, saygıyla anıyoruz...
''dünyanın ermeni soykırımını tanıması benim için beş para etmez'', ''müslüman türkiye'de yaşamayı, hristiyan avrupa'da yaşamaya yeğleriz'' ve ''ab üzerinden çözülen sorunlar çözülmez olsun!'' cümlelerinin sahibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar