bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
(bkz: #6269091)
iki gün önce rüyama giren dizi. bırak lan peşimi. bitti diyorum aramızdaki her şey, anlamıyor musun? o son bölümü çekmeyecektin.
edit: imla.
iki gün önce rüyama giren dizi. bırak lan peşimi. bitti diyorum aramızdaki her şey, anlamıyor musun? o son bölümü çekmeyecektin.
edit: imla.
boku çıkan dizidir.
bak efendi sana sesleniyorum! bugüne kadar korudum kolladım diziyi ama kardeşim bu kadar da boku çıkarılmazki bi dizinin yahu. beni bile çıldırtabildi bu dizinin yönetmenleri. ne yapmaya çalışıyorsunuz oğlum siz? açın 1. sezonu izleyin feyz alın arkadaşım. dizide bi mistik hava bişey vardı hepsinin afedersin ama * bokunu çıkarınız ha! eskiden bi peter vardı bi sylar vardı resim çizen eleman vardı adını unuttum şimdi. güzel şeylerdi bunlar. ne peter bıraktınız ne slyar yok vucudu ordaymış aklı şundaymış bundaymış. hani bu dizinin actionu? hani mistik havası? eski sezonlarda bölüm bitmesin isterdik bidaha izlerdik bölümleri şimdi ilerlete ilerlete izliyorum o kadar bunaldım hani. ama hala bırakamıyorum belki düzelir diye.
bak efendi sana sesleniyorum! bugüne kadar korudum kolladım diziyi ama kardeşim bu kadar da boku çıkarılmazki bi dizinin yahu. beni bile çıldırtabildi bu dizinin yönetmenleri. ne yapmaya çalışıyorsunuz oğlum siz? açın 1. sezonu izleyin feyz alın arkadaşım. dizide bi mistik hava bişey vardı hepsinin afedersin ama * bokunu çıkarınız ha! eskiden bi peter vardı bi sylar vardı resim çizen eleman vardı adını unuttum şimdi. güzel şeylerdi bunlar. ne peter bıraktınız ne slyar yok vucudu ordaymış aklı şundaymış bundaymış. hani bu dizinin actionu? hani mistik havası? eski sezonlarda bölüm bitmesin isterdik bidaha izlerdik bölümleri şimdi ilerlete ilerlete izliyorum o kadar bunaldım hani. ama hala bırakamıyorum belki düzelir diye.
çakal senaristlerin yerlerde sürünen ilgiyi biraz olsun arttırmak kaygısıyla işin içine lezbiyenlik öğesini kattıkları dizi. işe yaramadı mı? yaradı. claire lezbiyen olmuş dediler, hemen indiriverdim dördüncü sezonun tüm bölümlerini.
2. sezondan itibaren bayan dizi .
oasis tarafından, zannımca david bowie den daha iyi yorumlanmış parça.akustik versiyonu daha bir güzeldir.
408 ile gördük ki zaman algısı lost'taki zaman algısından farklı olan dizi. 1. sezondan beri izlediğimiz tek güzel bölümdü, orası ayrı.
cnbc-e'de 4. sezonu aralık ayında yayınlanacak olan dizi.
sözlükteki heroes severler sayesinde 4. sezonunun güzel olduğunu öğrenip yeniden izlemeye başladığım dizi. beklediğimi de verdi açıkçası, hiro ya bol bol yer veriyorlar, biraz daha action katılmış t-bag* gibi bir adam transfer edilmiş, her şey güzel gidiyor, heyecanın 1. sezondaki heyecana ulaşması dileğiyle.
4. dönemin final zmnına denk gelmesine ramak kala kopabildigim ancak her gece finaller yerine rüyama giren akıl zorlayıcı dizi.
şahsen 1. sezonu gözüm kırpmadan izlemistim.. sadece ben degil tabi arkadaslarla artık ayin sekline dönüsmüstü.. her bölümün sonunda waaaauuwwwww ve hay anasını s..... seklinde verilen tepkilerle ve arka arkaya 5 bölüm izleyerek finaller baslamadan ilk sezonu bitirmeyi basarmıstım.. daha sonrada izlemek istememe ragmen o günkü tadı bulamadıım icin izlemedim.. hala bilgisayarda duruyo.. belki yine sararım..
şahsen 1. sezonu gözüm kırpmadan izlemistim.. sadece ben degil tabi arkadaslarla artık ayin sekline dönüsmüstü.. her bölümün sonunda waaaauuwwwww ve hay anasını s..... seklinde verilen tepkilerle ve arka arkaya 5 bölüm izleyerek finaller baslamadan ilk sezonu bitirmeyi basarmıstım.. daha sonrada izlemek istememe ragmen o günkü tadı bulamadıım icin izlemedim.. hala bilgisayarda duruyo.. belki yine sararım..
bir de Might and Magic oyunu vardır ki tadından yinmez.
ulan bilim-kurgu diyecez ama bir bakıyorsun fantastik edebiyat tadı veriyor arada. ne o öyle kadının sırtına mürekkep damlatıp müneccimlik yapmak? 4. sezonda burası çok itici gelmiştir efendim. "başka güç mü kalmadı da böyle abidik gubidik şeyler buluyorsunuz ey dizi senaristleri?" derler adama. (bkz: derler adama)
daha ne kadar dibe vuracağını merak ettiğim efsane dizidir.
4. sezonu insanı titreten dizi. süper gitmektedir. 11. bölüm efsanedir.
süper güçleri olan bir kısım insanları konu edinen dizi,bi sezonda şaha kalkıyor diğer sezonda yerin dibine giriyor, lost kadar iyi değil prison break'tan daha iyi house m.d. ile yarışamaz:) (iyi de hacı sen bu entry nin neyini beğenmedin )
çok tuhaf bir izleyici kitlesi var bu dizinin. içlerinde ben de bulunuyorum tabi ki. hayır çok fazla mantık hatası var bi kere. onu da geçtim bazen çok uzatıyorlar gereksiz detayları. ama yine de:
(bkz: ailecek izliyoruz) *
(bkz: ailecek izliyoruz) *
amerika' da oldukça izlenen dizi. Aynı zamanda dizi Cnbc-e kanalında verilmektedir.
sezon arasını yapmış dizidir. duyduğum kadarıyla ocak başı 13. bölümü ile tekrar başlayacakmış.
3. sezondan itibaren tutarsızlıklarıyla izleyiciyi altüst eden dizi. ilk 2 sezon her hafta ekran başına zincirlediği kitle artık yavaş yavaş izlemeyi bırakmıştır. saçmalıklar ve senaryonun kısırlaşması dizinin bir an evvel sonlandırılması gerektiğini göstermektedir.
lost ile karşılaştırılması hata olan dizi. ne demek lan ''lost'un pabucunu dama atacak olan dizidir'' demek? iyi misiniz oğlum siz? boku çıkmış dizinin ticari kaygı güden bir senaristleri ve yönetmeni var pardon da bi cacık olmaz bu diziden bundan sonra!!
anneyle seyredince hiç bir keyfi kalmayan dizidir.
-eeee,madem uçuyordu, şimdi de uçsun ya.
-eee, madem zamanı geri alabiliyor, niye korkuyorlar ki, habire bi ileri bi geri hallederler.
-eee, madem hiç ölmüyo, her şeye bu koşsun o zaman.
-eeee,madem uçuyordu, şimdi de uçsun ya.
-eee, madem zamanı geri alabiliyor, niye korkuyorlar ki, habire bi ileri bi geri hallederler.
-eee, madem hiç ölmüyo, her şeye bu koşsun o zaman.
bugün itibariyle 4. seozn 13 ve 14. bölümleri izledim...
ve şunu söylemeliyim ki bir dizi anca bu kadar çığırından çıkarılabilir.
ulan göt hoşafı, dizilerin genelde ilk sezonları ve 2. sezonları bir dinginlik içerisinde geçer.
yani giriş bölümüdür, herşey ayarında geçer, bir frene basılır, 1. viteste, olmadı 2. viteste gidersin...
sonraki sezonlar gaza baılır, aksiyon artar, adrenalin artar, nefes darlığı çektirir izleyene...
lan şimdi izledim yeni bölümleri, abi şaka mısınız ne boka çevirdiniz lan diziyi?
dizi tekrardan başladı gibi...
yani hiç heroes izlememiş birini getirin, karşısına heroes'un 4. sezonunu koyun, izlesin...
4. sezonu, 1.sezon sanmazsa nağmerdim!
sonrada elemana derim '' kanka izlediğin sezon dizinin 4.sezonu, ilk sezonu değil yani. hemen öyle sarıp da bir oturuşta sezonu bitirmeye kalkma sakın, zaten dizi daha bitmedi''...
bu ne biçim bir senaryo anlayışıdır çözemedim sözlük?
ve şunu söylemeliyim ki bir dizi anca bu kadar çığırından çıkarılabilir.
ulan göt hoşafı, dizilerin genelde ilk sezonları ve 2. sezonları bir dinginlik içerisinde geçer.
yani giriş bölümüdür, herşey ayarında geçer, bir frene basılır, 1. viteste, olmadı 2. viteste gidersin...
sonraki sezonlar gaza baılır, aksiyon artar, adrenalin artar, nefes darlığı çektirir izleyene...
lan şimdi izledim yeni bölümleri, abi şaka mısınız ne boka çevirdiniz lan diziyi?
dizi tekrardan başladı gibi...
yani hiç heroes izlememiş birini getirin, karşısına heroes'un 4. sezonunu koyun, izlesin...
4. sezonu, 1.sezon sanmazsa nağmerdim!
sonrada elemana derim '' kanka izlediğin sezon dizinin 4.sezonu, ilk sezonu değil yani. hemen öyle sarıp da bir oturuşta sezonu bitirmeye kalkma sakın, zaten dizi daha bitmedi''...
bu ne biçim bir senaryo anlayışıdır çözemedim sözlük?
dizi rayından çıktı tamam ama yine de güzel güzel devam ediyor, lakin çok mantık hatası var kardeşim böyle olmaz ki.
--spoiler--
mesela haitilinin yanında kimse güçlerini kullanamıyo bunu biliyoruz, ama önceki bölümlerde peter haitilinin gücünü almak için ona dokunduğunda yine bi şekilde gücünü kullanmış oldu. ya da peter madem her dokunduğu kişinin gücünü alabiliyor, sylar'ın kendini nathan sandığı dönemde peter sylar'a dokunduğunda neden sadece uçma özelliği ona geçti? sylar'ın diğer özelliklerinin de geçmesi gerekmiyo muydu? ayrıca peter'in güçleri 3. sezonda neden birden bire çin malı bi eşya gibi bozuldu da tek güç kullanabilir hale geldi?
--spoiler--
olum azıcık daha çabalayın lan yoksa güzel dizi bak, izliyorum da. ama çok hata var be. olmuyo böyle, birazcık emek, farkınız olsun yahu.
--spoiler--
mesela haitilinin yanında kimse güçlerini kullanamıyo bunu biliyoruz, ama önceki bölümlerde peter haitilinin gücünü almak için ona dokunduğunda yine bi şekilde gücünü kullanmış oldu. ya da peter madem her dokunduğu kişinin gücünü alabiliyor, sylar'ın kendini nathan sandığı dönemde peter sylar'a dokunduğunda neden sadece uçma özelliği ona geçti? sylar'ın diğer özelliklerinin de geçmesi gerekmiyo muydu? ayrıca peter'in güçleri 3. sezonda neden birden bire çin malı bi eşya gibi bozuldu da tek güç kullanabilir hale geldi?
--spoiler--
olum azıcık daha çabalayın lan yoksa güzel dizi bak, izliyorum da. ama çok hata var be. olmuyo böyle, birazcık emek, farkınız olsun yahu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar