bugün

hrant dink

Hrant tırrek. Vay yavrum vay Türkiye'nin en büyük kaybı imiş. Amk o kadar asker polis öğretmen doktor şehit oluyor ama en büyük acı Hrant tırrek ha.
© copyright 2005 - 2026