bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- mor semsiyeli yabanci6
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- hayatını kaybetmek2
- eva green2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- göte giren şemsiye4
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- frt2
- kitap alıntıları2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ciguli kral7
- kadir inanır'ın vefatı7
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- deniz göktaş5
- japonya8
- saraca finch house7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- durduk yere ağlamak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- gta 62
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- cezayir4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- fransa5
yavuz çetinin içinde blues ritmlerini barındıran enfes parçası
satılık albümünün 10. parçasıdır
yavuz çetin'in gitmeden önce bize bıraktığı son şarkı...
benimle yaşamak seni hasta ediyor
hergün söylüyorsun
her şey eskisi gibi piril piril olsun istiyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün gelir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
benimle paylaştiğin günler için
harcanmiş zaman diyorsun
güzel olan anilari hatirlamak
artik çok zor diyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün helir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
benimle yaşamak seni hasta ediyor
hergün söylüyorsun
her şey eskisi gibi piril piril olsun istiyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün gelir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
benimle paylaştiğin günler için
harcanmiş zaman diyorsun
güzel olan anilari hatirlamak
artik çok zor diyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün helir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
bu ask burada biter ve ben çekip giderimi hatırlatan söz
herkes unutulur anlamına da gelir. *
mükemmel bir yavuz çetin parçası. hatta şarkıdaki bir cümle mezar taşında yazıyor.*
birgün helir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
dizeleri sahibi olan yavuz hilmi çetin'in mezar taşında yazar.her şeyi bitirmeyi seçmiş olması,kendi yolunu seçmiş olması bile ne kadar farklı bir frekansta olduğunu anlattı sanırım.
her şey nasil başladiysa öyle biter
dizeleri sahibi olan yavuz hilmi çetin'in mezar taşında yazar.her şeyi bitirmeyi seçmiş olması,kendi yolunu seçmiş olması bile ne kadar farklı bir frekansta olduğunu anlattı sanırım.
ve herşey unutulur diye devam etmesi gereken önerme.
hele ki biten ilişki ardından dinleniyorsa bu parça, ayrı bir oturur insanın içine. "neler oluyor anlamıyorum, ama bittiğine hiç şüphe yok."
lanet olsundur ki..
başlayan her şey bitmektedir..
lanet olsundur ki..
başlayan her şey bitmektedir..
yeniden başlamanın umudunu taşıyan bitiş cümlesi.
hersey biter,
hersey unutulur,
yalan olur sevgiler.
hersey unutulur,
yalan olur sevgiler.
hersey olur,
hersey biter
gün gelir
cenazesini kaldirirsin
olur biter...
hersey biter
gün gelir
cenazesini kaldirirsin
olur biter...
insanı ağlak zırlak hallere sokmayan bir ayrılık şarkısıdır. aslında ayrılık şarkısı kateorisine sokmak bile yanlıştır ama ayrılık üstüne müzik dinleme gafletine düşüldüyse, bu dinlenmelidir. mantıklı olanları söyler, herkes bu gerçeği görebilse keşke, herşey biter..
izmirli k emi k adlı grubun enfes şarkılarından bir tanesi. dredg grubunun bug eyes şarkısından esinlenip ortaya mükemmel bir şarkı çıkarmışlar. myspace adresi; http://www.myspace.com/emiband
şarkıyı indirmek isteyenler; http://rapidshare.com/fil...273/Hersey_Biter.mp3.html
şarkının sözleri;
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
küçük hayatından
yalnızlığından
sıkıldım
bugün herşey biter
yalnızım ben yalnızsın sen
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
sakin hayatından
yorgunluğundan
sıkıldım
edit: imla
şarkıyı indirmek isteyenler; http://rapidshare.com/fil...273/Hersey_Biter.mp3.html
şarkının sözleri;
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
küçük hayatından
yalnızlığından
sıkıldım
bugün herşey biter
yalnızım ben yalnızsın sen
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
sakin hayatından
yorgunluğundan
sıkıldım
edit: imla
aşkın da bittiği gibi...
bir tehdit cümlesi. tehlikelidir. ve genelde iş inada biner. sonra:
her şey biter...
her şey biter...
her şey biter, herkes gider
gün bile kaçar, gecenin koynuna saklanır
bir tek ben kalırım, benliğimden taşan
sevgim kahve gözlerinde yankılanır
yaşanmamışları düşünür, kuytularda üzülürüm...
gel desen koşar, koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen ellerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya, geceyedir küsmelerim...
yürek yanar, kalpler ağlar
sevdam bile çırpınır, çıkış yolları arar
bir tek gözyaşı kalır bu aşktan geriye
ruhumda yeşerir yeniden aşk yaprakları
yaşanmamışları düşünür, kuytularda ölürüm...
gel desen koşar,koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen elerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya geceyedir küsmelerim...
bir umut kaldı ve bir rüya yine sana seslenirim...
mükemmel bir düet şarkısı.
badem&ilhan şeşen
geceyedir küsmelerim. * *
gün bile kaçar, gecenin koynuna saklanır
bir tek ben kalırım, benliğimden taşan
sevgim kahve gözlerinde yankılanır
yaşanmamışları düşünür, kuytularda üzülürüm...
gel desen koşar, koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen ellerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya, geceyedir küsmelerim...
yürek yanar, kalpler ağlar
sevdam bile çırpınır, çıkış yolları arar
bir tek gözyaşı kalır bu aşktan geriye
ruhumda yeşerir yeniden aşk yaprakları
yaşanmamışları düşünür, kuytularda ölürüm...
gel desen koşar,koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen elerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya geceyedir küsmelerim...
bir umut kaldı ve bir rüya yine sana seslenirim...
mükemmel bir düet şarkısı.
badem&ilhan şeşen
geceyedir küsmelerim. * *
biten bir hikayeyi ağırbaşlılıkla rafa kaldıranların şarkısı, belki de neşeli melodilerle bezeli ağıdı.
yavuz çetinin en güzel parçalarından birisidir bence belki de en güzeli...
bir gün gelir herkes kendi yoluna gider,
her şey nasıl başladıysa öyle biter... işte bu kadar gerçek bir şarkıdır, bu kadar net ve basittir herşey.
bir gün gelir herkes kendi yoluna gider,
her şey nasıl başladıysa öyle biter... işte bu kadar gerçek bir şarkıdır, bu kadar net ve basittir herşey.
hayatı belki de en güzel şekilde özetleyebilecek cümleleri içinde barındıran bir yavuz çetin parçasıdır.
hayat bitiyor, şeylerin bitmesi çok mu?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar