bugün
- beyaz otomobil satın almak8
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- hoşgeldin pazartesi6
- sol tarafın inzal olması2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle9
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- karaağaç ev fiyatları2
- bugün de meme atan olmaması7
- spor sonrası pazularını öpmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- cuckold erkek5
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- paris te son tango3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
Sezon 2 den sonlarından itibaren her sezonuyla artık saçmalamaya başlayan ve sadece izlerken vakit öldürdüğümü düşünmeye başladığım dizi. Sezon 4 bitti geriside arşivimde yok, artık izlemek istemiyorum.
ilk 2 sezonu seyredilmeye değer sadece o kadar diyebilirim.
ilk 2 sezonu seyredilmeye değer sadece o kadar diyebilirim.
dizinin 4. sezonunun 14. bölümünde peter petrelli isimli karakter çello kırarak dünyayı kurtaracağını düşünerek bir çelloyu yere vurarak kırmıştır. çello evet. çünkü o çelloyu sağır bir kız çalarak duvarları kırabilir. evet çello.
adam kırdı çelloyu.
dizi çığrından çıkmıştır efendim kısaca, mantık ararsanız, diziyi izlemek 40 dk, dizideki olayları mantığa bağlamaya çalışmak 120 dk alır. ilk sezon ne güzeldi. aaah ah... hey gidi ilk sezon...
diziyi izlemek için tek sebebim bu adamın oyunculuğudur: zachary quinto dizide sylar.
adam kırdı çelloyu.
dizi çığrından çıkmıştır efendim kısaca, mantık ararsanız, diziyi izlemek 40 dk, dizideki olayları mantığa bağlamaya çalışmak 120 dk alır. ilk sezon ne güzeldi. aaah ah... hey gidi ilk sezon...
diziyi izlemek için tek sebebim bu adamın oyunculuğudur: zachary quinto dizide sylar.
bu zamana kadar izledik artık bitse de kurtulsak dediğim temel dizilerden biridir. halbuki her bölümde ne umutlarla çok pis kapışma var burada diye beklemiştik. artık biz beklemekten bıktık. zaten artık beklemeyin de dediler bana kalırsa.
syler ergen bir genç kız modunda. claire diye bir ergenin hikayeleriyle vakit geçiyor. peter petrelli gibi eldeki sağlam adamlardan birini bile kullanamıyor bu dizi. varsa yoksa gereksiz diyologlar boş işler.
benim gözümde mükemmel olabilme kapasitesi varken heba edilmiş dizilerin başında gelir. bari bu sezon bitirirken şanına yakışır bir son yapsalar da aradaki o mantık hatalarını, gereksizlikleri unutalım biraz olsun.
syler ergen bir genç kız modunda. claire diye bir ergenin hikayeleriyle vakit geçiyor. peter petrelli gibi eldeki sağlam adamlardan birini bile kullanamıyor bu dizi. varsa yoksa gereksiz diyologlar boş işler.
benim gözümde mükemmel olabilme kapasitesi varken heba edilmiş dizilerin başında gelir. bari bu sezon bitirirken şanına yakışır bir son yapsalar da aradaki o mantık hatalarını, gereksizlikleri unutalım biraz olsun.
mükemmel bir diziydi.
4.sezonda senaristin karısı senaristi terketmiştir. yoksa o ilk üç sezonu yazan kişi böyle bir senaryoyla devam edemez bu diziye; kesin bunalıma falan girmiş olmalı.
ya da; ufak çocuğuna vermiştir "al biraz bir şeyler yaz onları çekelim" diyerek; eli alışsın, zanaat öğrensin diye.
4.sezonda senaristin karısı senaristi terketmiştir. yoksa o ilk üç sezonu yazan kişi böyle bir senaryoyla devam edemez bu diziye; kesin bunalıma falan girmiş olmalı.
ya da; ufak çocuğuna vermiştir "al biraz bir şeyler yaz onları çekelim" diyerek; eli alışsın, zanaat öğrensin diye.
ilk iki sezonu çok sürükleyici gitmiş ardından takip edilememiş dizi.
en kısa zamanda diğer sezonların linki bulunup indirilecektir aynı zamanda.
en kısa zamanda diğer sezonların linki bulunup indirilecektir aynı zamanda.
hayatımda gördüğüm en saçma sapan dizi. yani şu an hatırladığım. ilk sezonu güzeldi lan.
--spoiler--
4x17 ile uzun zamandır beklediğimiz yetenekliler ile insanlar arasındaki büyük savaşın sinyallerini veren dizi. ve bu bölüm, cidden çok güzeldi. belki de 4. sezonu * kurtarabilecek kapasitede bir bölümdü. matt'in sylar'ı kapana kıstırması bölümünü muhteşem bir şekilde anlatmışlar.
yalnız anlamadığım olay, samuel ve tayfasının bu savaşı kazanmasının mümkünatı yok. sylar ve peter, matt parkman ile birlik olup o tayfanın anasını belleyebilir. evet, sadece 3'ü.
--spoiler--
4x17 ile uzun zamandır beklediğimiz yetenekliler ile insanlar arasındaki büyük savaşın sinyallerini veren dizi. ve bu bölüm, cidden çok güzeldi. belki de 4. sezonu * kurtarabilecek kapasitede bir bölümdü. matt'in sylar'ı kapana kıstırması bölümünü muhteşem bir şekilde anlatmışlar.
yalnız anlamadığım olay, samuel ve tayfasının bu savaşı kazanmasının mümkünatı yok. sylar ve peter, matt parkman ile birlik olup o tayfanın anasını belleyebilir. evet, sadece 3'ü.
--spoiler--
4.sezon 17.bölüm ile güzel günlere geri dönülebileceğinin sinyallerini veren dizi.merakla bekliyoruz.
cumartesi ve pazarları 16:30'da show tv'de yayınlanmaya başlayan dizi.
berbat seslendirmeye rağmen 1.sezonu izlemek isteyenlere duyurulur.
berbat seslendirmeye rağmen 1.sezonu izlemek isteyenlere duyurulur.
bir zamanlar müptelası olduğum sıradışı dizi. gerçekten böyle insanlar var mı diye düşündürten yaklaşım.
an itibariyle show tv de yayınlanmaya başlayan nbc dizisidir. hiç reklam yapmamaları garip olmakla beraber alttada devamlı yarın 16 yeni bölüm yazmaktadır. sanırım hafta sonları yayınlayacak olan dizidir.
Show tv de yayınlanıyor bu aralar , o dublajla iyice izlenebilirliğini düşüren dizidir.
show tv her zamanki gibi yapacağını yapmış, rezalet bir seslendirme ile ilk sezondan itibaren yayınlamaya başlamıştır. sorun ise bu kadar amatörce yapılmamalı bu işler ilk bölümünün bir kısmına bugün baktım, nathan konuşmaya başladı annesiyle ama dublajını yapan adam konuşmaya sonradan başladı, ağzı hareket ediyordu ama ses çıkmıyordu, son gün aceleyle yapılan ödevler vardır ya "kopyala yapıştır" yanlış yerler de yapıştırılır, sınıfta okurken bu ne lan diye bakılır, onun gibi son gün yapılıp aceleye gelmiş herhalde.
showtv de 1. sezon gösterime girdi. ama nedir o seslendirmeler. izlemeyin arkadaşlar gidin altyazılı izleyin.
soğudum resmen diziden.
soğudum resmen diziden.
show tv de gösterime girmesi dizinin tüm imajını yerle bir etmiştir kanımca.
orjinal halini izlemeyenler için dublajlar göz ardı edilebilir. ancak önceden izlemişler için can sıkıcıdır. dublaj kısmından bahsetmiyorum. gereksiz yere yapılan sansürlerden bahsediyorum.
show tv'de gösterilecek kadar düşmüştür.
an itibariyle show tv de gösterilmektedir.
ilk sezonu iyi olan ondan sonraki sezonları kötü olan ve 4. sezonuyla berbat ötesi olan ve izlerken izleyicilerini bile delirten nerede ilk sezon dedirten bölümlerinde acayip mantık hataları barındıran dizi.
şu anda show tv de yayınlanıyor. sanırım tekrarı. dublaj beş para etmez. biraz sonra bir karakterden polat alemdar'ın (bkz: umut tabak) sesini duyarsam hiç şaşırmam. soğudum resmen diziden.
mükemmel bir dizidir. hiç bitmesin istenir.
micah karakterini sözlük yazarlarından parla'nın seslendirdiği dizi
kızların nasıl bu kadar iyi erkek çocuk seslendirdiklerine şaştığım dizi.
kızların nasıl bu kadar iyi erkek çocuk seslendirdiklerine şaştığım dizi.
4.sezon 19.bölümünde 'chapter eighteen' yazan dizi.*
ilk 2 sezonu çok kral olan 3. sezonu bok gibi olan ki grevdir falan hadi anlarız, 4. sezonu yine çok kral olan dizi. neymiş kralmış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar