bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı10
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar4
- neden sevgilim yok4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- bir filmde ölüyü oynamak4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- göbeksiz erkek4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- velvet43
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- zalican4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- dünya13
- sözlüte karı var mı3
- 19 yaşında kızla yatmak15
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- hamas3
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- çok eski entryleri okumak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- hayatını kaybetmek4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- vatandaş halinden memnun3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- mor semsiyeli yabanci5
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- yugoslavya kızları4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- deniz baykal7
- king is back5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
(bkz: hakan demirağ)
cam gibi iskender.
bir zamanlar sütiş'te iskender yemiş nesle kendini yediremeyecek olandır. baydönermiş, hd iskendermiş hikâye arkadaşım. "bursa iskender" demeye utandırmıştır bir zamanlar artvinli kardeşlerimizin bu mekânı.
gerçekten iskenderinde tat yoktur. nerde kocaellide yediğimiz iskenderler nerde. bence gidin size yer mi yok. sizin köşedeki dönerci daha güzeldir hem de ucuz.
kız arkadaşıma iskender yiyelim dedim, iskenderin kendi yeri kapanıp HD iskender açılmış. zamanda az kaldığından otobüsün kalkışına oturduk yedik.
yemez olaydık.
tez zamanda bursanın iskenderine yakışan tatda iskender kebap yapan iskenderde yenile...
iskender 1867'den beri
yemez olaydık.
tez zamanda bursanın iskenderine yakışan tatda iskender kebap yapan iskenderde yenile...
iskender 1867'den beri
her görüşte haydar dümen iskender diye okuduğum iskender şeysi.
iskenderin üstüne hayvanın penisine benzer bir cisim koyan mekan.
antalya da terra city de şubesi olan ve iskenderleri süper olan işletmedir.
yüksek çözünürlüklü iskenderdir. *
süper olmayan iskender yapan restauranttır efenim. buranın iskenderine süper diyen adam bursa heykeldeki küçük orjinal yavuz iskenderoğlunun dükkanında hiç iskender yememiştir.
bursa'da yedim ben buranın iskenderini. fiyatları uygun yalnız pidenin üstüne bildiğimiz et döner koyuyorlar ve 1 kat döner koymuşlar. iskender kültürü böyle değildir bu biline.
iskender 2 yerde yenir.
1. heykeldeki en orjinal (ünlülerin bile bursaya geldiğinde uğramadan geçmediği) iskenderi bulan büyük insan yavuz iskenderoğlunun oğluna ait küçük mavi dükkanda.
2. yavuz iskenderoğlunun diğer oğullarına ait olan bursanın ve türkiyenin bir çok yerinde şubesi olan iskender dükkanlarında.
3. Bursa'da melike dönerde.
bakın melike döner diyorum. azımsanmayacak derecede kaliteli iskender yapıyor burası.
üniversiteye gittiğimde özlediğim bir kaç şeyden biri melike dönerin iskenderi oluyor ne yalan söyliyim.
uzun lafın kısası hd iskender karın doyurmak için güzel bir alternatif olabilir ancak ben gerçek iskender yiyeceğim diyorsanız kesinlikle yanlış adrestesiniz dostlar.
bursa'da yedim ben buranın iskenderini. fiyatları uygun yalnız pidenin üstüne bildiğimiz et döner koyuyorlar ve 1 kat döner koymuşlar. iskender kültürü böyle değildir bu biline.
iskender 2 yerde yenir.
1. heykeldeki en orjinal (ünlülerin bile bursaya geldiğinde uğramadan geçmediği) iskenderi bulan büyük insan yavuz iskenderoğlunun oğluna ait küçük mavi dükkanda.
2. yavuz iskenderoğlunun diğer oğullarına ait olan bursanın ve türkiyenin bir çok yerinde şubesi olan iskender dükkanlarında.
3. Bursa'da melike dönerde.
bakın melike döner diyorum. azımsanmayacak derecede kaliteli iskender yapıyor burası.
üniversiteye gittiğimde özlediğim bir kaç şeyden biri melike dönerin iskenderi oluyor ne yalan söyliyim.
uzun lafın kısası hd iskender karın doyurmak için güzel bir alternatif olabilir ancak ben gerçek iskender yiyeceğim diyorsanız kesinlikle yanlış adrestesiniz dostlar.
ankara'daki 3 şubesine de gidip 3'ünde de çalışanlarından hazzetmediğim işletme. hepsinin burnu bi havada. hayır nedir yani karnımı doyurmaya gelmişim, verilen hizmetin bedelini ödeyecek param da var ama gel gör ki bi sallamaz tavırlar, güleryüz sıfır, içecek istemeyince iyice düşen suratlar. illa asitli çecek içmek zorunda mıyım kardeşim ben ? yanına yoğurt verilen yemeği ayranla mı yiyeyim yoksa ?
yıllardır gitmiyorum gitmem de. zaten pek ahım şahım bi şey de değil iskenderi. gidin masabaşı'na daha iyi hizmet daha iyi yemek görün.
bursa'da olanlar zaten uğramasın pliiizz!
yıllardır gitmiyorum gitmem de. zaten pek ahım şahım bi şey de değil iskenderi. gidin masabaşı'na daha iyi hizmet daha iyi yemek görün.
bursa'da olanlar zaten uğramasın pliiizz!
etleri hazır geliyor dondurulmuş şekilde. ısıtıyorlar altına ekmek üstüne döner üstüne sos.
birde sanki çok geleneksel hazırlanmış gibi dursun diye müşterinin önünde tereyağ dökme çabaları.
benzer 2 3 firma daha var böyle.
hayatında hiç taze taze pişerken kesilmiş yaprak dönerden iskender yemeyen kişileri sevecekleri türden lezzetler. bana hitap etmiyor
birde sanki çok geleneksel hazırlanmış gibi dursun diye müşterinin önünde tereyağ dökme çabaları.
benzer 2 3 firma daha var böyle.
hayatında hiç taze taze pişerken kesilmiş yaprak dönerden iskender yemeyen kişileri sevecekleri türden lezzetler. bana hitap etmiyor
bir zamanlar ankara ankamall'deki olanından sıklıkla yediğim ve çok beğendiğim iskendercidir. ankara'daki hala öylemidir bilinmez ama forum istanbul'dakinden yedikten sonra artık yanına yaklaşmam o derece, tek kelimeyle berbattı.
pendik neomarin'deki şubesinde sık sık iskender yediğim yer. bence harika yapıyorlar.
haydar dümen iskenderdir.
hd: hakan demir
iskenderi çok kötü olan mekandır. 1.5 iskenderin 14 lira olması her ne kadar muazzam bir şey olsa da verdiğim 14 liraya içim acıyor
iskenderi çok kötü olan mekandır. 1.5 iskenderin 14 lira olması her ne kadar muazzam bir şey olsa da verdiğim 14 liraya içim acıyor
ne kadar dallama garsonları varsa, mecidiyeköy deki cevahir şubelerine topladıklarını düşündüğüm iskender mekanı.
birkaç yerdeki şubelerinde de bulunduğum için diyorum, ve genelleme yapmıyorum ama, diğer şubelerindeki abilerimiz ne kadar cana yakın, samimi ise, buradakilerin alayı öküz gibiydi afedersin. tamam 1,5 iskender kolayla oranın kralı olmuyorum da, kardeşim ben de hizmet sektöründe çalışıyorum, bir nev i ben de garsonum eyvallah, bir şekilde gülümsemeye çalışıyorum. altı üstü pul biber istedik ya la. getirdiğin tabakta da kolum kadar kıl vardı, daha da bana ''kıl herife bak sardı iyice'' demeyesin diye laf etmedim.
ama ilginç bir iskender stilleri var vesselam. büyük büyük parçalar sanki dondurulmuş döneri fırında ya da tavada ısıtıp tabağa koyuyorlamış intibası uyandırıyor. bir de sonradan salça-tereyağı olayları güzel ki, hemen geldiği gibi döner dalmayın olaya, alttaki pideler sonradan dökülen tereyağı-salça kombinasyonu ile yumuşuyor; biraz çeksin ekmek. fiyat-performans açısı ise zannımca iyi. 25 liraya bir porsiyon iskender satılan yerlerde de çok abartı lezzet farkı kalmadı artık.
birkaç yerdeki şubelerinde de bulunduğum için diyorum, ve genelleme yapmıyorum ama, diğer şubelerindeki abilerimiz ne kadar cana yakın, samimi ise, buradakilerin alayı öküz gibiydi afedersin. tamam 1,5 iskender kolayla oranın kralı olmuyorum da, kardeşim ben de hizmet sektöründe çalışıyorum, bir nev i ben de garsonum eyvallah, bir şekilde gülümsemeye çalışıyorum. altı üstü pul biber istedik ya la. getirdiğin tabakta da kolum kadar kıl vardı, daha da bana ''kıl herife bak sardı iyice'' demeyesin diye laf etmedim.
ama ilginç bir iskender stilleri var vesselam. büyük büyük parçalar sanki dondurulmuş döneri fırında ya da tavada ısıtıp tabağa koyuyorlamış intibası uyandırıyor. bir de sonradan salça-tereyağı olayları güzel ki, hemen geldiği gibi döner dalmayın olaya, alttaki pideler sonradan dökülen tereyağı-salça kombinasyonu ile yumuşuyor; biraz çeksin ekmek. fiyat-performans açısı ise zannımca iyi. 25 liraya bir porsiyon iskender satılan yerlerde de çok abartı lezzet farkı kalmadı artık.
hd kalite kanka, olsada çeksek. (bkz: çimlerde sarhoş olan ergen tuğrul)
özellikle 720p iskenderi çok lezzetli olan besin zinciri.
eti kağıt inceliğinde pidelerin üstüne döşeyen yemek hedesi. özetle beğenmedim.
tadı berbat olandır. dönerin kesimi bile fabrikasyon. ekmeği rezalet. garsonları bi saat sonra farkediyor müsteri geldiğini. biz iskender söylemiştik ama siz başka bişey getirdiniz galiba diye söyleten mekan.
ıslak mendilin üzerinde hızlı servis yazan fakat en az 15 dakika bekleten gözümde sd olan bir mekan. ama garsonlar çok teknolojik o ayrı. ayrıca artık tabak sıcak dikkat edin demelerinden bıktım..
ankamall'daki garsonunun terbiyesiz olduğu yerdir. ulan iki masa birleşik, ayırıyorum, adam gelmiş niye ayırıyorsun filan. kalsın mı dedi, kalsın dedim. sinirlendi söylendi birleştirdi yine. ulan parasıyla değil mi? kent meydanındaki popeyesin çalışanıyla aynı kafadaki gavat bu çalışan.
bir arkadaşım bunu eyç di iskender diye okudu. yüksek kalite restoran.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar