bugün

hd iskender

Olivium'da da bulunan mekandır ayrıca.iskenderleri gerçekten harikadır diyebilirim.bir de kızgın tereyağını bir nevi şovla servis ederler.. acıktım evet.
© copyright 2005 - 2026