bugün

hastane

hastanelerden nefret ediyorum. sanki her gidişimde kötü birşeyler çıkacakmış gibi hissediyorum. başkası en ufak rahatsızlansa hastaneye zorla götürürken, ben asla kendimle ilgili gitmek istemiyorum. bilmiyorum bir ben mi, öyleyim.

ve yine hastanedeyim.
© copyright 2005 - 2026