bugün

hayko bağdat

http://sosyal.hurriyet.co...e-amin-demeliyiz_28403247

şöyle diyor "ermeni de olsam, ateiste olsam patrik figürü benim için çok önemli. folklorik de olsa acayip saygım var. türk ateistlerine duyurulur.
© copyright 2005 - 2026