bugün
- true'nun çaylak olması14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü18
- kadir inanır14
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- fransa3
- arkadaşlar ben supernatural izlemeye gidiyorum2
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalist dünya19
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları5
- bulla dava açmak3
- kürtçülük5
- the saturdays2
- izmir de cami var mı2
- egay bey birader2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- galatasaray lobisi11
- ktç abinin çaylak olması5
ulu teorisyen, büyük düşünür.
kendisini ermeni diye öteleyen herkesten daha çok türkiyeli duran cevval gazetecidir. son dönemlerde cemaate yakınlaştı mı ne?
Liboşun tekidir.
adamın karekökü.
boş işlerin boş insanı. tarafçı.
kankileri roni ve ufuk uras'tır oradan pay biçin.
kankileri roni ve ufuk uras'tır oradan pay biçin.
bu ülkede müslüman olmadan islamcı olan (bkz: etyen mahçupyan) ermenilere inat muhalif duruşuyla saygı duyulan gazeteci-araştırmacı yazar. hem sempatik hem bilgili oluşu karşısındaki insanın kendisini dinlemesi için başka sebep bırakmıyor.
Hiç kendinizi kandırmayın millet. Aha bu adam ilk başta Etyen mahçupyan yolundan giderken her gün ülke tv olsun tvnet olsun boy gösterirken bir anda muhalif oldu. Her açılımda, her sempozyumda akp lehine konuşan adam şimdi oldu sana muhalif. Aslında muhalifliği de etnik bir muhalefet. Öyle hamaset olsun diye bir iki sosyal sınıf muhabbeti yapar oradan tehcire kitler lafı. Sivri dilli olduğunu sanan, siklenmeyen biridir. Cnnturk'ün Abdülkadir Selvi gibi kadrolu elemanıdır.
Benim güzel halkım da hemen yer, önce sırrı ağbee vardı şimdi bu. He amk he hayko, kızlara yürü etkilemek için düşünmeden bunları savur ağzından.
He benim koçuma.
Benim güzel halkım da hemen yer, önce sırrı ağbee vardı şimdi bu. He amk he hayko, kızlara yürü etkilemek için düşünmeden bunları savur ağzından.
He benim koçuma.
http://sosyal.hurriyet.co...e-amin-demeliyiz_28403247
şöyle diyor "ermeni de olsam, ateiste olsam patrik figürü benim için çok önemli. folklorik de olsa acayip saygım var. türk ateistlerine duyurulur.
şöyle diyor "ermeni de olsam, ateiste olsam patrik figürü benim için çok önemli. folklorik de olsa acayip saygım var. türk ateistlerine duyurulur.
muhteşem bir yazı yazmış yazar.
üslubunu sevdiğim, samimiyetine inandığım yazıları takip edilesi gazeteci yazar. anlaşıldığı üzere afedersiniz ermenidir kendisi. farklı olan her şey gibi farklı olan herkes gibi tahammülsüzlüğümüzle yüzleşmiştir. bol bol koruma polisli anısı vardır bu yüzden.
severek takip ettiğimiz menşurlardandır.
golliktir ayrıca gb
severek takip ettiğimiz menşurlardandır.
golliktir ayrıca gb
uslupsuz. fazlaca agrasif. elestiri kaldiramiyor ancak herkesi elestirme gucu buluyor kendinde.
edit: bakiniz, ben onun hocalarini has babalarini da severim. ancak orada yaptigi fasizm. bi insan bisiyler soyledigi zaman boyle tepki verirseniz kisi kendini aciklayamaz. keza aciklayamadi da. konu kapandi gitti. ben yancilik ya da partizanlik yapmiyorum. kendisine yakistiramadim bunu. bu ona da yapilda ayni tepkiyi verirdim. ki verdim de. enver aysever sevan nisanyan'a aynisini yapti ekran karsisinda cildirdim ben. tweet manyagi yaptim ama bisiy olmadi. usluplu tartismak gerek.
edit: bakiniz, ben onun hocalarini has babalarini da severim. ancak orada yaptigi fasizm. bi insan bisiyler soyledigi zaman boyle tepki verirseniz kisi kendini aciklayamaz. keza aciklayamadi da. konu kapandi gitti. ben yancilik ya da partizanlik yapmiyorum. kendisine yakistiramadim bunu. bu ona da yapilda ayni tepkiyi verirdim. ki verdim de. enver aysever sevan nisanyan'a aynisini yapti ekran karsisinda cildirdim ben. tweet manyagi yaptim ama bisiy olmadi. usluplu tartismak gerek.
karşısında akp yalakası, konuşmayı bilmeyen bir " anketçi " var .
adam yerinde kim olsa zıvanadan çıkar tabi.
adam yerinde kim olsa zıvanadan çıkar tabi.
Eger haykonunda uslubu sertse neyse ben bir sey demiyorum.
adama simdiye kadar yapilanlar sayilanlarin sovulenlerin haddi var hesabi yok, aldigi tehditlerden dolayi yaninda koruma polisiyle dolasiyor.
Gerçekten sert mi üslubu??
bence değil.
adama simdiye kadar yapilanlar sayilanlarin sovulenlerin haddi var hesabi yok, aldigi tehditlerden dolayi yaninda koruma polisiyle dolasiyor.
Gerçekten sert mi üslubu??
bence değil.
bu adamı çok seviyorum ya tüm yazılarını okuyorum ve programlarını seyrediyorum . gerçekçi ve çok dürüst oryantelsiz saf ve temiz bir insan .
aydın olmama durumunu ermeni vurgusunu kuvvetlendirerek tanımlayan insanları gördüğümüz zat.
bir gazeteci olarak her ne kadar beğendiysem twitterdaki ergenliklerinden de bir o kadar illallah ettiğim kişidir. takipten çıkardım artık o derece. bunun ergen olmayan versiyonu için
(bkz: ismail saymaz)
(bkz: ismail saymaz)
"Pkk terör örgütü değildir." diyen kişi buyrun biz buna hain diyoruz. Hemde vatan haini.
yetmez ama evet'in isim babası, aydın olduğu iddia edilen ama ermenilik dışında hiçbir vasfı olmayan kişi.
polisin, askerin öldürdüğü teröristlerden bahsederken ağlamadığı kaldı. sanırım kendisine göre pkk mağdur olmuş.
seviyorum bu adami.
dün cnn Türk'de katıldığı programda bazı yabancı insan hakları örgütlerinin bildirilerini okumuş. bu insan haklarına göre ülkemizde hala faili meçhul ölümler olduğunu(yalan), 1000 askerin intihar ettiğini( tüm güvenlik personeli toplamında 815) vs istatistikleri açıkladı.
aynı program da ismini cismini bilmediğim bir vatandaş(tartışmacı) hayko'nun verdiği rakamların yalan ve yanlış olduğu belirttikten sonra stüdyodaki bütün konuklar hep bir ağızdan konuşmaya başlamış ve bu hengamede hayko bağdat abartısız 10 kere şu cümleyi sarf etmiştir.''bu ülkede son 13 yılda 1000 asker intihar etti''.
ulan dalkavuk hayko sizin ermeni okullarında nasıl bir eğitim aldığınız biliniyor. bir ermeni çocuğu daha hayatının ilk döneminde canavara çeviren eğitim müfredatımız ortada. türk askeri sanki çok umurundaymış gibi ne rol kesiyon düdük.
bu arada müjdemi isterim hayko. kan kardeşlerimiz 5 tane ermeni askerini öldürmüş.
aynı program da ismini cismini bilmediğim bir vatandaş(tartışmacı) hayko'nun verdiği rakamların yalan ve yanlış olduğu belirttikten sonra stüdyodaki bütün konuklar hep bir ağızdan konuşmaya başlamış ve bu hengamede hayko bağdat abartısız 10 kere şu cümleyi sarf etmiştir.''bu ülkede son 13 yılda 1000 asker intihar etti''.
ulan dalkavuk hayko sizin ermeni okullarında nasıl bir eğitim aldığınız biliniyor. bir ermeni çocuğu daha hayatının ilk döneminde canavara çeviren eğitim müfredatımız ortada. türk askeri sanki çok umurundaymış gibi ne rol kesiyon düdük.
bu arada müjdemi isterim hayko. kan kardeşlerimiz 5 tane ermeni askerini öldürmüş.
10 dakika önce kanaltürkte göte göt demiştir. Cesaretinden dolayı tebrik ederim. Umarım ülkeden sürülmez.
anladığım kadarıyla kendine göt diyen pkk sever.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar