bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- göte giren şemsiye4
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- frt2
- kadir inanır'ın vefatı7
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- japonya8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- deniz göktaş5
- kolombiya6
yavuz çetinin içinde blues ritmlerini barındıran enfes parçası
satılık albümünün 10. parçasıdır
yavuz çetin'in gitmeden önce bize bıraktığı son şarkı...
benimle yaşamak seni hasta ediyor
hergün söylüyorsun
her şey eskisi gibi piril piril olsun istiyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün gelir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
benimle paylaştiğin günler için
harcanmiş zaman diyorsun
güzel olan anilari hatirlamak
artik çok zor diyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün helir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
benimle yaşamak seni hasta ediyor
hergün söylüyorsun
her şey eskisi gibi piril piril olsun istiyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün gelir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
benimle paylaştiğin günler için
harcanmiş zaman diyorsun
güzel olan anilari hatirlamak
artik çok zor diyorsun
yorgun aşkimiz ayakta duracak hali yok
neler oluyor anlamiyorum
ama bittiğine hiç şüphe yok
birgün helir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
bu ask burada biter ve ben çekip giderimi hatırlatan söz
herkes unutulur anlamına da gelir. *
mükemmel bir yavuz çetin parçası. hatta şarkıdaki bir cümle mezar taşında yazıyor.*
birgün helir herkes kendi yoluna gider
her şey nasil başladiysa öyle biter
dizeleri sahibi olan yavuz hilmi çetin'in mezar taşında yazar.her şeyi bitirmeyi seçmiş olması,kendi yolunu seçmiş olması bile ne kadar farklı bir frekansta olduğunu anlattı sanırım.
her şey nasil başladiysa öyle biter
dizeleri sahibi olan yavuz hilmi çetin'in mezar taşında yazar.her şeyi bitirmeyi seçmiş olması,kendi yolunu seçmiş olması bile ne kadar farklı bir frekansta olduğunu anlattı sanırım.
ve herşey unutulur diye devam etmesi gereken önerme.
hele ki biten ilişki ardından dinleniyorsa bu parça, ayrı bir oturur insanın içine. "neler oluyor anlamıyorum, ama bittiğine hiç şüphe yok."
lanet olsundur ki..
başlayan her şey bitmektedir..
lanet olsundur ki..
başlayan her şey bitmektedir..
yeniden başlamanın umudunu taşıyan bitiş cümlesi.
hersey biter,
hersey unutulur,
yalan olur sevgiler.
hersey unutulur,
yalan olur sevgiler.
hersey olur,
hersey biter
gün gelir
cenazesini kaldirirsin
olur biter...
hersey biter
gün gelir
cenazesini kaldirirsin
olur biter...
insanı ağlak zırlak hallere sokmayan bir ayrılık şarkısıdır. aslında ayrılık şarkısı kateorisine sokmak bile yanlıştır ama ayrılık üstüne müzik dinleme gafletine düşüldüyse, bu dinlenmelidir. mantıklı olanları söyler, herkes bu gerçeği görebilse keşke, herşey biter..
izmirli k emi k adlı grubun enfes şarkılarından bir tanesi. dredg grubunun bug eyes şarkısından esinlenip ortaya mükemmel bir şarkı çıkarmışlar. myspace adresi; http://www.myspace.com/emiband
şarkıyı indirmek isteyenler; http://rapidshare.com/fil...273/Hersey_Biter.mp3.html
şarkının sözleri;
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
küçük hayatından
yalnızlığından
sıkıldım
bugün herşey biter
yalnızım ben yalnızsın sen
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
sakin hayatından
yorgunluğundan
sıkıldım
edit: imla
şarkıyı indirmek isteyenler; http://rapidshare.com/fil...273/Hersey_Biter.mp3.html
şarkının sözleri;
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
küçük hayatından
yalnızlığından
sıkıldım
bugün herşey biter
yalnızım ben yalnızsın sen
herşey bitti ben yanında öylece durdum
sensizleşti ruhum hayattan yoruldum
sakin hayatından
yorgunluğundan
sıkıldım
edit: imla
aşkın da bittiği gibi...
bir tehdit cümlesi. tehlikelidir. ve genelde iş inada biner. sonra:
her şey biter...
her şey biter...
her şey biter, herkes gider
gün bile kaçar, gecenin koynuna saklanır
bir tek ben kalırım, benliğimden taşan
sevgim kahve gözlerinde yankılanır
yaşanmamışları düşünür, kuytularda üzülürüm...
gel desen koşar, koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen ellerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya, geceyedir küsmelerim...
yürek yanar, kalpler ağlar
sevdam bile çırpınır, çıkış yolları arar
bir tek gözyaşı kalır bu aşktan geriye
ruhumda yeşerir yeniden aşk yaprakları
yaşanmamışları düşünür, kuytularda ölürüm...
gel desen koşar,koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen elerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya geceyedir küsmelerim...
bir umut kaldı ve bir rüya yine sana seslenirim...
mükemmel bir düet şarkısı.
badem&ilhan şeşen
geceyedir küsmelerim. * *
gün bile kaçar, gecenin koynuna saklanır
bir tek ben kalırım, benliğimden taşan
sevgim kahve gözlerinde yankılanır
yaşanmamışları düşünür, kuytularda üzülürüm...
gel desen koşar, koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen ellerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya, geceyedir küsmelerim...
yürek yanar, kalpler ağlar
sevdam bile çırpınır, çıkış yolları arar
bir tek gözyaşı kalır bu aşktan geriye
ruhumda yeşerir yeniden aşk yaprakları
yaşanmamışları düşünür, kuytularda ölürüm...
gel desen koşar,koşar gelir ellerim
umursamaz dünyayı, umursamaz yaşamı
sadece seni, tek seni beklerim
gel diyen elerini of gözlerini özledim
ne umut kaldı ne bir rüya geceyedir küsmelerim...
bir umut kaldı ve bir rüya yine sana seslenirim...
mükemmel bir düet şarkısı.
badem&ilhan şeşen
geceyedir küsmelerim. * *
biten bir hikayeyi ağırbaşlılıkla rafa kaldıranların şarkısı, belki de neşeli melodilerle bezeli ağıdı.
yavuz çetinin en güzel parçalarından birisidir bence belki de en güzeli...
bir gün gelir herkes kendi yoluna gider,
her şey nasıl başladıysa öyle biter... işte bu kadar gerçek bir şarkıdır, bu kadar net ve basittir herşey.
bir gün gelir herkes kendi yoluna gider,
her şey nasıl başladıysa öyle biter... işte bu kadar gerçek bir şarkıdır, bu kadar net ve basittir herşey.
hayatı belki de en güzel şekilde özetleyebilecek cümleleri içinde barındıran bir yavuz çetin parçasıdır.
hayat bitiyor, şeylerin bitmesi çok mu?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar