bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme5
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- sözlüte karı var mı3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- herkesle iyi anlaşan insan18
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- izmir2
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- 19 yaşında kızla yatmak15
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- king is back5
- almanya7
- paraguay4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- yugoslavya kızları4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- güney afrika5
- mor semsiyeli yabanci5
- kanada3
- pandela3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- deniz baykal7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- breko brek kara kuş2
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- volkswagen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- göte giren şemsiye4
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
döneri tek parça kesilmiş yassı bir et zanneden lokanta.
tabak kadar tek parça döner nasıl kesilir ulan?
tabak kadar tek parça döner nasıl kesilir ulan?
Olivium'da da bulunan mekandır ayrıca.iskenderleri gerçekten harikadır diyebilirim.bir de kızgın tereyağını bir nevi şovla servis ederler.. acıktım evet.
intihar etmek için double iskender söyleyiniz.en kötü ihtimalle bitkisel hayat garanti.
Oliviumda yedim, döner fiyatına göre idare eder düzeydeydi, oldukçada çabuk geldi fakat yanındaki kola ıvır zıvır v.s den sağlam geçiriyorlar, karşımda oturan 2 gencin iskenderine yağ dökerken elemanlar aniden ayağa fırladı baktım garson yağ dökeyim derken masayı komple yağlamış, garsonlar hepbirşeyeler söylenip aralarında tartışıyorlar hepbir el kol hareketi ee be kardeşim sorununuz varsa müşteriye yansıtmayın bari.
kendimi bildim bileli canım iskender istese cevahir avm'de giderim.adamlar güzel yapıyorlar ama son zamanlarda lezzetlerinde hafif yamukluklar var.
edit:imla
edit:imla
iskenderi high definition şeklinde yapabilen tek yer.
bay döner dururken tercih etmediğim mekan.
ha bu demek değil ki "iskenderi kötü" hayır efendim mis gibi iskender vardır. bay döner 1. ise bu 2. dir.
ama hakkını yememek lazım. "ince geliyor, e fiyat ucuz tabi" diyenler için geliyor.
gelen etin gramajı bellidir. 150 gr falandı 1,5 porsiyon.
kaldıki gidip adı sanı duyulmamış tekil restoranda iskender yemeye çalışırsanız aynı gramaja X3 ciarı fiyat uygulanmaktadır.
ha bu demek değil ki "iskenderi kötü" hayır efendim mis gibi iskender vardır. bay döner 1. ise bu 2. dir.
ama hakkını yememek lazım. "ince geliyor, e fiyat ucuz tabi" diyenler için geliyor.
gelen etin gramajı bellidir. 150 gr falandı 1,5 porsiyon.
kaldıki gidip adı sanı duyulmamış tekil restoranda iskender yemeye çalışırsanız aynı gramaja X3 ciarı fiyat uygulanmaktadır.
lastik gibi iskenderi olan mekan. hiç tavsiye edilmez. misal urfadan kebap daha güzel yapar iskenderi. pek fazla şubesi yok bildiğim kadarıyla biri tarabya diğeride kağıthane'de. lakin adamlar yapıyor beyler.
uludağ kebapçısı,nam-ı diğer cemal agada daha önce iskender yemişseniz,kendini iskender yapabiliyor sanan bu arkadaşların yüzüne bile bakmazsınız.
acıkınca bir çok yemek olduğundan daha güzel gelir ancak hd iskender de yediğinde ne kadar aç olursan ol kötü. 2. kez hata yapıp gitmeyeceğim yerler arasında.
ismi high definition falan filan değil hakan demirağ iskender olan dönerci. fiyatları piyasaya göre normal ama hizmet kalitesi sıfır diyebiliriz.
doğru dürüst yapamadığı iskenderi ucuza satıp, yanında getirdiği bilimum çerçöpü kol kadar sokan bir zihniyete sahip yemekçi parçası. ayrıca bahşişi otomatik olarak hesaba ekleyen ve kalan parayı ne kadar olursa olsun madeni para olarak getiren zihniyetsiz zihniyet...
ankarada daha iyisi için;
(bkz: mangal kebap)
(bkz: mangal kebap)
iskenderi 12.90 liraya satan. suya 3 lira, cola ya 4 lira isteyen yer. satış mantığı pizza hut mantığı.
27 yıllık insanlık hayatım boyunca en kötü iskendere tanıklık ettiğim mekan. dün akşam itibariyle etin kokusu, lezzeti ve servis süresi ile sınıfta kaldı.
iskenderi sundukları tabağın boyutlarını 1920x1080 olarak tahmin ettiğim kuruluş.
(bkz: hq iskender)
kayseri deki tükanlarında bir garson var. süper!
- menü alabilir miyiz?
+ menü... hmmmm. menüüüüü?
- evet, menü diyorum, alabilir miyiz?
+ ya işte, iskender falan var. n'apacaksınız menüyü?
- ???
ayrıca, siparişi bir türlü alamaması da cabası. kendimiz toplayıp söyledik adama, onu bile zor anladı. bir de, içinde peynir bile olmayan çiğ kadayıfı künefe diye getirdiler ya daha da bir şey demiyorum.
- menü alabilir miyiz?
+ menü... hmmmm. menüüüüü?
- evet, menü diyorum, alabilir miyiz?
+ ya işte, iskender falan var. n'apacaksınız menüyü?
- ???
ayrıca, siparişi bir türlü alamaması da cabası. kendimiz toplayıp söyledik adama, onu bile zor anladı. bir de, içinde peynir bile olmayan çiğ kadayıfı künefe diye getirdiler ya daha da bir şey demiyorum.
şu ana kadar gittiklerim arasında ankara'da bulunan şubesi * en kötü iskender yapan yer benim için. denizli ve istanbul'daki şubelerine de gittim, ankara'daki ile alakası yok.
en son gittiğim ankara'daki şubede bir iskender yiyeyim dedim. * çok sert olan pidelerin üstüne bol salça soslu etler dökülmüş. yani yenmemesi için çalışmış adamlar sanki.
ayrıca dün akşam yaşadığım diyalog da pes dedirtmiştir.
kafamda bin tane şey var, yemeği yedikten sonra kalktım çıkıyorum. *
en alt kattaki bir garsona hesabı ödemek istediğimi söyledim. *
garson : efendim nerden bileyim ne yediğinizi.
ben : sor öğren o zaman, ne yapayım yani. *
garson : masanıza gidin hesabı getiririz.
ben : 2 kat yukarı çıkmayayım şimdi. sen öğren hesabı burda ödeyeyim.
garson : nerde oturduğunuzu nerden bileyim. *
ben : iyi sor öğren o zaman. *
diğer garson : bir iskender bir cola mıydı?
ben : bir iskender bir meyve suyu.
hesabı verirken garsona yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum. *
ertesi gün bursa çam iskender diye bir mekan gördüm. * dışardan güzel görünüyodu. hd iskender faciasından sonra belki güzel bir iskender yeriz umuduyla daldım içeri.
bir iskender bir de kola siparişi verdim. siparişten sonra hemen masaya turşu, salata, bulgur ve pide getirdiler.* * sonra iskender geldi. gayet lezzetli bir yemek oldu benim için.
yan masadaki adam da yediği yemeğin güzel olduğunu garsonlara anlatıyodu.
yemekten sonra demli bir çay içip mekandan ayrıldım.
en son gittiğim ankara'daki şubede bir iskender yiyeyim dedim. * çok sert olan pidelerin üstüne bol salça soslu etler dökülmüş. yani yenmemesi için çalışmış adamlar sanki.
ayrıca dün akşam yaşadığım diyalog da pes dedirtmiştir.
kafamda bin tane şey var, yemeği yedikten sonra kalktım çıkıyorum. *
en alt kattaki bir garsona hesabı ödemek istediğimi söyledim. *
garson : efendim nerden bileyim ne yediğinizi.
ben : sor öğren o zaman, ne yapayım yani. *
garson : masanıza gidin hesabı getiririz.
ben : 2 kat yukarı çıkmayayım şimdi. sen öğren hesabı burda ödeyeyim.
garson : nerde oturduğunuzu nerden bileyim. *
ben : iyi sor öğren o zaman. *
diğer garson : bir iskender bir cola mıydı?
ben : bir iskender bir meyve suyu.
hesabı verirken garsona yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum. *
ertesi gün bursa çam iskender diye bir mekan gördüm. * dışardan güzel görünüyodu. hd iskender faciasından sonra belki güzel bir iskender yeriz umuduyla daldım içeri.
bir iskender bir de kola siparişi verdim. siparişten sonra hemen masaya turşu, salata, bulgur ve pide getirdiler.* * sonra iskender geldi. gayet lezzetli bir yemek oldu benim için.
yan masadaki adam da yediği yemeğin güzel olduğunu garsonlara anlatıyodu.
yemekten sonra demli bir çay içip mekandan ayrıldım.
iskender katili mekan. double iskender yedim, hatta arkadaşın ısrarlarına dayanamayıp bir kez daha yedim şimdi yalan söylemeyeyim hehe. şimdi durum şu ki, o sipariş ettiğim double'ın altındaki pideleri al geriye 4 parca et kalıyor hadi 5 olsun, üstelik kıyma döner. etin ne kadar kötü olduğunu geçtim garson kılığındaki psikomanyak iki gidişimde de elinde kızgın tereyağ dolu tencereyle çeşitli akrobasi hareketleri yaparak azıcık yağı tabağıma boşalttı, nasıl yaptı anlamadım. burada yazanlar gerçektir: 1 doublenin 12 tl olduğu restoranda 2 double, 2 cola ve 2 suya 33 lira ödedik anlayın nereden nasıl çaktıklarını. ve son olarak ikinci gidişimde acelemiz olduğundan arkadaşım ve ben hesabı aşağıda ödeme kararı aldık. aşağıda kasa olmadığını biliyoruz ancak hesabı isteyelide 5 dk olmuş durumda, neyse bunu gören aptal garsonlar yerinize oturun hesabınız gelir artistliğindeyken "biliyoz yarraam" demeyi çok istesemde "acelemiz var efendim" diyebildim ve oda ne? herif bana ters ters bakarak "tekrar yerinize oturun hesabınız gelir" demez mi? gerildim buna bi kafa kodum yandakine bi tekme, baktım şef filan bütün garsonlar üzerime geliyor dedim "adam olun adam geçmişinizi sikerim hepinizin orospu çocukları" dememle hepsi yerine oturdu. sonuç hesabı tabikide aşşağıda ödedim.
bir süre sonra gelen edit : buraya geçenlerde yine gittim. o kadar laf söyledin neden gittin diyeceksiniz ? kız arkadaşım geldi şehir dışından meşrutiyet caddesinde buluşunca bir şeyler yiyelim dedik ve en yakın yer oraydı olm naapak yani keyfimizden mi gidiyoz? neyse oturduk efendim biz yerimize bekledik ki sipariş alınsın. iskenderleri söyledikten sonra sıra geldi o soruya ;
garson : efendim ayran mı alırsınız kola mı?
ben : ayran
garson : efendim iskenderin yanında zaten yoğurt var isterseniz kola vereyim
ben : yok ayran olsun
(lan iskenderin yanında yoğurt olduğunu biz bilmiyor muyuz pezevenk? et dediğin ayranla gider değil mi? en azından bana göre öyle hem sana mı soracam lan ben neyi nasıl yiyeceğimi? mekanda zaten iskenderden başka bir şey satılmıyor madem yanında yoğurt var diye arasında 1.75 lira fark bulunan kolayı satmaya çalışıyorsun, neden dolapta ayran var lan ha neden ? akıl sağlığınızı, düşünce yapınızı, fikir dağarcığınızı bilfiil sikerim hepinizin ibneler.
ve yemekler gelir.
garson : tabaklar çok sıcak dokunmayınız.
(vay amınakoyim tabaklar çok sıcakmış neden acaba? bugüne kadar gittiğim lokantalarda neden tabaklar sıcak gelmedi? benim bildiğim yemek sıcak olur tabak sıcak olmaz. hayır beklemiş ve özenle kesilmiş o boktan etleri tabakla beraber ısıtıp getiriyorsanız orasını bilemeyeceğim. )
not : hd de çalışmadım ya da kovulmadım, başka firmadan da değilim. sadece fikirlerimi belirttim. tüm şubeleri ciddiyetsiz ve uyuz çalışanlara mı sahip? yoksa sadece ankara meşrutiyetteki şubesi mi öyle bilmiyorum.
not 2 : otobüslerde verilen sular varya hani ? hah işte onlar size sorulmadan masanıza konur ve hesaba eklenir. fiyatıda 1.25 tl dir.
bir süre sonra gelen edit : buraya geçenlerde yine gittim. o kadar laf söyledin neden gittin diyeceksiniz ? kız arkadaşım geldi şehir dışından meşrutiyet caddesinde buluşunca bir şeyler yiyelim dedik ve en yakın yer oraydı olm naapak yani keyfimizden mi gidiyoz? neyse oturduk efendim biz yerimize bekledik ki sipariş alınsın. iskenderleri söyledikten sonra sıra geldi o soruya ;
garson : efendim ayran mı alırsınız kola mı?
ben : ayran
garson : efendim iskenderin yanında zaten yoğurt var isterseniz kola vereyim
ben : yok ayran olsun
(lan iskenderin yanında yoğurt olduğunu biz bilmiyor muyuz pezevenk? et dediğin ayranla gider değil mi? en azından bana göre öyle hem sana mı soracam lan ben neyi nasıl yiyeceğimi? mekanda zaten iskenderden başka bir şey satılmıyor madem yanında yoğurt var diye arasında 1.75 lira fark bulunan kolayı satmaya çalışıyorsun, neden dolapta ayran var lan ha neden ? akıl sağlığınızı, düşünce yapınızı, fikir dağarcığınızı bilfiil sikerim hepinizin ibneler.
ve yemekler gelir.
garson : tabaklar çok sıcak dokunmayınız.
(vay amınakoyim tabaklar çok sıcakmış neden acaba? bugüne kadar gittiğim lokantalarda neden tabaklar sıcak gelmedi? benim bildiğim yemek sıcak olur tabak sıcak olmaz. hayır beklemiş ve özenle kesilmiş o boktan etleri tabakla beraber ısıtıp getiriyorsanız orasını bilemeyeceğim. )
not : hd de çalışmadım ya da kovulmadım, başka firmadan da değilim. sadece fikirlerimi belirttim. tüm şubeleri ciddiyetsiz ve uyuz çalışanlara mı sahip? yoksa sadece ankara meşrutiyetteki şubesi mi öyle bilmiyorum.
not 2 : otobüslerde verilen sular varya hani ? hah işte onlar size sorulmadan masanıza konur ve hesaba eklenir. fiyatıda 1.25 tl dir.
getirmeden önce mikrodalgada ıstıyorlar herhalde ki tabaklar ateş gibi oluyor her geldiğinde ve ben her seferinde elimi yakıyorum.uslanmak bilmiyorum.
(bkz: bu yaşta bu zeka)
(bkz: bu yaşta bu zeka)
orgazmdan daha zevkli anlar yaşatır.
beş para etmeyen mikrodalgada ısıtıp getirdikleriyle iskenderle müşteriye iteleyen firma. salata ücretli.masada peçete bile yok
ankara kızılayda, haftada bir zevkle yediğim, tereyağı mükemmel, sosu süper, eti fevkalade tatlı, fiyatı ucuz (8.50 tl),köklü ve hd kalitesinde iskender kebapçıdır. istanbul Kadıköy'de de şubelerini görünce "aha la sadece angarada değilmiş hd" dediğimiz süper iskender teşrifatçısı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar