bugün
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- bazen şık bazen relax mod2
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- yalaka2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- sophia osako2
- fight club5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kemalist dünya24
- bioloji2
- cevcet2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- hesabı gizliye almak3
- anın görüntüsü20
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- true'nun çaylak olması16
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
bir ulaşım aracı olarak kullanılan uçakların bulunduğu yer ve bu yeri yöneten kurum.
(bkz: ataturk havalimani)
(bkz: sabiha gokcen uluslararasi havalimani)
(bkz: ataturk havalimani)
(bkz: sabiha gokcen uluslararasi havalimani)
bir poğaçanın 7.5 milyon olduğu * insanların çaresizliğinden yararlanılan yer.
(bkz: duty free)
devletin son yıllarda iyi para harcayıp, bir işe yaramayan yatırımlarındandır...
yerde bulunduğu halde adına havaalanı denilen asfalt.üstünde tayyare gezinir.
Birol Güven 'in yakında yayınlamaya başlayacak olan yeni projesi.Haberini de aşağıdaki linkten alabilirsiniz..
http://arsiv.sabah.com.tr...474AA43126E58B4D4BE2.html
http://arsiv.sabah.com.tr...474AA43126E58B4D4BE2.html
doktorlar, hemşireler, arka sıradakiler, yarraklar, kürrekler gibi dandik bir dizi daha.televizyon dizilerinde aşkın yaşanmadığı bi havalimanı kalmıştı zaten.birol güven iyi düşünmüş..
uçakalanı gibi dandik bir eş anlamlısı da bulunan kelime.
mümkün olduğunca kafeteryalarından uzak durulması gereken, aksi taktirde yediğiniz kazığın etkisinden uçaktaki koltuğa oturmakta zorluk çekip te ayakta yolculuk etmek zorunda kalabiliceğiniz uçakların konma mekanı.
ziyaret edilen sehir/ulke hakkinda kesin bir onbilgiye sahip olunabilecek, o yerin kultur ve toplum yapisindan tutun da, nufusuna ve hatta saglik ve egitim duzeyine kadar fikir sahibi olunabilinen yer. bu acidan da havalimanlarinin oldukca onemli oldugunu dusunuyorum.
mesela zurih'teki havalimani. sakinligi ve duzeniyle dikkat cekiyor, ortalikta cok fazla havalimani calisani gormuyorsunuz, demek ki zurih'te kurulu bir duzen hakim, sehre insem her sokak basi polos gormeyecegim. bunun yaninda buyuk ve ferah sigara icme salonlari goze carpiyor, bu da bir anlamda insanlara duyulan sayginin bir gostergesi, kapasi kapali isteyen girip sigarasini iciyor.
amsterdam havalimani da zurih kazar olmasa da sakin ve duzenli. sadece biraz daha eski, daha az modern bir cizgisi var. havalimani icindeki casino ise amsterdam sehrini oetliyor gibi; kumar, icki, ve sinirsiz seks molekulleri sanki havaalaninin her yerine yayilmis, insani esir aliyor:))
vancouver havalimani ise ingilizce ve fransizca'nin yanisira cince tabelalarla dikkati cekiyor. demek ki burada cok cinli var diye dusunurken sehri gezmeye baslayinca "vay be beyaz kanadalilarin da nesli tukenmek uzere" diye dusunmemek elde degil. bunun yaninda oldukca sakin ve yolcularin duzen koyucu oldugu bir ortam var. eski yontemlerle bir gorevlinin "taipeiii taipeii yolculari ahan da yanima gelsin looooo, hong kong ve sydney sagdan devam etsin" naralari sehrin cok da medeni bir mekan olmadigini haykiriyor. sehri gezerken de bu fikrimde ne kadar hakli oldugumu gormek beni sevindiriyor.
gelelim memleketin guzide havalimanina; istanbul ataturk havalimani... havalimanina indiginizde ilk farkettiginiz sey kibarligin kaybolmasi. yani ucus sirasinda etrafinizda sekiz donen o kibar, o nazik, o anlayisli hostesler bile ucak yere iner inmez "abim gungoren'de bana yazmaya kalkarsan senin agzini burnunu kirar hadi s.ktrin inin ucaktan ne haliniz varsa gorun daha temizlik yapacagiz" bakisi atar ki evlere senliktir. yavasca bavullarin alinacagi yere dogru gidilir ama ne hikmetse herkes en ondeki malkocoglu tipli amcayi takip eder. amca emin adimlarla bildigini zannettigi numaraya dogru gidip bekler, ne hikmetse harbiden de bavullar o numaradan cikar:)) havalimanina iner inmez bir gurultu ve kargasa sarar etrafinizi. eger zurih ya da amsterdam gibi bir yerden istanbul'a indiyseniz havalimani ve otogar arasindaki farklar uzerine bir tez hazirlamaya bile niyetlenebilirsiniz. karisiktir kisaca, hengamedir, korna calan taksilerin sesiyle irkilmektir, amma velakin disari cikar cikmaz ilk sigara istedigin kisiden "olmaz mi abi, buyur" cevabini duyup gulumsemektir.
mesela zurih'teki havalimani. sakinligi ve duzeniyle dikkat cekiyor, ortalikta cok fazla havalimani calisani gormuyorsunuz, demek ki zurih'te kurulu bir duzen hakim, sehre insem her sokak basi polos gormeyecegim. bunun yaninda buyuk ve ferah sigara icme salonlari goze carpiyor, bu da bir anlamda insanlara duyulan sayginin bir gostergesi, kapasi kapali isteyen girip sigarasini iciyor.
amsterdam havalimani da zurih kazar olmasa da sakin ve duzenli. sadece biraz daha eski, daha az modern bir cizgisi var. havalimani icindeki casino ise amsterdam sehrini oetliyor gibi; kumar, icki, ve sinirsiz seks molekulleri sanki havaalaninin her yerine yayilmis, insani esir aliyor:))
vancouver havalimani ise ingilizce ve fransizca'nin yanisira cince tabelalarla dikkati cekiyor. demek ki burada cok cinli var diye dusunurken sehri gezmeye baslayinca "vay be beyaz kanadalilarin da nesli tukenmek uzere" diye dusunmemek elde degil. bunun yaninda oldukca sakin ve yolcularin duzen koyucu oldugu bir ortam var. eski yontemlerle bir gorevlinin "taipeiii taipeii yolculari ahan da yanima gelsin looooo, hong kong ve sydney sagdan devam etsin" naralari sehrin cok da medeni bir mekan olmadigini haykiriyor. sehri gezerken de bu fikrimde ne kadar hakli oldugumu gormek beni sevindiriyor.
gelelim memleketin guzide havalimanina; istanbul ataturk havalimani... havalimanina indiginizde ilk farkettiginiz sey kibarligin kaybolmasi. yani ucus sirasinda etrafinizda sekiz donen o kibar, o nazik, o anlayisli hostesler bile ucak yere iner inmez "abim gungoren'de bana yazmaya kalkarsan senin agzini burnunu kirar hadi s.ktrin inin ucaktan ne haliniz varsa gorun daha temizlik yapacagiz" bakisi atar ki evlere senliktir. yavasca bavullarin alinacagi yere dogru gidilir ama ne hikmetse herkes en ondeki malkocoglu tipli amcayi takip eder. amca emin adimlarla bildigini zannettigi numaraya dogru gidip bekler, ne hikmetse harbiden de bavullar o numaradan cikar:)) havalimanina iner inmez bir gurultu ve kargasa sarar etrafinizi. eger zurih ya da amsterdam gibi bir yerden istanbul'a indiyseniz havalimani ve otogar arasindaki farklar uzerine bir tez hazirlamaya bile niyetlenebilirsiniz. karisiktir kisaca, hengamedir, korna calan taksilerin sesiyle irkilmektir, amma velakin disari cikar cikmaz ilk sigara istedigin kisiden "olmaz mi abi, buyur" cevabini duyup gulumsemektir.
Insanı en mutlu eden aynı zamanda en çok üzen anlara şahitlik etme kapatesine sahip uçak durağı.
yiyecek kısmının çok pahalı olduğu yer. nedenini hiç araştırmadım ama gerçekten inanılmaz. burger king falan 3-4 katı para istiyor menülerine. her yer lounge denen kampanyayla biraz rahat edebiliyorsunuz gerçi.
(bkz: havaalanı)
şu an dış hatlar terminalinde olmak istediğim yer.
uçakların kalkış ya da iniş yaptıkları yer.
Bir hande yener şarkısı, pardon o başka bir şeydi.. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar